Minkä takia

Anonyymi-ap

Minkä takia monet vanhemmat tahtovat lastensa menestyvän paremmin kuin he itse? Kun nämä uudet käenpojat vain sitten työntävät edeltäjänsä pois pesästä ja sairastuttavat syöpiin. Että menkää pois meidän tieltä. Siinäkö se kiitos sitten oli mitä aina halusitte.

27

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mulla ei oo tällaista kokemusta.

• Anonyymi00002

Sä et ole edes tajunnut koko asiaa ja hyvä niin. On teitäkin.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sä et ole edes tajunnut koko asiaa ja hyvä niin. On teitäkin.

Ei. Mun perheessä isän ammatti oli kaiken keskipiste.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei. Mun perheessä isän ammatti oli kaiken keskipiste.

No mitä se halusi teistä?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olemaan samaa kai kun itsekin. Mutta vähän mutkikasta, koska ei kuitenkaan. Mutta mä kapinoin sitä vastaan. Ehkä en päässyt kovin pitkälle, koska sitten väsyinkin. Mutta nyt haluan tehdä jonkin rauhan asian kanssa. Isäni kuoli joku vuosi sitten

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olemaan samaa kai kun itsekin. Mutta vähän mutkikasta, koska ei kuitenkaan. Mutta mä kapinoin sitä vastaan. Ehkä en päässyt kovin pitkälle, koska sitten väsyinkin. Mutta nyt haluan tehdä jonkin rauhan asian kanssa. Isäni kuoli joku vuosi sitten

Tuohon nyt on aika vaikea ulkopuolisten vastata, kun ei sanota juuta eikä jaata.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miksi kysyit muuten ”teistä”?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi kysyit muuten ”teistä”?

Ei sen takia että joku oletettu kaipauksesi tietäisi kysyä sitä, vaan ettei välttämättä ollut vain yhtä lasta perheessä. Vai onko liian yleismaallinen keskustelunaihe tänne.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuohon nyt on aika vaikea ulkopuolisten vastata, kun ei sanota juuta eikä jaata.

Ei tarvitse, tiedän itse. Ei voi vastata anonyymisti

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei tarvitse, tiedän itse. Ei voi vastata anonyymisti

No naapurin Liisalleko sen sitten kirjoitit vai mitä.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No naapurin Liisalleko sen sitten kirjoitit vai mitä.

Anonyymina ei voi selittää kaikkia puolia asiassa, koska joku voisi tunnistaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Anonyymina ei voi selittää kaikkia puolia asiassa, koska joku voisi tunnistaa

No eikö voi sanoa jotain aiheen ympärillä menemättä yksityiskohtiin. On niin muumilaaksoa taas.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No eikö voi sanoa jotain aiheen ympärillä menemättä yksityiskohtiin. On niin muumilaaksoa taas.

Ei voi. Hyvä yritys. Oot oppinut itsekuria matkan varrella. Mutta ei

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei voi. Hyvä yritys. Oot oppinut itsekuria matkan varrella. Mutta ei

Kyllä te ootte sitten masentavaa porukkaa täällä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kyllä te ootte sitten masentavaa porukkaa täällä.

Joo-o

• Anonyymi00013

Se vahtii niin paljon ettei mitään saumaa. Mikä on ihan luonnollista.

• Anonyymi00015

Maailmalle saa ja pitääkin lähteä, mutta pitääkö ponnistaa vanhemman sydämeltä oli se toinen juttu sitten

• Anonyymi00018

No mikä muu sen hinta sitten on, kuin että murskaatte heidän sydämensä.

• Anonyymi00019

Halusivatko todella? Isän työ oli koko perheen keskipiste, kullä siitä puhetta ja ylpeydenaihetta riittikin. Lapsien sitten halusivat itsekkäästi jäävän kotiin auttamaan, eikä elämään omaa elämäänsä menestyjinä.

• Anonyymi00020

No onko se vanhempien näkökulmasta parempi ajaa lapset parempaan menestykseen ja antaa heidän sitten jyrätä sinut pois tieltään. Joku hinta siinä aina maksetaan, oli sitten lapsi tai vanhempi.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No onko se vanhempien näkökulmasta parempi ajaa lapset parempaan menestykseen ja antaa heidän sitten jyrätä sinut pois tieltään. Joku hinta siinä aina maksetaan, oli sitten lapsi tai vanhempi.

Mitä jyräämistä se on, että lapset elävät oman elämänsä, eivätkä ole ikuisesti pikku apureitasi?

• Anonyymi00022

Pahempia ovat ne narsistit, jotka haluavat estää lapsiaan menestymästä itseään paremmin ja ovat kateellisia omille lapsilleen. Tekevät kaikkensa tuhotakseen lastensa tulevaisuuden. Hyväähän sellaiset vanhemmat lapsilleen toivovat, jotka toivovat lastensa menestyvän itseään paremmin.

• Anonyymi00023

Sekö ei sitten ole narsismia, jos on saatava menestyä ja olla parempi. Mitä hyvää siinä on, että omat lapset sitten häpeävät vanhempiaan ja pitävät heitä pilkkanaan. Sairastuttavat jopa.

Jos henkilö päättää menestyä ja olla parempi, niin kyllä se tekee sen silloin omasta narsistisesta tarpeestaan ja löytää keinot siihen. Vanhemmilta sen toivominen ei ole muuta, kuin märkä rätti vasten kasvoja.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sekö ei sitten ole narsismia, jos on saatava menestyä ja olla parempi. Mitä hyvää siinä on, että omat lapset sitten häpeävät vanhempiaan ja pitävät heitä pilkkanaan. Sairastuttavat jopa.

Jos henkilö päättää menestyä ja olla parempi, niin kyllä se tekee sen silloin omasta narsistisesta tarpeestaan ja löytää keinot siihen. Vanhemmilta sen toivominen ei ole muuta, kuin märkä rätti vasten kasvoja.

Sairastuttavat vanhempansa? Päästäisit jo pirttihirmu irti lapsistasi. Sinä heidät sairastutat masentuneiksi aikamiespojiksi.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sairastuttavat vanhempansa? Päästäisit jo pirttihirmu irti lapsistasi. Sinä heidät sairastutat masentuneiksi aikamiespojiksi.

Ei mulla ole lapsia eikä tule. Ei tähän maailmaan.

• Anonyymi00026

No sehän koko jälkeläisten saamisen tarkoitus on, että annetaan heille mahdollosimman hyvät eväät elämään. Miksi muuten edes vaivautua koko hommaan?

• Anonyymi00027

Kun oma elämä oli niin kurjaa sen takia kun oli köyhä oliko se todellinen syy vaiko se että oli valinnut rinnalleen väärän miehen tai naisen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      116
      6810
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      45
      4498
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3657
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2624
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2391
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1876
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      198
      1378
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1194
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      36
      1001
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      858
    Aihe