Jos kerta rakastat minua.
Entä miksi teit lapsen hänen kanssaan muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen vaikka lähtökohdat olivat huonot? Oliko se vahinko?
Ai sinulla teki pillua mieli?
Kuule, niin minullakin teki seksiä mieli..
Mutta vain sinun kanssasi..
Menit kuitenkin sooloilemaan ja hän tuli raskaaksi ja sait taas uuden lapsen, ja taas uudelle naiselle..
Rakastatko häntä?
Ole mies ja vastaa!
Äidillä oli kuulemma vaikeaa kun oli subukoukussa..
Arvaa miltä se minusta tuntui kaiken kokemamme jälkeen?
Rupesin portoksi, koska loukkasit minua niin pahasti. Tein sen pelkästään sen takia, jotta ymmärtäisit miltä se minusta tuntuu.
Olen sinulle vääränlainen nainen?
Mietipä tarkempaan.
Ja nyt olen järjestänyt itseni kaiken muun lisäksi subukoukkuun ihan vain sen takia, koska se mitä teit sattuu liikaa..
Koska minua vi*tuttaa niin paljon se, ettet voinut olla minulle rehellinen yhtään missään.
Sanoit, että tykkäät, mutta teit kaikkesi todistaaksesi ettei meitä muka voisi olla, muttet halunnut kuunnella minua asiassa lainkaan. Minulla olisi ollut sanani, muttet halunnut niitä kuulla ja kunnioittaa.
Ja sitten vielä kerroit että kaipaat, välität ja että vielä RAKASTAT MINUA JA OLEN YKKÖNEN sanoen "MUISTA SE, OOT PARAS!"
Ja sitten puukotat minua selkään.
En ymmärrä miksi mun piti joutua kokemaan tämä, koska tämä ei ollut rakkaustarina vaan tuhon tie. Saatana valepuvussa.
-vääränlainen nainen-
Samir, miksi ryhdyit seurustelemaan kohtaamisemme jälkeen?
9
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Samir on s*ksiukko. Ottaa vaikka väkisin.
- Anonyymi00003
Up b
- Anonyymi00004
Toivon että hän saa maistaa omaa lääkettään. Minusta ei ole toivomaan hänelle mitään hyvää. Kaikki olisi ollut soviteltavissa, mutta valitsit munasi kuuntelun ja keskustelemattomuuden. Minuun et sitä kuitenkaan pääse koskaan käyttämään ja joudut haaveilemaan elämäsi parhaasta seksistä loppu elämäsi. Vielä kun akkasi rupeaisi pihtariksi, niin se olisi sinulle oikein. Pilasit elämäni, joten en voi sinua arvostaa.
- Anonyymi00005
Sellaiset psyk00sit siellä 🤪
- Anonyymi00008
Subunsrkit itkee ja karavaani kulkee.
- Anonyymi00011
Syö sinä Iihava täti konvehteja ettet vahingossa laihdu kun jotkut miehet sanovat "kyl naises pitää olla mist ottaa kiinni", jotta saisivat ehkä helpolla rillipää-Ritvalta pilestä, kun joillekin miehille käy reikä kuin reikä tyhjäämään liisterit pussukoista pikku siittimensä kautta.
- Anonyymi00009
Sellaisia monet miehet ovat. He valitsevat mielestään helpon tien mikä kostautuu lopulta kaikille ja kun he ymmärtävät että se paras asia mitä he aina toivoivat ja joka oli nenän edessä, on mennytkin pysyvästi saavuttamattomiin. Sitten he itkevät ja kaiken lupaavat, mutta älä mene siihen retkuun ap.
- Anonyymi00010
Niin,olet oikeassa. En voi taas kuin itkeä jo viidettä pitkää vuotta. Kuolisinpa pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1363221Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk632841Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362239Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1042144Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322013Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva451976Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101292Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville141085Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671004Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77920