Ois kivaa nainen olla mielentilatutkimuksessa?

Anonyymi-ap

Kai sinä sen haluaisitte selvittää? Kaikki lääkkeet pois ja pehmustetut huoneet. Pakko selvittää asia. Sellainen kuukausi pari

18

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Psykoosi voi olla kuin kuume, se voi parantaa aivot. Vuosi tai pari ilman lääkkeitä kartanossa niin voisit olla terve!

• Anonyymi00002

Seksi parantaa myös mielen.

• Anonyymi00003

Yep kaikki konstit käyttöön

• Anonyymi00016

Ei se paranna, jos siihen ei ole mitään tarvetta ja naisella voi olla sellainen sairaus, mikä aiheuttaa kipua, joten silloin se vain huonontaisi vointia! Kun ikää on enemmän takana kuin edessä on hyväksyttävä se, että elimistö ja paikat vanhenee ja tulee sairauksia!

• Anonyymi00004

olen jo ketipinoori koukussa en voi lopettaa enää

• Anonyymi00005

Pitääköhän paikkaansa, että jättää pysyvät jäljet köyttäjiinsä?

• Anonyymi00006

Itsellä mahdollisesti sama...lääkkeillä oon tavan tallaaja

• Anonyymi00008

Pääsee siitäkin eroon kun vaadit apua tk:n kautta.

• Anonyymi00012

Oletko Harvardin ylipäällikkö lääkäri?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pitääköhän paikkaansa, että jättää pysyvät jäljet köyttäjiinsä?

Joo

• Anonyymi00007

Kysytkö haluaisiko Nainen sen selvittää, vai haluaisitteko sen selvittää?

• Anonyymi00009

Mulle sanottiin, kun kerran olin tuohon menossa, että PITÄÄ TEHDÄ MURHA ENSIN JA VASTA SEN JÄLKEEN PÄÄSEE MIELENTILA TUTKIMUKSEEN.
      Sanoin hoitajalle, että : Meni niin vaikeaksi tuohon pääsy, että antaapa asian olla…

Joku oli ollut minusta huolissaan ja varannut keskustelu ajan mielenterveystoimistoon. Ajattelin, että voisin mennä tuohon tutkimukseen.
      Vaihtu hoitaja ja pääsin KOMEAN SEKÄ MIELLYTTÄVÄN OLOISEN MIES PSYKIATRIN JUTTUSILLE.
      Sain siinä tutkimuksessa kuulla olevani NAINEN.

En päässyt toista kertaa hänen vastaanotolle ja EI ME SILLOINKAAN OLTU KAHDESTAAN vaan hoitajan piti olla silloinkin mukana.

Mieheni on välillä siellä lääkärinä, mutta EDES MINÄ EN SUOSTU MENEMÄÄN HÄN VASTAANOTOLLE. Mielummin syrjin häntä niin hän saa pitää lääkärin virkansa.

• Anonyymi00018

Lisään tähän, että onneksi MIEHENI OLI SENTÄÄN TÖISSÄ LÄÄKÄRINÄ AJATELLUT VAIMOAAN.

Oli meidän alueelle sentään vaimonsa lääkäriksi saanut komean tumman mies lääkärin.
        Mieheni on itse vaalea niin minun on helpompi erottaa kumpi on LÄÄKÄRI ja kumpi on MIEHENI.

Poliisina hän on välillä komia mies, mutta välillä hän on MIEHENI jolle tekis mieli sanoa, että : Mitäs sinä täällä kylillä tähän aikaan illasta YKSIN LUUHAAT!!!

Onneksi osaan olla niin, etten edes tunne häntä.

• Anonyymi00010

Voin sanoa et oot hullu ihan ilman tutkimusta.

• Anonyymi00014

Samaan alan päätyä eräiden kohdalla.

• Anonyymi00011

Jos olisi ihan oma pieni sairaala, puisto, pari hoitajaa, terapeutti, lääkäritiimi ja psykedeelit ja muu kokeellinen stuff voitaisiin ehkä löytää diili

• Anonyymi00015

Mitä kivaa siinä ois viimeisessä hoitopakassa suljetulla jopa henkilöstö pelkäs hoidettaviaan ja Hämeessä kun ne kun paikkoja jonne ei juoppo hullut kuuluu ne lääppii joka naista minkä näkevät

• Anonyymi00017

Olisihan se mielenkiintoista saada teidän tulokset... Eiku, eihän mua kiinnosta vttuakaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      139
      3326
    2. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      81
      2928
    3. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      40
      2297
    4. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      113
      2206
    5. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      145
      2096
    6. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      47
      2031
    7. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      1466
    8. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1347
    9. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      131
      1044
    10. Kristinoppi ja vähäkatekismus:

Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas
      Luterilaisuus
      67
      1024
    Aihe