Unelmani ei toteutunut heitin sen menemään. Seuraavaksi Heitän itseni pois.
Minä olen roskaa.
20
636
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turha unelmoida paremmasta
- Anonyymi00012
Paras unelma on elää päivä kerrallaan, niin unelma toteutuu joka päivä.
- Anonyymi00002
Tai oikeasti mun unelma toteutui.
- Anonyymi00003
... Mutta kun kerroin tavoitteista sitä toista ei nää jutut kiinnosta. Siksi tän kirjoitin
- Anonyymi00004
Pelkään koko ajan :yksikin väärä valinta ja menetän kaiken.
- Anonyymi00005
Pelkään että menetän tämän savant piirtämiskyvyn
- Anonyymi00006
Ulos meneminen ja suihkussa käyminen. Ruuanlaitto kaikki tuntuu mulle mahdottomilta kun haluan vaan piirtää sohvalla puhelimella. Olen pirun Lahjakas
- Anonyymi00007
En ole käynyt kahteen viikkoon suihkussa. Ja koira on pistetty mun ristille kaikki ne ulkoilut,
- Anonyymi00008
Aikuisen vastuu ajantaju nollassa. Pelkään vain taantumista. Mulla on alisuorittajan menneisyys
- Anonyymi00009
Otti vaan niin päähän mennä pakkaseen ja käydä suihkussa, ehdin vasta nyt syödä ekan kerran tänään.
- Anonyymi00010
Aika on mun pahin vihollinen.
- Anonyymi00011
Kotoa on vanhempien säännöt, se ei ole sama asia kuin oma kämppä
- Anonyymi00014
Mä vihaan itseäni
- Anonyymi00015
Miksi ihmeessä mä kirjoitin tän?
- Anonyymi00016
Miksi Mä olen näin Impulsiivinen?
- Anonyymi00017
Taas yksi tämmönen harkitsematon paikaansapitämätön Adhd stressitila kirjoitus. Älkää ottako tosissaan olen vaan pirun hankala törkyturpa.
- Anonyymi00018
Miksi vihaat itseäsi, ajatteletko että sinussa olisi muka jotain vikaa ?
- Anonyymi00019
Mä olen ihmisille ilmaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mä olen ihmisille ilmaa.
Miksi sinusta tuntuu, että olisit ihmisille pelkkää ilmaa ?
- Anonyymi00020
Latasin sen työsovelluksen uudestaan. Hyvä valinta että täytän sen 2026 hahmoilla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p576333Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3365339Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1655030Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1404824Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil204060Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202566Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32348Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282217- 731952
- 2241764