Tein pitkästä aikaa popcorneja kattilassa. Aion vilkaista elokuvaa Loma Roomassa, joka löytyy Yle Areenasta tai klo 21 myös Yle Teema Fem. Siinä on ihana Audrey Hepburn ja Gregory Peck. Mitäs sinun iltaasi kuuluu?
Hyvää iltaa!
15
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Justiin katoin sen, ihan hyvä filmi. Haikee loppu.
- Anonyymi00002
Ajattelin katsoa mitä ohjelmia MTV tarjoaa!
- Anonyymi00009
Mainokset on vaan ikäviä.
Alkaa olla nukkumaanmenoaika. Viime yönä heräsin kolmen maissa ja valvoskelin tovin ennen kun sain unen päästä vielä hetkeksi kiinni.
Joten hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullankuvia sanoo sananlaskukin. Vai liekö tuo sananlasku :).- Anonyymi00003
En katsonut. Audrey oli naiseksi pukeutunut biooginen mies kuten lähes kaikki tunnetut naisena pidetyt. Eikä heistä kukaan olisi noussut tähdeksi muuten. Ja mieheksi ovat pukeutuneet naisia kuten Peck,bondit,gary grant jne. Miten pysyimme pitkään tietämättömänä tästä satanisti kultista joissa lapsen luonnollinen kehitys muutetaan hormoneilla vastakkisiksi.
Kun Totuus näkyy luusto vertailussa. Miten naiset ja miehet eroaa toisistaan. Sitä ei kerrota ja opeteta koulussa. Miten ne nauraa meille Tv ohjeissa meillekin jotka emme tajua.
Tutkikaa itse. Omin silmin.- Anonyymi00006
Hyvä tavaton sentään, kai saat apua jostain?
- Anonyymi00004
Hercule Poirot seikkailee taas. Eilen näkynyt Avalta, kaveri kertoi. Itse voin katsella Mtv Katsomoon kirjautumalla. 😊
- Anonyymi00005
Poirot on tänäänkin 19- 21.ja 2 jaksoa. Parempaa kuin nykyiset vastaavat. Tv ei ole juuri mitään katsottavaa. Mainokset ovat kauheita kuten uusi Partio pimputus. Mykistettävä kun mainostulva hyökkää silmille ja korville. En enää siedä.
Minä katson tänään Hengaillaan -sarjan ekan jakson.
Eilen jo piti, mutt onneks löytyy Ylen Areenasta.- Anonyymi00007
Popcorn
https://youtu.be/YK3ZP6frAMc
Jep- Anonyymi00008
Ihanaa! Olen kuunnellut tätä monta kertaa aikoinaan, mutta nyt vasta tiedän, mikä tämän kipaleen nimi on. 😊
- Anonyymi00010
Hyvää lauantain hämärtyvää iltaa! Odotellaan veikkaustuloksia...
- Anonyymi00011
Tänään tulee Yle Teema Fem klo 21 Laura
Rikoselokuvan kuuluisa klassikko poliisietsivästä, joka rakastuu kuolleeseen naiseen tutkiessaan tämän murhaa. Pääosissa: Dana Andrews, Gene Tierney, Vincent Price ja Clifton Webb. Ohjaus: Otto Preminger. (USA 1944) 1 h 25 min
Yle Areenalta tuo löytyy jo nyt. - Anonyymi00012
Mulla on tuo Laura nauhalla vielä katsomatta. Eilen katsoin Poirotin, en olekaan milloinkaan vielä ennen katsonut tuon päänäyttelijän esittämää jaksoa. Ei ollenkaan vaikuttanut siltä tutulta Poirotilta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1562530Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n742373Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi682015EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1091808- 1241783
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1041560Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241534Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki391385Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191211- 811194