Tutustua sinuun mies...
Pelottaa, että kanssasi tulisin vain satutetuksi...
Pelottaa, että sinä vaan haluaisit kaataa minut sänkyyn, niinkuin kaikki ne muutkin naiset. Voisinko minä luottaa siihen, että jos oltais suhteessa, että et pettäisi mua?
Minua pelottaa
25
529
Vastaukset
- Anonyymi00001
Öööö, kai osaat makuulle käydä itsekin?
- Anonyymi00005
Mörrimöykky minut vieköön jos petän sinut. Riittääkö tämä lupaus?
- Anonyymi00006
Johnny A Floyd ei petä
- Anonyymi00007
Se suhde jonka koit oli lapsenomainen sivusuhteesi vain.
- Anonyymi00008
Elämässä on useita polkuja mulla vain yksi. Ole oonnellinen nykyhetkestä...
- Anonyymi00009
Lepakko itkee kun mies kaataa sänkyyn😄😄😄 "niin kuin ke muutkin naiset" 😀😃😃😃
- Anonyymi00012
Jos haluaisin pelkästään sänkyyn, en tarvitsisi siihen tätä kyseistä miestä. Mutta hänen kanssaan haluaisin paljon enemmän.
- Anonyymi00010
Oikea tietää :)
- Anonyymi00011
Pus
- Anonyymi00013
Luota vaistoosi. Mies joka on susta oikeasti kiinnostunut ei aiheuta epävarmuutta. Hänen kiinnostus ei jää epäselväksi vaan mies tekee kaikkensa että olisit onnellinen mutta!!!
Kaikki lähtee susta ja sen että et ole saataville epäselville miehille.- Anonyymi00014
Näin on. Se ei jää epäselväksi. Karu fakta.
- Anonyymi00015
Tämä tässä tympii. Toisaalta tuntuu, että hän olisi kiinnostunut. Mutta kuitenkin hänellä on muita naisia. Mutta sitten taas, hän on sinkku, niin en minä voi häntä kieltää olemasta muiden kanssa. Mutta sitten taas se, että ei hän yritä edes minun kanssa mitään ja muita naisia riittää. Kai hän yrittäisi, jos olisi kiinnostunut? Olisi edes jollain tavalla yhteyksissä?
Samalla itse en voi tehdä kenenkään kanssa mitään, koska ajatukset on vaan hänessä. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tämä tässä tympii. Toisaalta tuntuu, että hän olisi kiinnostunut. Mutta kuitenkin hänellä on muita naisia. Mutta sitten taas, hän on sinkku, niin en minä voi häntä kieltää olemasta muiden kanssa. Mutta sitten taas se, että ei hän yritä edes minun kanssa mitään ja muita naisia riittää. Kai hän yrittäisi, jos olisi kiinnostunut? Olisi edes jollain tavalla yhteyksissä?
Samalla itse en voi tehdä kenenkään kanssa mitään, koska ajatukset on vaan hänessä.Yrittäisi varmasti jos on numerosi
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samalla itse en voi tehdä kenenkään kanssa mitään, koska ajatukset on vaan hänessä.Ei sillä ainakaan mitään vahvempia tunteita ole ketään naista kohtaan, koska voi hyppiä kukasta kukkaan. Herää kysymys, onko mies edes kaipuusi arvoinen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei sillä ainakaan mitään vahvempia tunteita ole ketään naista kohtaan, koska voi hyppiä kukasta kukkaan. Herää kysymys, onko mies edes kaipuusi arvoinen.
Näin minäkin sen järkeilen, mutta samperi tuo sydän ei anna periksi.
- Anonyymi00023
Sama pätee mieheen!
- Anonyymi00018
En pystyisi olemaan ihmisen kanssa joka pyörittää useampaa yhtä aikaa.
- Anonyymi00020
Mutta jos elää unelmissaan ja kuvittelee, että olis jotenkin erityinen. Että se mies ei sitten enää tarvisi muita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta jos elää unelmissaan ja kuvittelee, että olis jotenkin erityinen. Että se mies ei sitten enää tarvisi muita.
Harvemmin ihmiset muuttuu.
- Anonyymi00021
Hyvästä on hyvä pitää kii, siihen ulkonäkökään ole ykkösasia vaan muut tekijät.
- Anonyymi00025
Miksi sitte kaipaat sitä? Onko se muuten sitte kiva tyyppi vai mikä siinä kiinnostaa?
- Anonyymi00026
Voit luottaa minuun nainen. Se mitä mulla on ollut, on mennyt pois iäksi. Katse suunnataan eteenpäin. m>n
Nyt en ymmärrä. Tarvitsetko testosteroni lisää vai mikä on ongelma. Oletko pehmo? Oletko siis oikea nainen vai oikea mies ?!? Vai mikä on ongelma. Oletko pehmo mies tod. Attraktiivinen naisten mielestä ja ne ovat vain "ottaneet" sinut kun olet niin herkkä ja femakot ovat vain raiskaneet sinut. Onko sinulla mennyt vähän kuin
Todennäköisyyden taju siinä tilanteessa ja olet tullut häpäistyksi. Ymmärrän kyllä että voit olla myös nainen jonka nainen on raiskannut. Rikos kumminkin päin. Raiskaus. Jos olet nainen niinkuin minä olen mies, minä en satuttaisi sinua ikinä koska olen 54v mies ja ja täysin kokematon hetero. Kaikista syvin rakkauden muoto on agape rakkaus. Se on miehen ja naisen välisen välisen avioliiton suurin kulmakivi. MYÖTÄ JA VASTAMÄESSÄ. The divine love. Jumala on rakkaus. Jumalattaria ei ole olemassakaan. The Jumala is a male. JUMALA RAKASTAA IHMISTÄ PELKÄSTÄÄ AGAPE RAKKAUDELLA. USKOVAINEN ON JUMALAN LAPSI. JEESUS ON USKOVAISELLE TIE ISÄ JUMALAN TYKÖ. PYHÄ HENKI, VÄHÄN KUIN OPAS OPETTAJA SUOJELIJA JA KAIKKEA MITÄ USKOVAINEN IKINÄ TARVITSEE PÄÄSTÄÄKSEEN PERILLE TAIVAASEEN. HELVETTIIN EI KUULU KUKAAN IHMINEN IKINÄ MUTTA SE ON OLEMASSA JOS ET OTA JEESUSTA VASTAAN. Olenkin paraskin puhuja parempi olla hiljaa kun on niitä jotka tietävät asiat paljon paremmin kuin minä. 19v sitten käynyt kokouksessa. Helluntailainen tietenkin kukapa muukaan. Hourulasta houruan.
https://youtu.be/LoVsv1toUZI?si=3BJzGsefeM9FrpUZ
https://youtu.be/EVjcB0McJxQ?si=T5tcDMUNLraDDjw9
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1186864Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam474552Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723702Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272754Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282441Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221916Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2001428Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191234Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on371032- 88888