vai oikeasti rohkea?
Olitko sitten humalassa silloin
50
704
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muistaakseni olin päissäni.
- Anonyymi00003
ok..
- Anonyymi00026
Anonyymi00003 kirjoitti:
ok..
No olipa kiinnostava pinpointtaus taas sinulta palstaäijän monologeja merkkaileva
- Anonyymi00002
En soittele humalassa enkä laita viestejäkään.
- Anonyymi00007
En ole yleensäkään usein humalassa.
- Anonyymi00010
On luottaisi muistiisi mies
Kaikki alkoholistit selittelee noin juuri - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikki alkoholistit selittelee noin juuriSähän sen tiedät?
- Anonyymi00030
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sähän sen tiedät?
Otitko jostain syystä itseesi tämän palstaäijän yksinpuhelun? Se kertois sinusta näin ollen
- Anonyymi00034
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikki alkoholistit selittelee noin juuriEn, ole alkoholisti enkä toipuva sellainen. Viimeksi maistanut alkoholia 10vuotta sitten. Turha päihde pärjään ilman sitä, osaan olla rento muutenkin.
- Anonyymi00004
Silloin kun soitin? Kännissä olin, kun olen pelkuri.
- Anonyymi00011
Miksi vittu mies sitte ikinä olit yhteyksissä !?
En tykkää ihmisistä jotka juo tai käyttää jokin
Naiselta sivusta - Anonyymi00047
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi vittu mies sitte ikinä olit yhteyksissä !?
En tykkää ihmisistä jotka juo tai käyttää jokin
Naiselta sivustaRakkaudesta tietenkin, etkö käsitä?
- Anonyymi00005
Olin. En muuten ois ees jutellu sulle.
- Anonyymi00006
Sekä että. Ei ihminen tee humalassa asioita, joita ei haluaisi oikeasti tehdä. Jonkun verran olin humalassa. Mutta ei se pelottanut mua yhtään. Se tuntui ainoalta oikealta teolta sillä hetkellä. Vaikkei ollut suunniteltu juttu.
- Anonyymi00008
En tiedä kelle, mut sopii itteeni joten vastaan.
Ikävä kyllä selvinpäin. - Anonyymi00009
Ai milloin? Kyllähän mä sen myönsin mutta samalla kerroin että ajattelen samoin myös selvinpäin ❤️
- Anonyymi00013
Ajattelin muuten olla sitten seuraavallakin kerralla aivan humalassa, jos sellainen tulee, jännittää tosi paljon; sori jos toivoisit, että olisin selvinpäin, ehkä oot saanu musta väärän kuvan.
- Anonyymi00014
No voivoi. Okei.. Ompa harmi. Höh. En olis juu kuitenkaan ihan heti arvanut, että sulla on asiat noin.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No voivoi. Okei.. Ompa harmi. Höh. En olis juu kuitenkaan ihan heti arvanut, että sulla on asiat noin.
Juu, ei kyllä ne on. Tulee tissuteltua kun jännittää. Sori vielä kerran.
- Anonyymi00017
Tää ei ollut multa, vaikka humalassa olet mua nähnytkin.
2026-01-13 00:25:03
- Anonyymi00016
Ihan selvinpäin olin, kuten lähes aina. Vähän kyllä sinusta sekaisin.
- Anonyymi00036
❤️
- Anonyymi00018
Töissä silloin normaalia
- Anonyymi00019
Kännissä rakastaa mut ei muuten?
- Anonyymi00020
Rohkea. En mä laittele humalassa viestejä tai soittele.
- Anonyymi00021
Oliko se sulle liikaa? Ylitinkö sun rajat tuolloin? Et halua sen enää koskaan toistuvan?
n>m- Anonyymi00023
Kai mies osaa suoraan sano jos ei enää halua viestejä. Jos ei ole suoraan sanonut niin sitten voi laittaa 🙂
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kai mies osaa suoraan sano jos ei enää halua viestejä. Jos ei ole suoraan sanonut niin sitten voi laittaa 🙂
No se mies voi varmaan laittaa viestin jos haluaa naiselta viestiä vielä. -sivusta
- Anonyymi00028
Onpa palstaäijä ”vanamainen” monologi autuaille
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ollut viesteistä kysymys, vaan fyysisestä teosta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
No se mies voi varmaan laittaa viestin jos haluaa naiselta viestiä vielä. -sivusta
No sehän se on ikuinen ongelma kun ei oikein tiedä haluaako se nainenkaan enää.
- Anonyymi00022
En ole koskaan humalassa. Jos haluan jotain, teen selväksi muutaman kerran.
-nainen - Anonyymi00025
Auon välillä päätä kaikille, mutta vttuilu on kuulemma välittämistä, nin ehkä se on vain nääs kulttuurista omimista jutulta
- Anonyymi00027
Sille yhelle miehelle kun meinasin soittaa viime vuonna, olin selvinpäin.
- Anonyymi00053
Et soittanutkaan...
- Anonyymi00029
Niitä rohkeita viestejä kun laittelin, olin silloinkin selvinpäin. Noin nyt olen puhdistanut mieleni.
- Anonyymi00032
Minä taas Osallistuin somekeskusteluun, jossa vasemmistolaisia syytettiin veronkierrosta. Ilkeilin hieman : Verenkierto on niin erilaista. Eri ihmisillä - ajatellaan vaikka oikeistolaista pahasti alkoholisoitunutta laitapuolen kulkijaa, eli spugea tai spurgua, densoa tahi denaa tai deekua, rappioalkoholistia, tai juoppoa joka on pahasti alkoholisoitunut ( ei ehkä kuitenkaan
koditon ) - mutta äänestää
jotain tosi taantumuksellista perusyksinkertaista reppanaa tai natsionöökkiä tai vielä pahempaa - kristillistä ehdokasta joissain vaaleissa ! - Anonyymi00035
Kyllä se rohkeutta vaati vilkaista sinua...
- Anonyymi00037
En tarvitse viinaa sekoillakseni julkisesti.
- Anonyymi00038
Syntymähumalassa!🤪
- Anonyymi00039
Selvinpäin.Ellen olisi ollut rohkea luulisin minun vihaavan sinua ja se ei tilanteessa missä olemme olisi ollut kovin mukavaa.Oikeastaan oli täten pakko olla.
- Anonyymi00040
olin 38,6 asteen kuumeessa sillon siellä sun takia:) juoksin sinne
- Anonyymi00041
Selvin päin joulusta ollut nyt lähtee töitä
- Anonyymi00042
Kasvotusten humalassa ja selvinpäin viesteissä.
- Anonyymi00044
Selvinpäin viestin laitoin. Silloin ei tarvitse katua että miksi laitoin tai jätin laittamatta.
- Anonyymi00045
Kuka milloin mulle ole alkoholi kuin helppo tapa unohtaa asioita joita en välitä muistaa halua muistaa välttämättä mielen päällä on muutenkin melko paljon riittämiin
- Anonyymi00048
Riippuu milloin?
Erässä tapauksessa. En aja autoa humalassa. - Anonyymi00050
Sä olit rohkeempi ku mä vaikka mä olin humalassa.
- Anonyymi00051
En oo salil kännissä. Vois sitäkin toisaalta kokeilla 🤔
- Anonyymi00052
Enkä ollu mutta nyt oon 🤭😂 ikävä on vieläki ❣️🥺
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887