Aaveisiin hurahtaneille kavereilleni

Anonyymi-ap

Tätä rinnakkaismaailmaamme voi toki lähestyä lempeästi ja kunnioittaen tai myös rohkeasti kuten löysin tällaisen kanavan : DARK ZONE (Youtube)
Tämä on vissiin venäläinen jannu. Mutta huimaa, huimaa, huimaa kehitystä ! Tähän ei ole suomalaisetkaan pystyneet. Mitä olette mieltä ?

4

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Suomessa ehkä kehittynein tällä saralla on Aavedata, jolla on sekä kunnianhimoa että intohimoa mennä syvälle tutkittaviin asioihin. Ryhmällä on kyllä pelit ja vehkeet, oma suosikkini niistä on ehdottomasti ovilus-laite, joka antaa selkeitä vastauksia ja sitten toi luurankokamera. Monet muut ryhmät tulee perässä, jopa samoissa tutkimuskohteissa. Heitä kaikkia leimaa kiinnostus ja kehitys ja uskomaton into tutustua uusiin asioihin maailmassa.

• Anonyymi00002
      • Anonyymi00004

Tutustuin nyt sitten tähän puoleen henkimaailmasta. Kuten nimikin sen kertoo: on kyseessä henkimaailman PIMEÄ puoli.
        Katsokaas, on todellakin olemassa sekä hyvä- että paha henkimaailma. Esim. Ouija-lauta.
        Siihenhän voi tulla vastaamaan kuka ja mikä tahansa henki. Ja henkimaailman pimeältä puolelta tullaan valehtelemaan ( "Juu, mä oon sun rakas mummi"-tyyliin) ja pelottelemaan . Ja siitähän se kaikki paska sitten alkaa. Tavarat lentelee, ääniä, aina vaan tahti pahenee.
        Mitä taas Aavedataan tulee , sillä on tutkimuksissaan suojelusenkeli Matti mukana, Matti estää pahan läsnäolon.

• Anonyymi00005

Olenkin aina ihmetellyt kun niin monen hengen kehaistaan olevan joku kuuluisuus, vähintäänkin joku Napoleon. Mutta kun emme tiedä, halutaanko edes, tunkeutua pimeälle puolelle, emme voi tietää sen puolen logiikkaa ja kategoriaa.
      Sanoisin ajanhukkaa, koska elävä elämä on kyllä tässä ja nyt.
      Mutta se tarkoituksenomaisuus, jolla sekin puoli henkimaailmaa lähestyy. Tulee mieleen, onko se nyt se "helvetti" sitten ja ne ,jotka kalastelee tummissa vesissä, onko siinä jokin tehtävän tapainen merkitys lähestymisessä, tunnustelussa ja jopa yhteyden luomisessa.
      Siinä tapauksessa noilta pimeyden riivatuilta voinee kysyä, oletteko nyt helvetissä ja kehittyykö siellä sielut vaikkapa syntyäkseen maanpäälliseen elämään uudelleen, joutuakseen esim. itse kokemaan uhrinsa kohtalon tms. Vastaus kyllä kiinnostaa. Sehän saattaa muuttaa itse kysyjän koko synkänkin elämänkatsomuksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      272
      3459
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      121
      1807
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      266
      1524
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      68
      1409
    5. 75
      1372
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1117
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1116
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1011
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      977
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      893
    Aihe