Sitten vielä

Anonyymi-ap

Älä vaehtele itsellesi me yhteen kuuulutaan Jeesus.yhdistä.meidät

14

491

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedän. Sinä menit tekemään virheen. Jumala ei anna anteeksi sinulle. Sinä itse erotit meidät

• Anonyymi00003

Anteeksi junala

• Anonyymi00004

Hakeudu sinä jo vihdoin hoitoon

• Anonyymi00007

Onko tämä palstaäijän avauksista uuttamasi myrkkykeitos vielä ns relevantti siellä ns piireissäsi? Sivusta monotoniselle

• Anonyymi00006

”Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” – Joh. 6:37.

Kristukseen uskominen eli Häneen riippuminen, Häneen luottaminen – se on Jeesuksen luo tulemista. Ja kun ihminen tulee, Hän ei koskaan hylkää sinua!

Katumus ja usko kuuluvat yhteen, ja molemmat ovat osa tätä samaa pientä sanaa ”tule”. Se, joka tulee Jeesuksen luo, tulee saadakseen anteeksiantoa, tulee saadakseen apua synteihinsä ja tulee saadakseen uuden sydämen ja uuden elämän. Ja aina voi saada sen, sillä Jeesus ei koskaan heitä pois, kuten Hän niin monta kertaa lupasi.

Ja me tiedämme 1. Joh. 2:1-2:sta, että Jeesus Kristus maksoi ristillä koko maailman synnit.

Tiedät, että jonain päivänä kuolet. Omatuntosi sanoo sinulle, että sinun pitäisi pelastua. Me köyhät syntiset olemme niin eksyksissä, niin kylmiä ja sokeita ja kuolleita synteihimme, että jos Jumala vain jättäisi meidät rauhaan, me kaikki menisimme helvettiin. Omatuntomme ei häiritsisi meitä. Emme pelkäisi kuolemaa. Emme näkisi viivyttelyn vaaraa. Emme haluaisi tulla Jeesuksen luo.

Tuleminen on valintaa. Jos sydämessäsi otat Jeesuksen, silloin Hän on Sinun. Jos valitset Hänet, tuo sydämen valinta ratkaisee asian ja Jeesus ottaa sinut vastaan.

Ei ole mitään kameleonttia, jonka kohtaat, kun tulet Jeesuksen luo. Pikemminkin se on muuttumaton, ikuinen Jumalan Poika, ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti.” (Hepr. 13:8). Hän rakastaa sinua nyt; Hän rakastaa sinua myös huomenna. Hän antaa sinulle elämän tänään, mutta Hän antaa ikuisen elämän kaikille huomisille. Hän antaa sinulle elämän, mutta ei ainoastaan sen – Hän antaa sinulle Ikuisen elämän.

• Anonyymi00008

Jumala yhdistää meidät💘

• Anonyymi00012

128.. rakkaus

• Anonyymi00013

Joskus mietin tätä uskoa, kun omat pyrkimykset ja ymmärrys valjastetaan korkeimman tahdoksi.

• Anonyymi00014

💫💍✨🌛🔥🫂🙏

• Anonyymi00015

Kutsutkohan minua taas

𝑘𝑢𝑖𝑛 ℎ𝑎̈𝑛𝑒𝑙𝑙𝑒

Haha voi kauhia!

• Anonyymi00016

hihhuli olehan hiljaa👎❌🛑

• Anonyymi00017

Ei hänkään mitä tahansa ihmistä toiselle anna.

• Anonyymi00018

Todella kaunis viesti.

• Anonyymi00019

Ja se on hyvä se, koska se on totuus, että vain harva ihminen on sellainen joka voisi pitää kenestä tahansa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      207
      2814
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      961
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      117
      953
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      927
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      315
      900
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      889
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      505
      848
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      758
    Aihe