Älä vaehtele itsellesi me yhteen kuuulutaan Jeesus.yhdistä.meidät
Sitten vielä
5
196
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän. Sinä menit tekemään virheen. Jumala ei anna anteeksi sinulle. Sinä itse erotit meidät
- Anonyymi00003
Anteeksi junala
- Anonyymi00004
Hakeudu sinä jo vihdoin hoitoon
- Anonyymi00007UUSI
Onko tämä palstaäijän avauksista uuttamasi myrkkykeitos vielä ns relevantti siellä ns piireissäsi? Sivusta monotoniselle
- Anonyymi00006UUSI
”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” – Joh. 6:37.
Kristukseen uskominen eli Häneen riippuminen, Häneen luottaminen – se on Jeesuksen luo tulemista. Ja kun ihminen tulee, Hän ei koskaan hylkää sinua!
Katumus ja usko kuuluvat yhteen, ja molemmat ovat osa tätä samaa pientä sanaa ”tule”. Se, joka tulee Jeesuksen luo, tulee saadakseen anteeksiantoa, tulee saadakseen apua synteihinsä ja tulee saadakseen uuden sydämen ja uuden elämän. Ja aina voi saada sen, sillä Jeesus ei koskaan heitä pois, kuten Hän niin monta kertaa lupasi.
Ja me tiedämme 1. Joh. 2:1-2:sta, että Jeesus Kristus maksoi ristillä koko maailman synnit.
Tiedät, että jonain päivänä kuolet. Omatuntosi sanoo sinulle, että sinun pitäisi pelastua. Me köyhät syntiset olemme niin eksyksissä, niin kylmiä ja sokeita ja kuolleita synteihimme, että jos Jumala vain jättäisi meidät rauhaan, me kaikki menisimme helvettiin. Omatuntomme ei häiritsisi meitä. Emme pelkäisi kuolemaa. Emme näkisi viivyttelyn vaaraa. Emme haluaisi tulla Jeesuksen luo.
Tuleminen on valintaa. Jos sydämessäsi otat Jeesuksen, silloin Hän on Sinun. Jos valitset Hänet, tuo sydämen valinta ratkaisee asian ja Jeesus ottaa sinut vastaan.
Ei ole mitään kameleonttia, jonka kohtaat, kun tulet Jeesuksen luo. Pikemminkin se on muuttumaton, ikuinen Jumalan Poika, ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.” (Hepr. 13:8). Hän rakastaa sinua nyt; Hän rakastaa sinua myös huomenna. Hän antaa sinulle elämän tänään, mutta Hän antaa ikuisen elämän kaikille huomisille. Hän antaa sinulle elämän, mutta ei ainoastaan sen – Hän antaa sinulle Ikuisen elämän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1585997Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2033431Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on133175Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a562893Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,932624IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-252223Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.241947- 461719
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:531699- 731658