No mutta sentään että eihän tämä nyt kuivaa ollutkaan, kun on siirrytty käsittelemään kehojen ja ruumiiden vesipitoisuuksia.
Todellakin olen pyrkinyt joskus esittämään uusia aiheita kuin esimerkiksi tiskirättien koostumusta jja käyttötarkoituksia, mutta todellakaan ei ole tullut mieleeni vesipitoisuudet.
Tällä palstalla kaikki paitsi minä on kovin valveutuneita ja taitavia tietotekniikan osaajia, mutta niin on minun poikanikin joka toimillaan saa minut erittäin ylpeäksi.
Hänellä on jo hankittuna toinen kehittyneempi 3 D-tulostin jolla valmistaa mitä erilaisimpia prototuotteita suunnitelmiensa mukaan.
Viimeisin on sikarirasia minulle, jossa lukitus ja saranatkin toimii täydellisesti.
Luulisi Hukkapalankin valokuvatemppuiluistaan siirtyä nykyaikaan, niin olisi mielenkiintoisempaa lukea hänen oireilujaan.
Kamera rikki edelleen täällä chiang maissa.
5
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä löytyy todisteita ja tuoreita kuvia jotka on otettu laadukkaalla kameralla
https://ibb.co/rGT38cc8
>§<- Anonyymi00002
Nyt on kyllä tasoa ja laatua. Tuut tuut ja piip piip.
Mitä nuo valkoiset laput on?? Joku vanhanajan kuvankäsittelyohjelma?? - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt on kyllä tasoa ja laatua. Tuut tuut ja piip piip.
Mitä nuo valkoiset laput on?? Joku vanhanajan kuvankäsittelyohjelma??Haavalaastaria? Jäänyt yli kakkosen teippaamisesta.
- Anonyymi00004
Onko tuo kuva otettu myrskylyhdyn valossa, ei liene sähköjä lainkaan tuossa huoneessa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko tuo kuva otettu myrskylyhdyn valossa, ei liene sähköjä lainkaan tuossa huoneessa.
Varmaan siellä mihin aurinko ei paista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998