projektin ajan kokenut, että kyseessä on ollut vain ikäänkuin äitipoikasuhde ja siksi en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa paljon nuoremman henkilön kanssa! Ja siksi en ole pystynyt näkemään itseäni edes halaamassa häntä.
Olen koko
2
143
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siksi olisi ollut välttämätöntä kysyä ne tietyt kysymykset ennen projektin aloitusta! Oli valtava virhe olettaa, että muut tietäisivät paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! Ilman projektia olisin voinut saada itselle mieluisan vakituisne työpaikan, koska silloin ei olis töissä ollut minkäänlaista ylimääräistä mietittävää, koska olin hyvin ahdistunut niinä neljänä vuonna minulle rakkaassa työpaikassa, koska en ymmärtänyt mitään siitä mitä siellä tapahtui projektiin liittyen ja en ymmärtänyt sitäkään kenestä edes oli kyse. Lasten vanhemmat esittivät myös, enkä siitäkään ymmärtänyt yhtään mitään! Voitteko näin jälkeen päin olla sitä mieltä, että oli muka oikeutettua kohdella minua niin että aloin ahdistua ja voida huonosti tutussakin työpaikassa, koska emme puhuneet samaa kieltä minulle rakkaiden työkaverien kanssa! Ja se vasta saikin minut voimaan todella huonosti, kun jouduin vieraisiin työpaikkoihin! Sen kuvottavampaa kokemusta en ole missään saanut, kun minulle täysin vieraat ihmiset esittivät kautta rantain! Elämä tuntui olevan helvettiä monen vuoden ajan! Te muka luulitte keksineenne hyvän tavan esittää, mutta minun näkökulmasta se ei koskaan ollut sitä. Mutta sitä se oli, että se tuhosi luottamuksen ihmisiin ja hyvyyteen, koska kukaan ei pystynyt ymmärtämään, sitä kuinka paljon se vaikutti elämääni monin tavoin huonontavasti!!
- Anonyymi00002
Tämänkö pitäisi aukaista nyt sitten palstaäijä latvakäröille tämän kuuluisan projektin salaisuus? T naiselt yhelle ipanalle
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481987Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 661104
- 221017
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73926Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907