On, onkohan sinulla?
Rakastanut olotila
31
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Juu-u.
- Anonyymi00002
En myönnä mitään tunteita!
- Anonyymi00003
Mikset myönnä:(
- Anonyymi00020
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mikset myönnä:(
Ei mitään myönnettävää!
- Anonyymi00032
En minäkään, enää.
- Anonyymi00004
Hey, Mister Super Hate, I just wanna love you
Hey, hey, hey, Mister Super Fuck, I wanna go down on you
Hey, Mister Super God, will you answer my prayers?
Hey, hey, hey, Mister Superman, I wanna be your little girl- Anonyymi00005
No mikset palstaäijä siteerais vaikka ihan Marilyn Monroeta vrt häpi pööltdei mister plesident? Ei kai sitä koko arsenaalia kerralla noin vain luovuteta. Eli hohhoijaa
- Anonyymi00006
On ❤️❤️❤️
- Anonyymi00015
T❤️❤️
- Anonyymi00007
Kaipaus syvällä sydämessä.
- Anonyymi00008
En vain tiedä onko musta käymään läpi kaikki se uudelleen...
- Anonyymi00009
Ois useammin jos nähtäisikin joskus
- Anonyymi00010
On ja pysyy ❤️
- Anonyymi00011
Haluttaa paljon. Hänen kanssa, odottaa toteutumista. Eräs itseäni vanhempi eroottinen ihanuus mielessä!🔥
- Anonyymi00012
En ole päässyt rakastamaan kaivattuani. Vaikka vain pieni silitys ja suukko toisi kyllä rakastaneen olotilan. Ne kun pääsisin hänelle antamaan...
- Anonyymi00016
Miksi et anna
- Anonyymi00022
Anonyymi00016 kirjoitti:
Miksi et anna
Emme ole missään tekemisissä.
- Anonyymi00013
On. Olen rakastanut jo pitkään häntä, miestä.
- Anonyymi00014
ei todellakaan ole, yksi nainen on mielessä, mutta hänen tilanteesta en tiedä yhtään mitään vaikka olen ottanut yhteyttä...
- Anonyymi00017
On elämä on oikeastaan ihan jeez.
- Anonyymi00018
Aloittaja eikö ole parempi Rakastaa ja tulla Rakastetuksi. Ainakin itse koen tilanteen paremmaksi kun tunteet jyllää rinnassa. Minun mielessäni on nainen kuka sai minut ihan sekaisin, ajattelen aina vain häntä. Aina kun suljen silmäni näen hänet, aina kun käyn nukkumaan iltaisin hän on minun mielessäni. Hän sai minussa aikaan niin paljon hyviä tuntemuksia, häntä on niin helppo Rakastaa. Kukaan ei koskaan ennen häntä ole saanut tälläistä aikaan, se on jo ihme mitä kaikki ei tule koskaan kokemaan. Olen Kaunotar hyvin otettu sinusta, että sain sinussa kokea kaiken tämän hienon tunteen. Tiedätkö Kaunotar mitä sinä olet saanut aikaan minussa, et varmaan osaa edes aavistaa sitä. Osasit kaivaa minusta kaiken tunteellisuuden ja Rakkauden esiin, olemalla vain olemassa. Se, tekee sinusta niin arvokkaan ja tärkeän minulle, olet onnistunnut tunkeutumaan sieluuni syvälle. sitä ei kukaan ole pystynyt tekemään näin hyvin kuin sinä. Siksi minä Rakastan sinua oikeasti, en leikisti.
- Anonyymi00023
Minäkin rakastan sinua❤️
- Anonyymi00026
On vaikea uskoa että joku voisi minua rakastaa oikeasti. Koskettaisin jotakin. Että olisin täysin rakkauden arvoinen
- Anonyymi00027
Kulta ❤️
- Anonyymi00019
Ei todellaan ole! ei ole ollut reilusti yli kymmeneen vuoteen. Minulla ei ole enää tarvetta rakastua keneenkään! Ystävyys on minun päämääräni suunnnilleen ikäiseni, tai jonkin verran vanhemman miehen kanssa!
- Anonyymi00021
On.
- Anonyymi00024
mmmm joskus oli noinkin ikävä sitä tunnetta
- Anonyymi00025
muistan sen NOUSUKIIDON sillon aikanaan eräänä keväänä hah se oli sairas
- Anonyymi00028
Kerro lisää
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kerro lisää
Mania tai veti jotain ehkä molempia
- Anonyymi00031
Kummallista kyllä palstan (auto?) moderointi.
"On, on ja on" viesti poistetaan.
"On" viesti saa jäädä.
Mikä logiikka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1585977Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2023415Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on133175Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a562883Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942618IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-232213Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.231938- 461719
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:521690- 731658