Minkä takia monet vanhemmat tahtovat lastensa menestyvän paremmin kuin he itse? Kun nämä uudet käenpojat vain sitten työntävät edeltäjänsä pois pesästä ja sairastuttavat syöpiin. Että menkää pois meidän tieltä. Siinäkö se kiitos sitten oli mitä aina halusitte.
Minkä takia
27
317
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla ei oo tällaista kokemusta.
- Anonyymi00002
Sä et ole edes tajunnut koko asiaa ja hyvä niin. On teitäkin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sä et ole edes tajunnut koko asiaa ja hyvä niin. On teitäkin.
Ei. Mun perheessä isän ammatti oli kaiken keskipiste.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei. Mun perheessä isän ammatti oli kaiken keskipiste.
No mitä se halusi teistä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Olemaan samaa kai kun itsekin. Mutta vähän mutkikasta, koska ei kuitenkaan. Mutta mä kapinoin sitä vastaan. Ehkä en päässyt kovin pitkälle, koska sitten väsyinkin. Mutta nyt haluan tehdä jonkin rauhan asian kanssa. Isäni kuoli joku vuosi sitten
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olemaan samaa kai kun itsekin. Mutta vähän mutkikasta, koska ei kuitenkaan. Mutta mä kapinoin sitä vastaan. Ehkä en päässyt kovin pitkälle, koska sitten väsyinkin. Mutta nyt haluan tehdä jonkin rauhan asian kanssa. Isäni kuoli joku vuosi sitten
Tuohon nyt on aika vaikea ulkopuolisten vastata, kun ei sanota juuta eikä jaata.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi kysyit muuten ”teistä”?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi kysyit muuten ”teistä”?
Ei sen takia että joku oletettu kaipauksesi tietäisi kysyä sitä, vaan ettei välttämättä ollut vain yhtä lasta perheessä. Vai onko liian yleismaallinen keskustelunaihe tänne.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuohon nyt on aika vaikea ulkopuolisten vastata, kun ei sanota juuta eikä jaata.
Ei tarvitse, tiedän itse. Ei voi vastata anonyymisti
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tarvitse, tiedän itse. Ei voi vastata anonyymisti
No naapurin Liisalleko sen sitten kirjoitit vai mitä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No naapurin Liisalleko sen sitten kirjoitit vai mitä.
Anonyymina ei voi selittää kaikkia puolia asiassa, koska joku voisi tunnistaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Anonyymina ei voi selittää kaikkia puolia asiassa, koska joku voisi tunnistaa
No eikö voi sanoa jotain aiheen ympärillä menemättä yksityiskohtiin. On niin muumilaaksoa taas.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
No eikö voi sanoa jotain aiheen ympärillä menemättä yksityiskohtiin. On niin muumilaaksoa taas.
Ei voi. Hyvä yritys. Oot oppinut itsekuria matkan varrella. Mutta ei
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei voi. Hyvä yritys. Oot oppinut itsekuria matkan varrella. Mutta ei
Kyllä te ootte sitten masentavaa porukkaa täällä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä te ootte sitten masentavaa porukkaa täällä.
Joo-o
- Anonyymi00013
Se vahtii niin paljon ettei mitään saumaa. Mikä on ihan luonnollista.
- Anonyymi00015
Maailmalle saa ja pitääkin lähteä, mutta pitääkö ponnistaa vanhemman sydämeltä oli se toinen juttu sitten
- Anonyymi00018
No mikä muu sen hinta sitten on, kuin että murskaatte heidän sydämensä.
- Anonyymi00019
Halusivatko todella? Isän työ oli koko perheen keskipiste, kullä siitä puhetta ja ylpeydenaihetta riittikin. Lapsien sitten halusivat itsekkäästi jäävän kotiin auttamaan, eikä elämään omaa elämäänsä menestyjinä.
- Anonyymi00020
No onko se vanhempien näkökulmasta parempi ajaa lapset parempaan menestykseen ja antaa heidän sitten jyrätä sinut pois tieltään. Joku hinta siinä aina maksetaan, oli sitten lapsi tai vanhempi.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No onko se vanhempien näkökulmasta parempi ajaa lapset parempaan menestykseen ja antaa heidän sitten jyrätä sinut pois tieltään. Joku hinta siinä aina maksetaan, oli sitten lapsi tai vanhempi.
Mitä jyräämistä se on, että lapset elävät oman elämänsä, eivätkä ole ikuisesti pikku apureitasi?
- Anonyymi00022
Pahempia ovat ne narsistit, jotka haluavat estää lapsiaan menestymästä itseään paremmin ja ovat kateellisia omille lapsilleen. Tekevät kaikkensa tuhotakseen lastensa tulevaisuuden. Hyväähän sellaiset vanhemmat lapsilleen toivovat, jotka toivovat lastensa menestyvän itseään paremmin.
- Anonyymi00023
Sekö ei sitten ole narsismia, jos on saatava menestyä ja olla parempi. Mitä hyvää siinä on, että omat lapset sitten häpeävät vanhempiaan ja pitävät heitä pilkkanaan. Sairastuttavat jopa.
Jos henkilö päättää menestyä ja olla parempi, niin kyllä se tekee sen silloin omasta narsistisesta tarpeestaan ja löytää keinot siihen. Vanhemmilta sen toivominen ei ole muuta, kuin märkä rätti vasten kasvoja. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sekö ei sitten ole narsismia, jos on saatava menestyä ja olla parempi. Mitä hyvää siinä on, että omat lapset sitten häpeävät vanhempiaan ja pitävät heitä pilkkanaan. Sairastuttavat jopa.
Jos henkilö päättää menestyä ja olla parempi, niin kyllä se tekee sen silloin omasta narsistisesta tarpeestaan ja löytää keinot siihen. Vanhemmilta sen toivominen ei ole muuta, kuin märkä rätti vasten kasvoja.Sairastuttavat vanhempansa? Päästäisit jo pirttihirmu irti lapsistasi. Sinä heidät sairastutat masentuneiksi aikamiespojiksi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sairastuttavat vanhempansa? Päästäisit jo pirttihirmu irti lapsistasi. Sinä heidät sairastutat masentuneiksi aikamiespojiksi.
Ei mulla ole lapsia eikä tule. Ei tähän maailmaan.
- Anonyymi00026
No sehän koko jälkeläisten saamisen tarkoitus on, että annetaan heille mahdollosimman hyvät eväät elämään. Miksi muuten edes vaivautua koko hommaan?
- Anonyymi00027
Kun oma elämä oli niin kurjaa sen takia kun oli köyhä oliko se todellinen syy vaiko se että oli valinnut rinnalleen väärän miehen tai naisen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1166810Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454498Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723657Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272624Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282391Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221876Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981378Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191194Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361001- 88858