Tein pitkästä aikaa popcorneja kattilassa. Aion vilkaista elokuvaa Loma Roomassa, joka löytyy Yle Areenasta tai klo 21 myös Yle Teema Fem. Siinä on ihana Audrey Hepburn ja Gregory Peck. Mitäs sinun iltaasi kuuluu?
Hyvää iltaa!
15
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Justiin katoin sen, ihan hyvä filmi. Haikee loppu.
- Anonyymi00002
Ajattelin katsoa mitä ohjelmia MTV tarjoaa!
- Anonyymi00009
Mainokset on vaan ikäviä.
Alkaa olla nukkumaanmenoaika. Viime yönä heräsin kolmen maissa ja valvoskelin tovin ennen kun sain unen päästä vielä hetkeksi kiinni.
Joten hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullankuvia sanoo sananlaskukin. Vai liekö tuo sananlasku :).- Anonyymi00003
En katsonut. Audrey oli naiseksi pukeutunut biooginen mies kuten lähes kaikki tunnetut naisena pidetyt. Eikä heistä kukaan olisi noussut tähdeksi muuten. Ja mieheksi ovat pukeutuneet naisia kuten Peck,bondit,gary grant jne. Miten pysyimme pitkään tietämättömänä tästä satanisti kultista joissa lapsen luonnollinen kehitys muutetaan hormoneilla vastakkisiksi.
Kun Totuus näkyy luusto vertailussa. Miten naiset ja miehet eroaa toisistaan. Sitä ei kerrota ja opeteta koulussa. Miten ne nauraa meille Tv ohjeissa meillekin jotka emme tajua.
Tutkikaa itse. Omin silmin.- Anonyymi00006
Hyvä tavaton sentään, kai saat apua jostain?
- Anonyymi00004
Hercule Poirot seikkailee taas. Eilen näkynyt Avalta, kaveri kertoi. Itse voin katsella Mtv Katsomoon kirjautumalla. 😊
- Anonyymi00005
Poirot on tänäänkin 19- 21.ja 2 jaksoa. Parempaa kuin nykyiset vastaavat. Tv ei ole juuri mitään katsottavaa. Mainokset ovat kauheita kuten uusi Partio pimputus. Mykistettävä kun mainostulva hyökkää silmille ja korville. En enää siedä.
Minä katson tänään Hengaillaan -sarjan ekan jakson.
Eilen jo piti, mutt onneks löytyy Ylen Areenasta.- Anonyymi00007
Popcorn
https://youtu.be/YK3ZP6frAMc
Jep- Anonyymi00008
Ihanaa! Olen kuunnellut tätä monta kertaa aikoinaan, mutta nyt vasta tiedän, mikä tämän kipaleen nimi on. 😊
- Anonyymi00010
Hyvää lauantain hämärtyvää iltaa! Odotellaan veikkaustuloksia...
- Anonyymi00011
Tänään tulee Yle Teema Fem klo 21 Laura
Rikoselokuvan kuuluisa klassikko poliisietsivästä, joka rakastuu kuolleeseen naiseen tutkiessaan tämän murhaa. Pääosissa: Dana Andrews, Gene Tierney, Vincent Price ja Clifton Webb. Ohjaus: Otto Preminger. (USA 1944) 1 h 25 min
Yle Areenalta tuo löytyy jo nyt. - Anonyymi00012
Mulla on tuo Laura nauhalla vielä katsomatta. Eilen katsoin Poirotin, en olekaan milloinkaan vielä ennen katsonut tuon päänäyttelijän esittämää jaksoa. Ei ollenkaan vaikuttanut siltä tutulta Poirotilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1683022- 522381
- 2362230
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2572036Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva301743Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve521615Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841490- 1331284
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3181088Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro131055