Joko kaupungissa on ladut rannoilla ja järvellä?
Missäs on nuotiopaikat, onko kirkonsalmella?
Hiihtämään
19
297
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinä et mitään nuotiopaikka tarvitse kun hiihtämään menet, kierrät lenkin hiihtämällä ja menet kotiisi lämpimään ja syöt siellä makkaras mikrossa lämmittäen.
- Anonyymi00002
???
- Anonyymi00003
Nuotiolla paistetut makkarat on hyviä verrattuna mikro makkaroihin.
- Anonyymi00004
Kumpusaareen näyttäisi olevan jäälatu, siellähän on kaksi laavua. Uimarannasta näyttäisi olevan lähtöpaikka.
- Anonyymi00005
Luuniemen kärjessä voi paistaa makkaroita.
- Anonyymi00006
Mäne kahtomaan,eläkä kysele.
- Anonyymi00007
Sulaispa kaikki lumet ja jäät heti!
- Anonyymi00008
Miksi niitä latuja pitäisi olla? Eikö sukset ole alunperin tehty siksi, että ihminen pääsisi liikkumaan vaivattomammin umpihangessa. Oikeanlaiset sukset vaan jalkaan, niin reittejä on loputtomasti, eikä tarvitse odotella latujen valmistumisia. Laturuuhkat ja raivot ovat umpihankihiihtäjälle tuntemattomia käsitteitä ja luonnosta pääsee nauttimaan ihan uudella tavalla, omassa rauhassa.
- Anonyymi00009
Sunnuntai-ja makkarahiihtelijät pysykää pois laduilta sillä MINÄ TREENAAN!
- Anonyymi00010
Onneksi on tähän asti vielä ollut vähäluminen talvi ja ladut surkeassa kunnossa. Umpihangessa saisit kovempaa treeniä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onneksi on tähän asti vielä ollut vähäluminen talvi ja ladut surkeassa kunnossa. Umpihangessa saisit kovempaa treeniä.
Kun vain hidastelijat ja taivastelijat pysyy poissa laduita.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kun vain hidastelijat ja taivastelijat pysyy poissa laduita.
Onneksi rantaväylä, Luuniemenväylä ja Sankariniemi-Pöllösenlahti väli ovat yhdistettyjä hiihto/kävely reittejä, joissa kyltein muistutetaan luisteluhiihtäjää väistämään kävelijää, mahtaa kaltaistasi vituttaa, kun joudutkin ottamaan muut huomioon ja olet vielä väistämisvelvollinen.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Onneksi rantaväylä, Luuniemenväylä ja Sankariniemi-Pöllösenlahti väli ovat yhdistettyjä hiihto/kävely reittejä, joissa kyltein muistutetaan luisteluhiihtäjää väistämään kävelijää, mahtaa kaltaistasi vituttaa, kun joudutkin ottamaan muut huomioon ja olet vielä väistämisvelvollinen.
Heikoimmat väistäköön.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Heikoimmat väistäköön.
Eli hiihtäjien väpelöt.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli hiihtäjien väpelöt.
Minä olen raivoraitis hiihtäjä
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä olen raivoraitis hiihtäjä
Mitä tuo raitis-sana tuossa tekee. Eikö pelkkä raivo riitä.
- Anonyymi00015
Hiihtää voi kesälläkin , jos ja kun hinku on?? Pito vaan Parempi? Talvi on surkeaa aikaa. Eihän aikoinaankaan latuja ollut? Nykyään kaikki pitää olla Valmista uusavuttomille! Höh? Tuletki saa luvatuille paikoille tehdä kun Järki mukana! Ääliöitä kyllä nykyään Riittää😤
- Anonyymi00017
Minunkin veroeuroilla siellä mällätään. Ladut pitää olla ja makkaranpaistopaikat sun muut, kumma kun ei jo valmiiksi paistettuja makkaroita kun pidä olla!!
- Anonyymi00019
Taitaa olla moni viesti sitä savolaista huumoria.
Hienosti tuolla on mennyt, rantareitillä kun talvella kävelee niin ei ole ollut laturaivoa eikä muutakaan.
Nykyään kuitenkin on ihmeellistä että jos joku kävelee edessä vaikka kevyenliikenteen väylällä ja takaa ajele joku polkupyörällä, jalankulkija voi mutkitella ja hortoilla välillä keskellä väylää niin se takana pyöräilevä ei sitten millään uskalleta soittaa kelloa ja huutaa että "poes alta tiältä tullaan". Luullaan että henkilö jolle huudetaan pahastuu.
Sitä kelloa vois rimpauttaa merkiksi vaikka väylä on vapaa niin taivaalle tuijottajatkin tietää ajoissa että pyöröilijä on tulossa. Pyöräilijä vois kiittää että hänet huomioidaan. Itse kun soitan kelloa niin kohdalla sanon että "anteeksi soitin varmuuden vuoksi kelloa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136587Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696009Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam414428Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123735Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni202310Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,252262Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221836Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644