Asumme v.2018 rakennetussa kerrostalossa ,ostimme asunnon uutena.Melko heti kun muutimme tähän asunto osakkeeseen on on ongelmia riittänyt Fenestran valmistamien ikkunoiden kanssa.Tuuletusikkkunan lukitus ei ole toiminut kunnolla alun alkaen.Toisin sanoen ei mene kokonaan kiinni ikkunakahvasta laitettuna.Ongelma on talvella käy veto alaosasta ja ikkunapokan vierestä.Kutsuin fenestran asentajan katsomaan,jotai yritti muka tehdä asialle,mutta ei pe.r...le tullut kuntoon.Tässä kulunut aikaa nytkin pitää laittaa kovien pakkasten aikaan tuketta ikkunaan ,jolloin kun kylmää tulee "fuskaa" tämä "pas..a ,tuuletusikkunan alaosaan tulee jäätä ,kuuraa sisäpuolelle.Kyllä ovat "pas..n laatua ,sutta ja sekundaa tämän puljun ikkunat.IKINÄ EN SUOSITTELE KELLEKÄÄN NÄITÄ PAS..KA ikkunoita. Se tuuletusikkunan karmit ovat kierossa ylä ja alaosassa
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Koska asut kerrostalossa, niin ongelma ei kuulu sinulle.
Taloyhtiö vastaa ikkunoista. - Anonyymi00002
Huonosti hoidit asian. Viasta pitää reklamoidarakennuttajille. Taukukorjauksessa viat pitäisi korjata.
- Anonyymi00003
Tänne tehdyllä reklamoinnilla myös palsta saadaan aktivoitua...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451