Jos nainen on naimisissa

Anonyymi-ap

Suuttuuko se yleensä, jos joku kiinnostuu hänestä?

Varmaankin suht tyhmä kysymys, mutta asia vaivaa. Olen siis itse nuori ja liian kokematon tulkitsemaan realistisesti tällaista tilannetta. Tiedän, että asiat ovat aina tapauskohtaisia, mutta niiden väliltä varmasti voisi monesti löytyä jonkinlaista korrelaatiota.

Olen aika voimakkaasti ihastunut yhteen naiseen. Ajattelin pitkään asiaa salattuani niin, että jos osoittaisin hänelle kiinnostustani niin voisiko häneen olla sillä jonkinlainen positiivinen vaikutus tai voisiko esim. itsetunto nousta.
Tyhmä ja naiivi ajatus (kai), mutta itse ainakin ilahdun aina joka kerta, jos joku kertoo oikeasti tykkäävänsä minusta. Päätin siis ajatella asian siltä kantilta.

Enkä TODELLAKAAN ole mikään uhka missään nimessä, jos oon ~15v(?) nuorempi enkä mitenkään erityinen tyyppi ainakaan päällepäin. Jopa vähän outo ja tosi uupuneen oloinen töissä.

Kaikki pöhinä itselläni tapahtuu muutenkin vain vapaitten naisten kanssa. Tuntuisi tosi ällöttävältä ja alhaiselta varsinkaan tässä iässä olla niin moraaliton, että sotkeentuis varattuihin.

En ole kokenut ikinä tarvetta hakeutua keskustelemaan hänen kanssaan mistään, jos ei ole siis jotain ns pakollista sanottavaa. Mielummin olen kauempana ja annan reilusti tilaa.

Voi toki olla, että olen tiedostamattani tehnyt jotain väärää🤔. En ehkä osaa oikein asettua toisen asemaan tässä tapauksessa.

Ei tulisi kuuloonkaan omalta osaltani sotkea asiaa enempää kahden kesken puhumalla. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, jos toinen haluaisi itse jostain syystä kertoa oman näkemyksensä ja miten minun tulisi jatkossa toimia.

2

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei luulis

• Anonyymi00002

Riippuu vähän

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1997
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      66
      1104
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      926
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe