Ton kahvin kanssa. No hyvä sentään ettet vedä energiajuomaa
Onko sulla nainen joku ongelma
30
391
Vastaukset
- Anonyymi00001
Energiajuoma on myös hyvää. Kahvilla nyt menen. Harmittaako?
- Anonyymi00002
Latte ja cappucino
- Anonyymi00003
Hipit juo vettä !
- Anonyymi00004
Tuoremehua ja vettä sekaan
- Anonyymi00005
Juon vähän kahvia. En juo myöskään energiajuomia, mehuja, limsoja, maitoa... Vain vettä..
- Anonyymi00006
Ei. Mulla on 2 kaapissa hamstrattua kahvia kyllä vielä monta pakettia jäljellä.
- Anonyymi00007
Mulla on kuitenkin nyt hyvä olo.
- Anonyymi00008
Mullakin 6 pakettia kahvia vielä. Täytyy ostaa lisää kunhan tulee hyviä tarjouksia. Ettei vaan pääse loppumaan, kun kahvia menee.
- Anonyymi00009
Et sä tunne mua, niin mistä tiedät mun kahvin juomiset? Vai ootko joku ryömies ja kurkkinut mun kaappeihin?
- Anonyymi00017
Se on mun entine naapuri😉😁heräs raukka aina mun metelöintiin aamusi. Aamukahvi pitää saada muuten tulee ...Viha
hifistelen mäki välillä teellä. Joskus ihan yrteillä 😄siks mä kai oonki näin seko
Nyt kahvin keittoo. Kuppi anti oxia☕
- Anonyymi00010
Kahvia pari kuppia, vadelma vichya
- Anonyymi00011
Mikä ongelma kahvin kanssa voisi olla?
- Anonyymi00012
Kahvi psykoosi nostaa myös verenpainetta
- Anonyymi00013
Ei sovi esim leponexin kanssa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei sovi esim leponexin kanssa
No ei oo tommosta lääkettä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kahvi psykoosi nostaa myös verenpainetta
On ennemmin kovin alhaset paineet sopii siis mulle mokka kuumaa. Ja yks kuumis mies. Hyvällä vartalolla. Sytyn kyllä😉
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
On ennemmin kovin alhaset paineet sopii siis mulle mokka kuumaa. Ja yks kuumis mies. Hyvällä vartalolla. Sytyn kyllä😉
Taitaa olla naisena esiintyen kehoaan kehuva setämies vähän ongelmallinen tämä asenne ruhoas kohtaan
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Taitaa olla naisena esiintyen kehoaan kehuva setämies vähän ongelmallinen tämä asenne ruhoas kohtaan
Ei ole mitään kieltävää tunnetta komean miehen vartaloa kohtaan. Siinä on hyvä koko jäykkyys rasvaprossa. Kone se ois. 😜
- Anonyymi00015
En käytä mitään psykoosilääkkeitä.
- Anonyymi00016
Eiköhän se ongelma oo sulla, jos toisten kahvinjuontiaki pitää vahtia.
- Anonyymi00023
Kuulostaa että vierität vastuuta muille. Usein kahviaddiktin läheinen mahdollistaja. Ehkä äitisi oli tällainen
- Anonyymi00019
Meillä ei lasketa, rahaa on! Ja kahvia. Toistaiseksi.
- Anonyymi00025
Hinta alkaa olla sikamainen
- Anonyymi00021
Huomenta mies ☕️✨️
- Anonyymi00022
Toleranssi kasvaa näköjään
- Anonyymi00024
Mie justiinsa hörnäsin HYVÄN TUULEN VELLIÄ,
Eli Ja rikkate lite kaffet met mölökki men ilman sokuria ja MELEKUTINTA!
Tuo on sitä MEÄN RUIJAN RUOTTIA POHOJANMAAN KAUTTA!
Ookko sie rakas TURJAKE MIEHENI ALAKANU SAIKKAA HÖRNIMÄÄN? Kyllä mieki välillä hörnin saikkaa ja laitan HOONUNKIA JA MÖLÖKKIÄKI VÄLILLÄ. Silloin mie kyllä pruukaan käyttää melekutinta.
Tämä on vähän vaarallista kirjoittaa, koska tässä voi käydä niin, että MIEHÄN VIELÄ ALAN RAATAMAAN NÄIN JA KUKKAAN EI YMMÄRRÄ. Mistähän mie sen TOLOKKENIN AVUKSI SAAN JOKA SUOMENTAA?
Ei taia TURJAKE MIEHENIKÄÄN SAMMAA MEÄN KIELTÄ HAASTELLA SAATI RAATATA, mutta ohan hän kyllä vikkelä oppimaan TURJAKE MIEHEN TAVAT JOTEN KYLLÄ ME MEÄN KIELENKI ÄKKIÄ OPIMMA!
Norjan kielessä on kaikkia mukavia sanoja joita me saadaan käyttää myös!- Anonyymi00026
Lisään, että HÖRNIMINEN SOPII PALJON PAREMMIN MEÄN KIELEEN, kuin HÖRPPIMINEN TAI RYYSTÄMINEN!
Minä sentään juon nopeaa kahvin eli HÖRNÄSEN!
Kyllä mieheni sen verran ISO MIES ON, että HÄN OPPII VIELÄ HÖRNÄSEMÄÄN JUOMANSA!
- Anonyymi00028
Kahvi on parasta huumetta!
- Anonyymi00029
Älä kivitä naisia yhä ja alati!
- Anonyymi00030
Minulle kahvi on elämän eliksiiri! Mi✨️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1566384Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto745286Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143705Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213320Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1262550Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712306Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12068Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271628Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191506- 821235