ampiaispesä seinän sisällä !

hävitys?

Hei, ulkorakennukseemme on rakentumassa ampiaispesä ja jo nyt olemme kokeneet satunnaisia hyökkäyksiä rakennuksen sisällä. Ongelmallista on se että pesä on seinän sisällä, ampiaiset kulkevat oksanreiästä. Rakennus on vanha ( seinät ovat alhaalta auki ) joten kulkuaukon tukkiminen ei varmasti auta asiaa. Miten hävittää pesä seinän sisältä ?

4

22691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksanreikä

Ruuttaa ensin raakasti raidia oksanreiästä ja laita tulppa reikään. Se voi olla puuta tai ihan mikä tahansa tukko, joka peittää reiän niin, ettei ampiaiset pääse sisään eikä ulos.

Pesääsäolijat kuolee ja pesään ne eivät tämän jälkeen palaa, kun peität oksanreiän puutapilla. Se seinän väliin jäänyt pesä saa jäädä sinne missä onkin. Ei ala haista, eikä kutsu lisää amppareita paikalle.

• Ampiaisterminaattori

Itse kokeilin vastaavassa tilanteessa viikonloppuna suihkuttaa raid superia ensin ulkorakennuksen sisäpuolelle ja ovet kiinni. Välittömästi tämän jälkeen suhuutin ampiaisten käyttämään reikään ja poistuin takavasemmalle. Aikansa pörräilivät vihaisesti ympäri pihaa ja varmasti olisivat pistäneet kaikkea kohdalle sattuvaa, mutta muutaman tunnin kuluttua oli hiljaista. Toivottavasti auttoi.

• maalainen3

Helppo nakki ,kyttää pölyimurin kanssa reijällä ja laskeutuu mennäkseen pesään imaise sisään.

Hävitin pesän jossa oli 230 ampiaista ja kun viimeisenä kömpi kuningatar oli homma hoidettu lopullisesti.

PÖLYPUSSIIN KUOLEVAT IHAN ITSESTÄÄN KUNHAN PIDÄT RÄTIN PUTKEN SUUSSA ETTEIVÄT KARKAA.

Jalalla käynnistettävä imuri on pars ei tarvitse koko aikaa pörrätä.

• helpo tehokas

Meillä käytetty väärissä paikoissa oleviin pesiin bio killiä.Sitä suihkutettu pesän kohtaan, ja odoteltu pesän tuhoutumista.Se höyrystyy seinän välissä.Ja parin päivän päästä pesällä alkaa olla jo hiljaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe