Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
Mites ois nainen....
50
704
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuletko hakemaan milloin
- Anonyymi00002
Viesti IRL
- Anonyymi00003
Lähdetään, kun laitat viestiä.
- Anonyymi00004
Mee kotio tupruttelemaan.
- Anonyymi00005
En minä kerkee, mä käyn töissä.
- Anonyymi00006
Hänen kanssaan kyllä. ❤️ Vielä, kun saatais asiasta viestiä laitettua. 😍
- Anonyymi00024
Sä voisit sitä viestiä laittaa, jooko? ❤️
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo, kerrotko ekan ja viimeisen kirjaimen?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joo, kerrotko ekan ja viimeisen kirjaimen?
Mun nimen eka kirjain on H ja viimeinen i....
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mun nimen eka kirjain on H ja viimeinen i....
"Heili Karjamahasta".
- Anonyymi00035
J eka ja E viimeinen
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
J eka ja E viimeinen
Oliko nämä ap:n kirjaimet?
- Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos hän on oppinut tuntemaan mua yhtään paremmin, tietää hän, että vastaisin hänelle, miehelle. ❤️
17:21 - Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oliko nämä ap:n kirjaimet?
En oo ap. Vastasin vaa tuohon väliin kun joku kyseli nimikirjaimia.
- Anonyymi00050
Anonyymi00045 kirjoitti:
En oo ap. Vastasin vaa tuohon väliin kun joku kyseli nimikirjaimia.
Entä sun kaivatun nimikirjaimet?
- Anonyymi00007
Palstan perusteella?
Juu ei.... - Anonyymi00008
Meinasin tukehtua banaaniin tauolla, kun luin tuon "lähdettäiskö vaikka metsään?"
En uskaltais lähteä kenenkään kanssa metsään kahdestaan, jos ei olisi täysin tuttu ihminen. Sen verran taitaa paranoiaa nyt pukata ja ehkä huonoja kokemuksia, vaikka "häneen" luotankin.
Mut eihän tuo olekaan minulle.
Ei olla lenkitelty missään tietyssä metsässä aiemminkaan.
Toivottavasti saisitte juteltua.- Anonyymi00012
Siis tosiaan on huonoja kokemuksia ihan tutuista ihmisistä. Pitkäaikainen miespuolinen ystävä esim. alkoi yhtä-äkin kuristamaan minua, pimahti jostain, niin pelkään sellaista.
Naisten pitää muutenkin aina olla liikkuessa vähän varuillaan esim, kun muutamia kertoja tapailemalla miehellä oli ilmaantunut kirves auton takalattialle penkin alle, niin piti kysyä siitä.. :/ yms. - Anonyymi00036
Sama reaktio tuli itselleni tuosta että nyt nainen syrjäiseen paikkaan vähän selvittelemään asioita. Usein tuntuu myös siltä etteivät miehet edes aina ymmärrä millaisessa maailmassa naiset elävät kun joukossa on todella vaarallisia miehiä eikä heistä aina voi sitä huomata.
- Anonyymi00009
Kyllä vaan, jos olisit se oikea mies x.
- Anonyymi00010
Miksi metsään? Ja mitä metsää tarkoitat? Mutta voin lähteä kyllä, jos aikataulut sopii.
- Anonyymi00013
Metsä on kiva paikka ulkoilla kaivatun kanssa. En minäkään menisi tuntemattoman kanssa.
Se tarjoaa suojaa ja puiden humina on rauhoittavaa. Kyllä nuotionkin voisi laittaa ja paistaa makkarat . Juomaksi pussipunkkua pieni pussi. Ja limua tai vissyä.
Tykkäisin/nainen sivusta kaukaa. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Metsä on kiva paikka ulkoilla kaivatun kanssa. En minäkään menisi tuntemattoman kanssa.
Se tarjoaa suojaa ja puiden humina on rauhoittavaa. Kyllä nuotionkin voisi laittaa ja paistaa makkarat . Juomaksi pussipunkkua pieni pussi. Ja limua tai vissyä.
Tykkäisin/nainen sivusta kaukaa.Niin ja keppi kävelyyn.
- Anonyymi00011
Makkaralle metsään?
- Anonyymi00017
Niin siinä sanotaan, yhteiselle lenkille. Varmaan HK:n blö kun se on kallistunut niin pannaan pökki.
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin siinä sanotaan, yhteiselle lenkille. Varmaan HK:n blö kun se on kallistunut niin pannaan pökki.
Kuha ei oo Kaakon Näkki.
- Anonyymi00015
Etkö sä viihtynyt paremmin yksin metässä?
- Anonyymi00016
Metsään meni.
- Anonyymi00040
Niin todellakin meni! Paljon nuorempi pysy aina kaukana minusta!
- Anonyymi00018
Skogen...
- Anonyymi00019
Tohon lähelle vai?
- Anonyymi00020
Mennään vaan tuonne nurkan taakse.
- Anonyymi00021
Liian kylmä ja pimeetä. Pyydä uudestaan keväällä.
- Anonyymi00022
Mun terveys ei riitä enää lenkkeilyyn.
- Anonyymi00026
Pitäis laittaa pitkävartiset saappaat, siel on nyt aika paljo lunta. Onksulla sellaset? Saappaat?
- Anonyymi00028
Jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt.
- Anonyymi00029
Joo on kettingeillä laitettu puuhun kiinni niin on yllättynyt ilme että mitä v.....a nyt, ei kai vaan. Mikä pakkas tilanne, onko susiseutua, pelottaako boekaa 😱🥶👻💀☠️. Noe vaiskaan pasko 99.999% painostaa pois ja pääs kettingeistä just ja just pois. Hip hap keikkaa hup hap keikkaa.
- Anonyymi00030
Lumiketjut on kyllä hyvät olla, voep olla jäätä lumen alla. Kyl siihen ohkanen puukin menee väliin jos oikein risuun osuu kyljestäen.
- Anonyymi00049
Vihreet sitoo ittensä ketjuilla suoraa puihin. "Ei poika puusta pitkälle pötki" sanottiin jo Koijärvelläki aikoinaan. Suattaapi joku jumittaa siel vieläki. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00031
Mies ei uskalla lähteä kahville ja tavata julkisella paikalla naista. Pitää metsässä tavata piilossa.
- Anonyymi00033
Niin, koska hän on varattu. Voi vaikka joku tuttu nähdä, jos yleisellä paikalla tapaa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin, koska hän on varattu. Voi vaikka joku tuttu nähdä, jos yleisellä paikalla tapaa.
Siis eikä😱 Että ihan varattu, ja vielä joku voi nähdä julkisella paikalla!!!OMG, pitää laittaa jokin musta kaapu, jätesäkki...burkha..huivi...arskat joulukuussa ettei vain kukaan nää että ihmiset on lähtenyt syömään tai kahville. Heh heh..
- Anonyymi00042
Anonyymi00033 kirjoitti:
Varatut ei todellakaan kiinnosta edes ystävänä!
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Varatut ei todellakaan kiinnosta edes ystävänä!
Hehhehheh...heikkopeikko😘 Varatuilla on laaja vapaiden kaveripiiri, mut niihin sä et tule koskaan yltämään. Salud🍺
- Anonyymi00047
Ihan ymmärrettävää.
- Anonyymi00032
Tai ku ulukona on nii pimmeetä ja kylymmää! Herkkähipiäisiä nuo nykymiehet.
- Anonyymi00039
Ei olisi, jos olet minua paljon nuorempi!
- Anonyymi00044
Joo lähetään vaan…
Voitas poimia samalla vaikka PUOLUKOITA.
Tulee hyvä lenkki ja treeni samalla.
Voit lapioida edellä niin minä poimin perästä.
Otetaan eväät ja kahvi vehkeet mukaan niin voit ootellessa keittää kahvit, kun minä poimin PUOLUKOITA. - Anonyymi00046
Kolmas päivä ✨️
- Anonyymi00048
En lähtisi, pelottava se on 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897