Aion ottaa selvää, tuleeko teidän jutustanne mitään. Seurailen sivusta ja otan yhteyttä kun sulla tulee suru puseroon! Älä huoli, minä otan kopin sinusta kun sydämesi särkyy. jälleen kerran, uudelleen.
Minulla on sinua ikävä, vaikka menitkin lämmittelee vanhaasuolaasi.
Eksäsi kiinnostaa niin kovasti
18
264
Vastaukset
- Anonyymi00001
En todellakaan ole lämmittänyt vanhaa pahvi miestä. Höpöhöpö nyt 🥴 sinua vain mietin veden mies🥹🩷👩❤️💋👨
- Anonyymi00003
Syvissä vesissä ne kiihkeimmät kalat!
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
😚🥰🩷ihana fisu😘😘😘 oletko sä pusukala
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ooks palstasedälle jotain jostain sanaileva ottanu pikkusen häppää nyt?
- Anonyymi00002
Onneksi ei koske minua.
Exä on ollut ja mennyt!!! - Anonyymi00004
No etkös sä ole mun elämää tässä jo tovin seuraillut.
- Anonyymi00005
Vähän härnää niin alkaa "näyttämään" palstalla.
- Anonyymi00019
Niin olet. Ja kuten näet, katsos: "Idiootit pitää yllä järjestystä, me nerot hallitsemme kaaoksen 🤣 Hyvä me! Niin, sinä 🫵🏻 ja minä 🤗
- Anonyymi00006
Mikä ihmeen exä? Exän jätin vuonna -92.😆 En tiedä, onko elossakaan enää.
M- nainen- Anonyymi00011
Ei ollut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei ollut.
Ai aloitus mulle? En niin luullutkaan. Kunhan huumorilla vastailen.
- Anonyymi00009
Eksälläni olikin muistaakseni jotan epämääräisiä tuttavia 😳
- Anonyymi00010
Pysy sinä vaan yksin kaljuna ja onnettomana, mitään usko, takuutko pösilö et sulla ei tuu enää olemaan elämää, sokeaksi tulet
- Anonyymi00013
Ja mitä vielä? Ei yksinäinen oo aina se onnettomin. Elämä on ainakin just omannäköistä, kun ei tarvi elää kompromissi elämää kenenkään kanssa. Ei palstaitku tee kenestäkään automaattisesti mitään pösilöä ja helpompaa elämä kaljuna, ei kulu aikaa jakauksen kampaamiseen. Sivusta
- Anonyymi00014
Ethän sä voi toisen elämää päättää. Ihan outo ja kieroutunut ajatusmaailma!
- Anonyymi00016
Noniin aloittajaäijä, eiköhän jokunen puli tuohdu kommentin takia. Parturissa tänään lauantain erikoistarjous- pulin puunaus, lippatukan liimaus ja mulletin tupeeraus puoleen hintaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Noniin aloittajaäijä, eiköhän jokunen puli tuohdu kommentin takia. Parturissa tänään lauantain erikoistarjous- pulin puunaus, lippatukan liimaus ja mulletin tupeeraus puoleen hintaan
Terveisin vttuileva parturi maalta
- Anonyymi00017
Ex on kyllä syystä ex.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716203Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131319
- 1871128
- 64970