Sitten vielä

Anonyymi-ap

Älä vaehtele itsellesi me yhteen kuuulutaan Jeesus.yhdistä.meidät

14

519

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedän. Sinä menit tekemään virheen. Jumala ei anna anteeksi sinulle. Sinä itse erotit meidät

• Anonyymi00003

Anteeksi junala

• Anonyymi00004

Hakeudu sinä jo vihdoin hoitoon

• Anonyymi00007

Onko tämä palstaäijän avauksista uuttamasi myrkkykeitos vielä ns relevantti siellä ns piireissäsi? Sivusta monotoniselle

• Anonyymi00006

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” – Joh. 6:37.

Kristukseen uskominen eli Häneen riippuminen, Häneen luottaminen – se on Jeesuksen luo tulemista. Ja kun ihminen tulee, Hän ei koskaan hylkää sinua!

Katumus ja usko kuuluvat yhteen, ja molemmat ovat osa tätä samaa pientä sanaa ”tule”. Se, joka tulee Jeesuksen luo, tulee saadakseen anteeksiantoa, tulee saadakseen apua synteihinsä ja tulee saadakseen uuden sydämen ja uuden elämän. Ja aina voi saada sen, sillä Jeesus ei koskaan heitä pois, kuten Hän niin monta kertaa lupasi.

Ja me tiedämme 1. Joh. 2:1-2:sta, että Jeesus Kristus maksoi ristillä koko maailman synnit.

Tiedät, että jonain päivänä kuolet. Omatuntosi sanoo sinulle, että sinun pitäisi pelastua. Me köyhät syntiset olemme niin eksyksissä, niin kylmiä ja sokeita ja kuolleita synteihimme, että jos Jumala vain jättäisi meidät rauhaan, me kaikki menisimme helvettiin. Omatuntomme ei häiritsisi meitä. Emme pelkäisi kuolemaa. Emme näkisi viivyttelyn vaaraa. Emme haluaisi tulla Jeesuksen luo.

Tuleminen on valintaa. Jos sydämessäsi otat Jeesuksen, silloin Hän on Sinun. Jos valitset Hänet, tuo sydämen valinta ratkaisee asian ja Jeesus ottaa sinut vastaan.

Ei ole mitään kameleonttia, jonka kohtaat, kun tulet Jeesuksen luo. Pikemminkin se on muuttumaton, ikuinen Jumalan Poika, ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.” (Hepr. 13:8). Hän rakastaa sinua nyt; Hän rakastaa sinua myös huomenna. Hän antaa sinulle elämän tänään, mutta Hän antaa ikuisen elämän kaikille huomisille. Hän antaa sinulle elämän, mutta ei ainoastaan sen – Hän antaa sinulle Ikuisen elämän.

• Anonyymi00008

Jumala yhdistää meidät💘

• Anonyymi00012

128.. rakkaus

• Anonyymi00013

Joskus mietin tätä uskoa, kun omat pyrkimykset ja ymmärrys valjastetaan korkeimman tahdoksi.

• Anonyymi00014

💫💍✨🌛🔥🫂🙏

• Anonyymi00015

Kutsutkohan minua taas

𝑘𝑢𝑖𝑛 ℎ𝑎̈𝑛𝑒𝑙𝑙𝑒

Haha voi kauhia!

• Anonyymi00016

hihhuli olehan hiljaa👎❌🛑

• Anonyymi00017

Ei hänkään mitä tahansa ihmistä toiselle anna.

• Anonyymi00018

Todella kaunis viesti.

• Anonyymi00019

Ja se on hyvä se, koska se on totuus, että vain harva ihminen on sellainen joka voisi pitää kenestä tahansa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe