Niin siinä se.
Sopiiko, jos istun tässää vieressäsi hetken hiljaa?
Tiedäthän. ❤️
Minulla on ikävä
36
632
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän hyvin ❤️
- Anonyymi00002
Eo se valitettavasti käy tulee jalkahieronta suööe nytten, eikä tarvi sanoa, eikä ajatella mitään, sanon sulle muutaman asian, mutta älä vastaa mitään, kuuntele vain, ei tarvi edes ajatella
- Anonyymi00003
No jos on pakko, ei kai haittaa jos mulla on suomiviina täällä mukana, juu nykyään menee jo näitä kirkkaita, jännittää.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No jos on pakko, ei kai haittaa jos mulla on suomiviina täällä mukana, juu nykyään menee jo näitä kirkkaita, jännittää.
Ei se haittaa, ei kukaan ole täydellinen, kaikki tekee kuule virheitä joskus.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
mullekin maistuu kirkas, jota vedeksikin kutsutaan😅 tähän aikaan en enää juo mitään, ettei tarvii kesken unien vääntäytyä veskiin...
- Anonyymi00005
Väen iltahetki lähestyy
Palstan reunaan laskeutui pehmeä hämärä. Toinen ei olisi millään halunnut lopettaa leikkejään, mutta sen kädet painoivat jo kuin kivi ja silmät tuntuivat hiekkaisilta.
Kutsui toisen luokseen kuusen alle, jonne se oli pedannut paikan pehmeistä sammalista ja kuivista lehdistä. Asettui makuulle ja vinkkasi silmällään. Toinen kömpi viereen. Se tunsi lämpimän kehon omaansa vasten.
Tässä on hyvä, kuiskasi. "Vierekkäin ja sylikkäin, niin pimeäkään ei tunnu vieraalta".
He kietoutuivat toisiinsa niin tiukasti, ettei tiennyt, mistä toinen alkoi ja mihin toinen päättyi. Äänet ja tuulen suhina latvoissa ja kaukainen pöllön huuto muuttuivat tuutulauluksi. Toinen painoi päänsä toisen kylkeen ja sulki silmänsä, nukahti turvalliseen lämpöön. - Anonyymi00006
En tiedä.
Eikä sovi, just sen takia. 💔- Anonyymi00009
Meinasko kellistää kuusen alle ?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Meinasko kellistää kuusen alle ?
Mikä kellistää kuusen alle?
- Anonyymi00008
Tulisit ennemmin tänne. Olisi varmasti hyvä olla. ❤️
- Anonyymi00012
❤️❤️
- Anonyymi00016
Voisinpa tulla mutta ei taida onnistua 😔
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voisinpa tulla mutta ei taida onnistua 😔
Miksei onnistuisi? Sinulla olisi myös hyvä tekosyy tulla. Odotan. ❤️
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksei onnistuisi? Sinulla olisi myös hyvä tekosyy tulla. Odotan. ❤️
Tilanne on vaikea. Olemme molemmat varattuja 💔. On niin väärin tykätå ja haaveilla sinusta mutta samalla mun sydän huutaa sun nimeä 🩷
- Anonyymi00011
Joo, ole vain siinä ja anna käsi. Hyvää yötä 😘
- Anonyymi00013
Tiedän. Saanko ottaa sut kainaloon? Ikävä on suunnaton 🥹❤️
- Anonyymi00014
Ollaan silleen kylki kyljessä, reisi reittä vasten, tää on tosi pieni sohva💞
- Anonyymi00015
Ollaan vaan, pääasia että saan olla sun lähellä. Harmi ettei tällainen tule olemaan koskaan mahdollista oikeassa elämässä 🥹🥹🩷❤️
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ollaan vaan, pääasia että saan olla sun lähellä. Harmi ettei tällainen tule olemaan koskaan mahdollista oikeassa elämässä 🥹🥹🩷❤️
Eikö tosiaan enää?😔💔
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Eikö tosiaan enää?😔💔
Tilanne riippuu ihan sinusta. Mä olen kiinnostukseni sulle näyttänyt. Mä en ota susta mitään selvää. Toivoisin että tunne olisi molemminpuolista ❤️
- Anonyymi00018
No voe harmi!
- Anonyymi00030
Eikö sulla oo yhtään ikävä minua? 🥹
- Anonyymi00021
Minullain sua ❤️
- Anonyymi00022
Voi muru 😘❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Voi muru 😘❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️😘
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️😘
Kertooko sydämien määrä hänen nimensä? ? 😊
- Anonyymi00026
Mene a j hoitoon.
- Anonyymi00027
Sopii...tuletko viekkuun peiton alle. Nukuttaa...
- Anonyymi00028
Joo, onko siellä vielä lämmin :)
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Joo, onko siellä vielä lämmin :)
Jos oot mies voisit lämmittää minua vähän..
- Anonyymi00029
Jos oot oikeesti hiljaa niin tule istuun.
- Anonyymi00033
🤣 Voin mä olla hiljaakin, jos mä oon puhunut sulle liikaa?
n sivusta
- Anonyymi00034
❤️
- Anonyymi00035
Lämpötila tällä hetkellä(), tuntuu kuin lespolta jäävuoren huipulla, lespon kiipeilyjensæ jælistæ.
T.unvild, skunfyldtsdottir
.https://m.youtube.com/watch?v=e-JGuPThrl4 - Anonyymi00036
Haluaisin kietoutua häneen, ikävä❤️ on se mahdollista
- Anonyymi00037
Minä ainakin tarvitsisin sinua. Se ei olisi väärin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1696169Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2123547Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on163230Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a602921Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942638Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven22525IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-292256Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.251973Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:561754- 471732