TURBOVOIMALA

Myydään,tilaisuus!

tässä tilaisuus päästä niiden harvojen joukkoon jotka saavat yllättää kanssa autoilijat pienellä pippurusella charade turbolla!

MOOTTORI:
* kannessa palotiloja siistitty.
* venttiileissä virtausta lisäävät "kisa" muotoilut.
* uusi turbo
* moottorin luonnetta muutettu heräämään aikaisemmin "turbotuulelle" joten vetoa on.
* uudet ohjurinkumit
* öljyt vaihdeltu 5000 km välein uusiin..
*..........yms

KORI:

*alkavat,satunnaiset ruostepiskot hiottu ja maalattu.

*väri vaihdettu valkoisesta tumman siniseksi. ja alkuperäiset isot turbo-tarrat samalla otettu pois.(helppo teetätää takasinkin 20eur)

* sisältä siisti, "recaromaiset" penkit sivutuilla ja reisituella.

* uudet leveät 205mm -renkaat joilla ajettu noin 500 kilometriä.

* matala,jäykkä alkuperäinen alusta,käyty bogen alustatesterissä mittaamassa mielenkiinnosta "ote tiehen" saa ajaa lujaakin mutkaan.

* kaikki jarrut/levyt vaihdettu tai läpikäyty ja uudet jarruneteet myöskin.

* kaikki pyöränkulmat säädetty 0-auraukseen, hyvä ajettava

* koko kori on läpikäyty, nyrkinmentäviä ruostepaikkoja ei löydy

* 5-vaihteinen,askiin myöskin laitettu synteettiset öljyt (mineraalit yleesä kaikissa)

MUUTA:
-pientä laittoa takana vaimentajan pontö mutkassa, osuu koriin kunnolla kiihdytettäessä.

-turbon oma kärjellinen ,alumiininen jakaja jalka murtunut ,nyt on vakion jakajalla ja ennakoilla. tähän pitäisi laittaa turbojakajan pyörijä ja vastapainot (helppo homma) tulee mukana.

- auto toiminut minulla kesäautona,olen korjaanut sitä kaikien muidenkin edestä joten mitään yllättävää ei pitäisi tulla eteen.

- turbon öljynpaluu letku pitää tiivistellä,tihkuu hieman paluulinjasta öljyä koneen kylkeen (avarassa paikkaa, ei vaikea rasti)

AJATUKSIA:

jatkojalostusta FMI-seosmittarilla ja vaikkapa asentaa kannettavalla säädettävä/ohjelmoitava megasquirt bensaruisku..(googlettakaa:ruisku?)
ja asentaa vesi/metanoliruisku paineohjauksella...



(autossa halvat vakuutukset,vakiolla kiihdytti sataseen 10 sekunnissa,ollut huomattavasti nopeampi.ei pysy puskurissa roikkumassa audit ja bemarit-pitkällä suorallakaan)



SAA KYSYÄ,pyytää valokuvia ja tulla rengasta potkimaan (löytyy kohtuuliset talvirenkaatkin)

Hinnasta,sen saa kysymällä sähköpostistani:
[email protected]

8

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Kaikkea sitä keksitään...

      • on-

        Iloisia tilanteita ja hymyä luvassa :)

        tehty alunalkaen johonkin ratasarjan ajamiseen, tuo kaupallistettu versio,oliko uutena 2krt kalliimpi "vastaavaa"

        Tuli nähtyä toinenkin harvinaisuus, nissan micra turbokoneella!
        koneenvaihto,omistaja valittelee vakioalustan olevan riittämätön autotalliviritykseen :)


    • masa

      Onkos tämä nyt sitten se alkuperäinen charade GTti? vuosimallia? kuvia?

      • taikaratsu

        "Onkos tämä nyt sitten se alkuperäinen charade GTti? vuosimallia? kuvia?"

        alkuperäinen on, mutta ei sikakallis Gtti-malli ruiskulla 105hv ja levyjarruilla...300eur kpl*wirn*

        tuossa on ollut välillä reilusti enempi tehoja kuin vakiossa Gtti:ssä... ,takana on rumpujarrut,niihin saa osia ja vielä järkevällä hintaa..

        jarrut läpikäyty,nesteineen,paloineen,alusta testattu bogen-testerillä,josta paperit ym

        vuosimalli -87 ja ns "välikoppa" malli,jäykällä taka-akselilla,ei ole se "munamalli" eikä kantti*kantti vanha-koppa malli...
        kuvat selventää asia kun annat mailiosotteen niin saat katsoa tarkemmin...ja kysyä.

        Tilaisuus asiasta ymmärtävälle ja vauhdista pitävälle.
        saa tulla katsomaan...


    • MMmmm...

      audit ja bemarit roikukaan puskuris, NE MENEE OHI!

      • vai...

        Millä bemarilla sä ton ohi meinaat mennä?

        Niih... vastaukseen liittynee M-kirjain. No siinä tapauksessa tuo kyykyttää 99% suomen bemuista.


      • CharadePower
        vai... kirjoitti:

        Millä bemarilla sä ton ohi meinaat mennä?

        Niih... vastaukseen liittynee M-kirjain. No siinä tapauksessa tuo kyykyttää 99% suomen bemuista.

        Ainakin huipuissa. Paikaltaan lähtiessä piskuinen Charade on kyllä suht nopea, mutta saa tuohon mottiin vähän taikoja tehdä että se 1/4 maililla 15 sekuntiin menee.


      • jos tarjoa
        CharadePower kirjoitti:

        Ainakin huipuissa. Paikaltaan lähtiessä piskuinen Charade on kyllä suht nopea, mutta saa tuohon mottiin vähän taikoja tehdä että se 1/4 maililla 15 sekuntiin menee.

        korillisen kaljaa kun haen sen. Löytyykö traileria lainaksi? mailaa romutpoissuomestajalippispää[email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe