Se jonka haluat kokonaan elämääsi ja minä vain sellainen joka buustaan egoasi jonka kanssa et vakavampaa halua?
Onko se sitten
18
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hirveän on buustattu olo taas. Kiitos.
- Anonyymi00002
Joo, mäkin keksisin siihen parempia keinoja 😂😂😂😂
- Anonyymi00003
En ole koskaan halunnut mitään egon buustamista. En tarvitse sellaista. Haluan, että minut jätetään rauhaan!
- Anonyymi00004
Toivon joka ainut ilta, että näkisin sut edessä ja kun uus päivä alkaa ja tulee jotain, joka muistuttaa susta katselen ylös ja oon niin kiitollinen = en oikein ymmärrä sun juttuja nyt.
- Anonyymi00006
Obsessiivisuudella ei ole mitään tekemistä välittämisen kanssa. Avun hakeminen siihen olisi nyt ainoa asia mihin sun kannattaa keskittyä.
- Anonyymi00009
Samaa mieltä. Jos oikein ajattelee. Lopettaa kirjoittelun täällä ja näyttää, että on parantunut epävakaata persoonasta löytää jotakin. Se ,että ei ole parempi pitää hyväksyä. Jos aikoo puolison saada jostakin kannattaa nostaa mainettaan. Maine ei tule siitä, että on päämääränä astua jonkun varpaille. Sitä voi kuka vaan tehdä jos ei toisten tunteita ajattele. Tolla menolla ego romuttuu.
Kyllä löytää kumppanin jos osaa käyttäytyä, kuten ihmisten kuuluu.
- Anonyymi00007
Minullahan on jo se jonka olen halunnut kokonaan elämääni, tiedät sen kyllä. Ja kyllä, sinä buustaat egoani. Mutta itsehän olet tähän leikkiin aikanaan lähtenyt ja sinähän sen aloitteen teit!
- Anonyymi00010
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön sanoi joku viisas.
- Anonyymi00011
Tähän sukuun ei olla ennenkään tultu isommilla saappailla jos nyt totta puhutaan. Eikä tulla vastaakaan.
Vaikka kookas olisit laita pienemmät kengät. Sano myös pomollesi, että muistaa missä on paikka. - Anonyymi00012
Valitettavasti en ole buustausta huomannut IRL. Jos palstakirjoituksia tarkoitit, omin harvoja positiivisia niistä. Oletko sellaisia paljon kirjoitellut? Mun elämässäni on jo mies, en ole tilalle ketään etsimässä. Kuten sullakin on nainen. Jos tarkoitat ihmisiä, joita tapaan ja joiden kanssa ystävystyn, niin niiden kanssa ystävyys etenee, kuten etenee. En suunnittele mitään. Tai edes "halua". Ne pysyy elämässä, jotka valitsee pysyä. Sinä et valinnut.
Kuin hänelle.
N56 - Anonyymi00013
Puhuin miehelle.
- Anonyymi00015
Sinä olet välikäsiä.
- Anonyymi00018
Näihin vastataan "kuin hänelle". Ei tarvitse olla aloittaja se, kelle kirjoittaa.
- Anonyymi00014
Hyvä tyttö lopeta nyt se suhde siihen mieheen joka haluaa vain sitä.yhtä.asiaa!!!
- Anonyymi00017
Jotkut haluaa rakentaa uutta maailmaa ja yrittää erottaa ihmisiä toisistaan Hyväksi käytetään vanhuksia, lapsia ja nuoria. Ja jos ette ole huomanneet mitään. On pahasti jotain vialla. Ja sinä tyttö. Katso vaan jos miehesi nyt pelailee, niin ymmärtää kyllä totuuden. Ei iankaikkisesti olla hiekkalaatikolla.
- Anonyymi00019
En tiedä kenelle tämä oli tarkoitettu, mutta en ole ollut suhteessa kenenkään kanssa noin 20 vuoteen, joten..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy506449Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2525585Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2363011Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,882808Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171502525- 742212
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina612070- 801925
- 2141831
Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3811420