Sinulle, Sinusta Sinuun, Sinun kanssasi

Anonyymi-ap

Olen ihan valtoimenaan ihastunut sinuun, käytökseesi ja ajatusmaailmaasi, kohteliaisuuteesi, ja mallikkaan rehelliseen lähestymiseen. Olet mielestäni komea, seksikäs, ihana. Mitä muuta sitä ihminen kaipaakaan, kuin rakkautta?
Sinä olet se, minun rakaskultakultaisin, ihastuksein.

6

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihastuminen on hullaantumista, tykästymistä, tarpeekseen saamattomuutta, ikuista uteliaisuutta, matkalla on hyvä olla. herkullista.

• Anonyymi00002

Matkan ollessa näin mielenkiintoinen, en toivoisi tämän seikkailun loppuvan koskaan, Toisaalta se merkitsee sitä että ihastumiseni ei saa täyttymystä! se jää tälle tasolle, mikä sinänsä saattaa olla ihan turvallinen ja järkevä päätös, valinta.

• Anonyymi00003

Siinäpä oli paljon superlatiivejä, aloittaja kirjoituksesi on varmaan tarkoitettu miehelle? En, tunne sinua aloittaja, enkä tiedä kenelle kirjoituksesi on tarkoitettu. Minä olen kirjoittanut hänelle ketä kaipaan aina vain uudestaan. Joka päivä hän on minun ajatuksissa, hän kulkee aina mukanani mihin menenkin. Niin, on ollut jo pitkän aikaa elämässäni, hän mieleni sekoittaja sydämeni avaaja. Olen iloinen kun näin hänet vuosia sitten, sain kaikki nämä hyvät tunteeni mitä tunnen nyt. Jos en olisi koskaan nähnyt häntä, en varmaan tuntisi näin paljon. En, oikeasti ymmärtänyt että voin ihastua ja Rakastua näin paljon johonkin ihmiseen. Itse arvostan rehellisyyttä kyllä, ja sitä että pystyy sanomaan tunteensa mitä ajattelee ja tuntee. Hänen Kauneus oli se joka silloin alussa sekoitti mieleni kokonaan, hänessä kaikki näytti niin hyvältä. Ihmettelin miksi aamusta iltaan ajattelen aina häntä, päivästä toiseen ajatukset risteilivät hänessä. Olisin vain halunnut katsoa hänen Kauniita Kasvoja sekä hänen silmiään joka hetki. Silloin tajusin että olen ihastunut häneen, joka jalostui sitten Rakkaudeksi häneen. Olisin halunnut hänen läheisyyttä niin paljon, tunne oli ihan käsinkosketeltava. Sitä ajattelin siihen aikaan kun vielä näin häntä, että miten joku voi näyttää aina vain Kauniin suloiselta. Olisin halunnut hänen kanssa keskustella vaikka mistä asiasta, olisin samalla ihastellut hänen Kauneutta. En, koskaan hänelle ole sitä kertonut sanoin. Mutta olen kirjoittanut siitä hänelle. Joku voi ajatella että ei tunteet voi jatkua loputtomiin, jos ei näe ihmistä pitkään aikaan. Se, pidä kohdallani paikkaansa, tunteeni häneen on jatkunut jo monia vuosia. En, ole näinä vuosina pystynyt kehenkään ihastumaan enkä Rakastumaan, hän on ollut ainoa jota olen ajatellut aina. Sen, takia kun hänellä on niin Kauniit Kasvot ja silmät, ja Kaunis olemus. Olen käyttänyt hänestä paljon Kauneuteen liittyviä kirjoituksia. Nekin on ollut täyttä totta, ei mitään mielistelyä. Mielestäni tunteet pitää tuoda esille niin kuin on, eikä muutella asioita. Hän, ei itsekkään varmaan ymmärrä miltä hän näyttää ja tuntuu minussa. Kaunotar olet täynnä sellaista mikä tuntuu joka kohdassa niin hyvältä.

• Anonyymi00004

Hyvä aloittaja. Nythän sie puhut asiaa!

• Anonyymi00005

epäilyttävää, liikaa ylisanoja, tietysti sen ehkä ymmärtää, jos aivot ovat ihastus/rakkaussumussa, no joka tapauksessa tämä menee ohi👍

• Anonyymi00006

kultani on erittäin upea sanokaa mun sanoneen ja mun visuaalinen silmä ei petä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe