Minusta jos näkisit silleen
Syttyisitköhän
18
404
Vastaukset
- Anonyymi00003
Ehkä enemmän järkyttyisin
- Anonyymi00019
Voisin syttyäkin? Aina näkemisesi tuottaa hyvää mieltä itselle, vaikka koitan sen peittää ja ehkä onnistunkin vastareaktiolla, joka ei aina niin mieleen itsellekään? Tavallaan epäonnistun, jos toinen ajattelee kokemana sen negatiivisesti?
Tää on tätä omaa arkea, koska usko hyvään on kateissa/ kadonnut jonnekin bittitaivaaseen ilmeisesti? Olen sisältä aktiivinen ja päältä passiivinen, suojamuuri peittää todellisen minän takuu varmasti 🫣🤔🙃
Onko tämä epäitsekkyyttä, kun tavallaan tekee toiminnallaan vain hallaa itselle? Ei pyri hyötymään tilanteista, joita kohtaa? Voihan kaikki kokema olla myös harhaa? Omassa kurjuudessaan sitä haluaa uskoa hyviä asioita tapahtuvaksi, vaikkei niihin uskokaan👀
Ristiriitaisuudet luo oman haasteensa arkeen? Haluaisin rakastua, tunteita on ilmassa, mut joku virtuaalidrone ampuu ne aina alas 💥 Ne pitäisi kaivaa jonkin luottamuksen avittamana esille? Kai se kaipaa jotain tukea rinnalle, että pienet asiat syntyvät suuremmiksi ja herää henkiin?
- Anonyymi00004
Sytyn jo pelkästään ajattelemalla sinua, joten mitä luulet?
- Anonyymi00006
Jos et pidäkään kauniina
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos et pidäkään kauniina
Pidän aivan varmasti. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pidän aivan varmasti. Siitä ei ole pienintäkään epäilystä.
Toivottavasti
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivottavasti
En kyllä tiedä toteutuuko haaveni koskaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
En kyllä tiedä toteutuuko haaveni koskaan.
Olit niin kovana näkemässä
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olit niin kovana näkemässä
Olen vieläkin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen vieläkin.
Milloin
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Milloin
Ihan koska sinulle sopii. Mitä pikemmin, sen parempi.
- Anonyymi00005
Ainoastaan livenä. En silleen kuvista tai videoista syty, päinvastoin. Mut livenä takuulla 😍
- Anonyymi00020
Jahas, joku taas ihastunut johonki julkkikseen.
- Anonyymi00007
Kuka kenestä ei riitä pelkkä näkeminen alastomana mulle ainakaan olen jo sen verran turtunu aikuisviihteen kuluttaja ettei alaston nainen juuri mitään saa aikaiseksi oli minkä näköinen tahansa eikä mulla ennenkään ottanu pelkän perseen katsomisesta eteen mitä mieli tekee silloin kun miehellä alkaa seisomaan fantasioi
- Anonyymi00015
Varmasti syttyisin, siitä ei ole epäilystäkään ❤️. Tänään viimeksi kuvittelin sellaisen tilanteen 🔥. Syttyisitkö sä minusta ?
- Anonyymi00017
Ei multa. En ehkä ole tyyppiään. Tai kenenkään. Nuoremmat ja nätimmät ja muodokkaammat on. Mutta tärkeintä on kelvata itselleen.
- Anonyymi00018
Onko viesti naiselle ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156677Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696089Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam444450Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123825Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,262442Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni242349Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644