Parisuhdetta? Voisitko olla sellaisesta edes onnellinen? Kenen kanssa sen halut?
Jaksettaisiinko me edes
31
427
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai
- Anonyymi00002
Työlästä
- Anonyymi00003
En tiedä. Olen miettinyt tätä paljon, eikä minulla ole vielä tähän valmista vastausta.
- Anonyymi00004
Mitkä asiat koet minussa haasteena?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitkä asiat koet minussa haasteena?
Montakin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Montakin.
Kerro? Haluan tietää
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerro? Haluan tietää
Kerron hänelle nenäkkäin - sivusta tämä
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerron hänelle nenäkkäin - sivusta tämä
Nenäkkäin 😅 tää oli hyvä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Nenäkkäin 😅 tää oli hyvä.
Siinä haaste no1, yrittää puhua kun on noin lähellä toisen huulia...
- Anonyymi00007
Kul li
- Anonyymi00008
Esittäisitkö vielä sata lisäkysymystä antaaksesi itsestäsi vielä paremman kuvan vaihtoehtona?
- Anonyymi00010
Mieluummin yksin ja onnellinen. Kuin sun kanssa.
- Anonyymi00016
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa! En ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa oman lapseni ikäisen kanssa, enkä halua edes halata häntä. Pystyn helposti näkemään itseni samassa tilassa suunnilleen ikäiseni ystävän kanssa ja kaipaan halaamista todella paljon!
- Anonyymi00011
Joo ei varmaan hänen kanssaan tule enää parisuhdetta, kun se edellinenkin yritys oli ihan torso. Olisin onnellinen ja eksä kelpaa hyvin.
- Anonyymi00012
Just tänään ajattelin samaa. Olen ihastunut mieheen, mutta haluaisinko hänen kanssa parisuhteeseen. En tiedä mitä sanoa.
- Anonyymi00013
Voisi olla tapailusuhde.
- Anonyymi00014
Surkeimpia "suhde"muotoja mitä on. Kuin joku situationship.
- Anonyymi00017
Minä en halua edes tapailusuhdetta kenenkään kanssa. Sellainen ei ole minun juttuni koskaan. Pelkkä ystävyys 70v miehen kanssa, on minun näköistä elämää!
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Surkeimpia "suhde"muotoja mitä on. Kuin joku situationship.
Ei sovi tunneihmiselle. Vain ja ainoastaan aito välittäminen ja sitoutuminen.
- Anonyymi00015
En halua parisuhdetta kenenkään kanssa. Haluan ystäväksi suunnilleen ikäiseni miehen ja asuisimme omissa asunnoissa ja kun ikää tulee lisää voisimme auttaa toinen toisiamme!
- Anonyymi00028
Haittaako, jos mies on sinua n 2 kertaa vanhempi? Pääset äkempää eroon...
- Anonyymi00018
Juu sellanen kaverisuhde olisi kiva.
- Anonyymi00020
Minusta olisi tosi mukavaa olla sen naisen oma nuppunen koko elämän. Olisin jos olisin erilainen... semmoinen joka osaa nämä asiat. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00022
Minä aidosti toivon, että sinä Myhverö tulet jonkun kultaisen naisen löytämäksi.
- Anonyymi00021
Kyllä haluaisin rakastavan parisuhteen ihanan miehen kanssa.
Mutta taisi jo mennä menojaan😔
Tunne ihmisenä ei tapailusuhteet kiinnosta.
Naiselta 🌹- Anonyymi00023
Minulla muuten täsmälleen sama tilanne, mutta sukupuolet toisinpäin.
- Anonyymi00025
Oletko aivan varma?
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Oletko aivan varma?
En ole aivan varma.
- Anonyymi00024
No kyllä pystyisin. Se että hänellä on lapsia ei haittaa minua yhtään! Ei meidän samaa kattoa tarvitsisi jakaa kun olen muutenkin outo ja erilainen. Jännä kun hän ihan alussa puhui asioita siten että se koski meidän yhteistä tulevaisuuttakin yhdessä. Sanoin että tarvin omaa tilaa ja omat kämpät pitäis olla. Mutta haluaisin häntä lähellä tietysti asua. Mutta sitten menit pillunpuutteessa tekemään mitä teit ja minä tein siksi asioita mitä tein. Ensin puhuit yhteisestä tulevaisuudesta ja kun rakastuin ja sen kerroin, niin vetäydyit. Enkä pääse siitä koskaan ylim viides vuosi kaipausta joka päivä. Miksi et voinut mies puhua jos sinäkin halusit minut?
- Anonyymi00029
Haluan edelleenkin. Sinä itse et halunnut jutella minun kanssa, vaikka flirttailit selvästi. m>n
- Anonyymi00030
En ole valmis olemaan kenenkään kanssa suhteessa tällä hetkellä En edes seksin merkeissä
Mitä viime vuonna mietin kyllä useampaan kertaan ...
Tunteilla ja ilman tunnetta ...
Mut sit tuli yllättävää infoa esiin mistä en pitänyt ja tilanne valu ku autiomaan hiekka käsistä . Häntä ei ollutkaan olemassa sellaisena minkä mielikuvan olin luonut...
Naiselta miehelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887