Suuttuuko se yleensä, jos joku kiinnostuu hänestä?
Varmaankin suht tyhmä kysymys, mutta asia vaivaa. Olen siis itse nuori ja liian kokematon tulkitsemaan realistisesti tällaista tilannetta. Tiedän, että asiat ovat aina tapauskohtaisia, mutta niiden väliltä varmasti voisi monesti löytyä jonkinlaista korrelaatiota.
Olen aika voimakkaasti ihastunut yhteen naiseen. Ajattelin pitkään asiaa salattuani niin, että jos osoittaisin hänelle kiinnostustani niin voisiko häneen olla sillä jonkinlainen positiivinen vaikutus tai voisiko esim. itsetunto nousta.
Tyhmä ja naiivi ajatus (kai), mutta itse ainakin ilahdun aina joka kerta, jos joku kertoo oikeasti tykkäävänsä minusta. Päätin siis ajatella asian siltä kantilta.
Enkä TODELLAKAAN ole mikään uhka missään nimessä, jos oon ~15v(?) nuorempi enkä mitenkään erityinen tyyppi ainakaan päällepäin. Jopa vähän outo ja tosi uupuneen oloinen töissä.
Kaikki pöhinä itselläni tapahtuu muutenkin vain vapaitten naisten kanssa. Tuntuisi tosi ällöttävältä ja alhaiselta varsinkaan tässä iässä olla niin moraaliton, että sotkeentuis varattuihin.
En ole kokenut ikinä tarvetta hakeutua keskustelemaan hänen kanssaan mistään, jos ei ole siis jotain ns pakollista sanottavaa. Mielummin olen kauempana ja annan reilusti tilaa.
Voi toki olla, että olen tiedostamattani tehnyt jotain väärää🤔. En ehkä osaa oikein asettua toisen asemaan tässä tapauksessa.
Ei tulisi kuuloonkaan omalta osaltani sotkea asiaa enempää kahden kesken puhumalla. Paitsi ehkä siinä tapauksessa, jos toinen haluaisi itse jostain syystä kertoa oman näkemyksensä ja miten minun tulisi jatkossa toimia.
Jos nainen on naimisissa
Anonyymi-ap
2
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei luulis
- Anonyymi00002
Riippuu vähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887