tykkään susta mies 😘 Panokset kovenee. Vien sun renkaista sialut, jos et usko mies.
Suoraan sanottuna tykkään
24
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sitä mä just pelkäänkin
- Anonyymi00005
Et pääsis karkuun
Sivusta
Hitto, kun en itse keksinyt. - Anonyymi00009
JÄRKYTTYNYT OON...
- Anonyymi00011
Mä vien sun autosta RENKAAT.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä vien sun AUTON.
ap - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä vien sun AUTON.
apEi oo
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä yksi pölykapseli? Jännittävä monologi, aloittajaäijä
- Anonyymi00002
älä😤 se peli on mulle elintärkeä
- Anonyymi00003
Kameraan pääset.
- Anonyymi00013
antin paska
- Anonyymi00026
No luulis, että tosiaan mikäli tällaisia asioita oikeasti tapahtuisi mitä pyrit palstaäijän avaukseen proosailemaan tapahtuisi jokaisen ymmärtävän asentaa pihalleen sellaisen vai jumalako se na näkee kaiken? Ei niin paljon kuluttaisi kukkaroa varmaan, että hulluksi tarttis tulla tms
- Anonyymi00004
Häh. Onko sielut renkaissa muka?
- Anonyymi00006
O. Se minkä oot sinne puhaltanu.
- Anonyymi00007
Eipä ihmetytä ettet kunnioita toisten omaisuutta kun et omaa edes käytöstapoja.
- Anonyymi00027
Koittaisit aloittajaäijä muotoilla näitä johdantojasi vähän ymmärrettävämmin, mutta riittävän kiintoisaa varmaankin simppeleille tämäkin
- Anonyymi00012
Ikävällä antille
- Anonyymi00014
Ai vatsamakkaroista kun pakotat hölkkäämään?
- Anonyymi00017
Taisin ne joltain tutultas ostaakin.
- Anonyymi00018
Jos oot r nainen niin unohda.
- Anonyymi00020
Se on työtön, joka ulisee miehistä ympäri vuorokauden välillä toisina esiintyen.
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se on työtön, joka ulisee miehistä ympäri vuorokauden välillä toisina esiintyen.
Kerro täystyöllistetty lisää tästä kiintoisasta spinnaamisesta. Olet varmaankin joko leipomossa töissä tai lehden jakaja kun olet näin varhain liikkeellä juontamassa palstaa. Jostain suorittavasta työstä lie kyse, sillä herrathan sitä tekis jos herkkua olisi. Ymmärrät kyllä omassa todellisuudessa elävä wannabe-elitisti mitä tarkoitan
- Anonyymi00021
Hyvä ettet vie sieluani, auton renkaisiin saa aina uudet sielut!😉
- Anonyymi00030
No odotahan kun suudellaan 😉😜
- Anonyymi00023
Homoja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887