Aion kysyä tätä kun nähdään. Ettemme turhaan elättele toivoa paluusta entiseen, johon ei ole paluuta.
Mietin mitä vielä haluat minusta?
16
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pidön sua ihan vtun outona jos kysyt tuota.
- Anonyymi00003
Kenelle tämä?
- Anonyymi00004
Mitä se entinen oli?
- Anonyymi00010
Huono ja epätasapainoinen suhde.
- Anonyymi00005
Haluan nähdä mies ja edetä rauhassa?
- Anonyymi00007
Deittisovellukset samalla huutavat punaisena, kun minun kanssani suunnittelet eteneväsi rauhallisesti?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Deittisovellukset samalla huutavat punaisena, kun minun kanssani suunnittelet eteneväsi rauhallisesti?
Mä en enää ikinä mene noihin. Joskus vuosia sitten olin, ja sillon jo tuli ihan yökki olo. Sieltä löydä mitään muuta kuin itselleen pahan olon. Voin paremmin kun pysyttelen kaukana. Ainoa paikka missä käyn, on tää ikävä keskustelupaikka, toisinaan. Mutta sivusta tämä.
- Anonyymi00011
Voidaanko kuitenkin vähän nopeammin edetä kuin mitä nyt? Tällä hetkellä menemme nollavauhtia.
- Anonyymi00016
Samaa minäkin haluan. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00006
siis oletko eksäni🤣
- Anonyymi00008
Tajusin juuri, että hänelle olenkin nyt se eksä. Se vaan tuntuu hassulta, en ensin mieltänyt itseäni eksäksi. Sivusta tämä.
- Anonyymi00012
Kun tietää ettei entiseen ole paluuta, niin ei sitä myöskään elättele toivoa siitä. Turhaan huolehdit.
- Anonyymi00013
Kysyppä sitä suoraan toisaalla sitten , Suomi 24 et tavoita
Miehelle naiselta - Anonyymi00014
Kaikki entiset on syystäkin entisiä.
- Anonyymi00015
Älä huoli. Kaikki menee hyvin.
- Anonyymi00017
Piristät mukavasti elämääni pelkällä olemassaolollasi ja muistan aina ne läheiset hetkemme ja juttelutuokiomme. Ja olet muuttanut elämääni positiiviseen suuntaan, kuten sinulle olen kertonutkin irl. Mutta mihinkään syvempään tai enempään en voi kanssasi alkaa. Voit ihan vapaasti hakea sivusuhteesi muualta (kun niitä kuitenkin tarvit) mutta ehkä en halua niistä tietää ja haluan että minä ja sinä voimme jutella, höpötellä ja höpsötellä yhdessä aina silloin harvoin kun näemme :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887