Voit yrittää, mutta tulee varmaan aika äkkiä rajat vastaan. Paluuta entiseen ei ole.
Olen muuttunut ja pidän rajani
48
583
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitkä rajat?
- Anonyymi00002
Miksi mies paluuta ei ole, se oli ihanaa ja kivaa?
- Anonyymi00041
Ylitit rajat vaikka varoitin siitä.
- Anonyymi00003
Miksi et sitten sano sitä noin?
- Anonyymi00004
Sillä lailla! Hyvä poika, pidä toi💪👵
- Anonyymi00005
Berliinin muuri
- Anonyymi00006
Harmi kun ehdin vetää rajani ensin.
- Anonyymi00007
No ikävä kuulla, menetät mies kauniin asian.
- Anonyymi00008
Miks ne muurit tuli I mean do you need therapy
- Anonyymi00009
En yritä.
- Anonyymi00010
Välillä saattaa suututtaa.....olet niin herkkä! Mitähän rajoja tarkoitat?
- Anonyymi00047
Toi on muutes hyvin yleinen manipuloinnin keino väittää toista vaan herkäksi kun on rikkonut tietoisesti rajoja.
- Anonyymi00011
Mut pysyykö pikku bikinit?
- Anonyymi00012
Ei todellakaan ole, eikä tule koskaan olemaan! Olisi kannattanut miettiä mitä tuli tehtyä!!
- Anonyymi00013
Muurin yli pääsee kiipeämällä tai seiväshypyllä tai työläämpää mutta varmempaa rakentaa silta
- Anonyymi00015
Hei haloo ihmiset, rajat ei ole sama kuin muuri. Rajat tarkoittaa sitä, että arvostaa itseään ja ei jousta liikaa. Jos toinen vaatii, voi vaatia itsekin.
- Anonyymi00026
On pelkkiä rajoja sellaiselle joka on stalkannut!
- Anonyymi00016
"Joka rajan vetää, se rajan purkakoon"
- vanha sanonta rajasanakirjasta- Anonyymi00017
Rajoja ei ole tehty rikottavaksi, eikä ylitetäväksi. Vanha, järkevän ihmisen sanonta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rajoja ei ole tehty rikottavaksi, eikä ylitetäväksi. Vanha, järkevän ihmisen sanonta.
Liittyy edelliseen miten? Ei siis keneltäkään järkevältä tuo.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Liittyy edelliseen miten? Ei siis keneltäkään järkevältä tuo.
No liittyyhän se. Ihminen, kun vetää rajan, niin ei sitä ole tarkoitus purkaa. Se on itsensä arvostamista, niin ettei anna kohdella itseään väärin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No liittyyhän se. Ihminen, kun vetää rajan, niin ei sitä ole tarkoitus purkaa. Se on itsensä arvostamista, niin ettei anna kohdella itseään väärin.
Sinäkö pystyt ruudun takaa kertomaan kaikki maailman tilanteet? Meneppä tutimaan harhainen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Otan sen verran takaisin arvosteluani sinua kohtaan, että jos kysymys on ylpeydestä jonkun asian purkamisen suhteen niin silloin asia saa olla niin ikuisesti. Laitan tuon korvan taakse.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Otan sen verran takaisin arvosteluani sinua kohtaan, että jos kysymys on ylpeydestä jonkun asian purkamisen suhteen niin silloin asia saa olla niin ikuisesti. Laitan tuon korvan taakse.
Sinäkö määrität sen, mikä on toisen puolelta ylpeyttä?
Minkälaisen analyysin perusteella päädyt siihen?
Vai puhutko omasta ylpeydestäsi?
- Anonyymi00022
Kyllä toisinaan rakkaudelle kannattaa vielä antaa mahdollisuus, uskoa toiseen.
- Anonyymi00024
Toisinaan on vaan tapahtunut liikaa ja sattunut liikaa.
- Anonyymi00027
Miksi pitäisi antaa? Kukaan ketään odota monien rankkojen vuosien jälkeen! Häirikkö!
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ehkä on tapahtunut, mutta ehkä se mahdollisuus kannattaa antaa. Sille vaikeudella voi olla lopulta kaunis syy, kun oikein ymmärtää. Kaipaan häntä ❤️ miehelle
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä sellaista on tapahtunut ja sattunut, mitä kaksi ihmistä jotka tuntee ei voi saada korjattua. Kun riisutaan ne tapahtumat siitä pois ja ymmärretään syyt niille. Jää vain vahvempi ja puhtaampi rakkaus.
- Anonyymi00039
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä sellaista on tapahtunut ja sattunut, mitä kaksi ihmistä jotka tuntee ei voi saada korjattua. Kun riisutaan ne tapahtumat siitä pois ja ymmärretään syyt niille. Jää vain vahvempi ja puhtaampi rakkaus.
Aha. Toista on sattunut helvetisti ja toinen on lähinnä pitänyt hauskaa... Eli ei.
- Anonyymi00042
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ehkä on tapahtunut, mutta ehkä se mahdollisuus kannattaa antaa. Sille vaikeudella voi olla lopulta kaunis syy, kun oikein ymmärtää. Kaipaan häntä ❤️ miehelle
Petit kauniista syystä?
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Petit kauniista syystä?
En ole pettänyt. Mutta rakastan toista miestä, sitä oikeaa ❤️
- Anonyymi00025
ei ole koska ei kiinnosta enää kattella sitä samaa pskaa missä toinen ei pidä minään.
- Anonyymi00038
Minä minulle ajattelulla ei pidä mennä suhteeseen olenkaan.
Olisiko aika mietti sitä omaa antajan osaa kuntoon
Tai olla yksin jos ei muuhun kykene
- Anonyymi00029
Ok. En yritä enää lähennellä.😔
Naiselta- Anonyymi00030
Toivottavasti todellakin pidät lupauksesi!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Toivottavasti todellakin pidät lupauksesi!
Miksi et tahdo naisen kanssa tapailla enää? Mitä niin pahaa on sattunut?
- Anonyymi00032
Ne on mun mielestä turhia ne ollaan ei olla leikit toisen pitää olla jotain todella erityistä että kannattaa yrittää edes että oppiiko kerrasta
- Anonyymi00033
Jotkut ei opi ikinä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jotkut ei opi ikinä.
No olen oppinut kuten olen mies sanonut? ❤️
- Anonyymi00036
Enemmän oot nainen aika rajaton
- Anonyymi00037
Olet ymmärtänyt väärin.. kun vain näkisit asiat oikein…
- Anonyymi00040
Voi olla että tilanteessa toinen menee toisen rajojen yli ja toinen ei osaa estää. Hyvä jos nyt osaa!
- Anonyymi00043
Et ole pitänyt rajoja!
- Anonyymi00044
Ei kiinnosta!
- Anonyymi00045
Sulla ole mitään rajoja. Ainakaan painorajoja kun rasvakassit jonottelee ovella.
- Anonyymi00046
Kyllä pitäisi olla muutos tarjota, että viitsisin ajatella. Jos olisin vanha minä, olisin tullut jo takasin.
- Anonyymi00048
Move bitch, get outta way.
Ei ole minun asiani korjata elämääsi.
Maksa itse velkasi ja tee jotain uutta.
Minua ei voisi vähemmän kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836490Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935392Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143745Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1983104Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat742345Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12098Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451684Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191656- 981356