Arasalon elämyskota

Ikaalisten Isoröyhiössä

Hei! Olen bongannut Pirkan Taival -kartasta sellaisen kohteen kuin Arasalon elämyskota joka sijaitsee Kyrösjärven rantamilla Ikaalisten Isoröyhiössä (/Luhalahdessa).

Kävimme tänään katsomassa tuota kotaa. Siinä oli ovet visusti lukossa, kotaa kiertäessä kävi selville, että kotaan tulee sähkö ja siellä on televisioantennikin (todellinen luontoretkeilijän kohde...) . Missään en ole nähnyt linkityksiä tai keskustelua kyseisestä kodasta.

Nyt kiinnostaisi tietää mikä ihmeen piilopirtti tuo kota on, kuka sen omistaa, mihin tarkoitukseen se on tehty ja onko se kaikkien käytettävissä? Olisin todella kiitollinen jos jollain olisi enemmän tietoa kyseisestä paikasta!

5

2612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehtoa

      Eli kun sulla se kartta on niin siitä varmasti löydät ne puhelinnumerot että ketkä huoltaa sitä pirkan taivalta (esim."metsähallitus"). Sinne kun soittaa niin ne asiat usein selviävät. Ne ihmiset ovat sitä varten olemassa että palvelevat sinua. Käytännössähän siinä on kaksi vaihtoehtoa jos se kämppä on lukittu 1.se on varaustupa 2.se on yksityistupa ja jos se on merkitty siihen karttaa varaustuvaksi niin siitä ei ole silloin epäselvyyttä. Mutta se tuossa kertomuksessasi minua jäi hiertämään, että sekoitatko nyt asioita toisiinsa kun puhut kodasta (kodan täytyy olla aika erikoinen jos sen voi lukita). Mutta suosittelen soittoa jne. ...

      • kairankulkija

      • kairankulkijalle!
        kairankulkija kirjoitti:

        Tämmöinen osoite löytyi Google-hausta, http://yritys.tpo.fi/mustaporssi/kota.htm.

        Kiitos linkistä! Outoa, hain itsekin mielestäni myös Googlella tietoa, mutten löytänyt mitään koko kotaan viittaavaa.

        Ilmeisesti tuo kota on tarkoitettu vähän enemmän edustuskäyttöön kuin ihan tavallisten kumisaapastallaajien retkikohteeksi :) Oli kuitenkin mukavaa saada vähän tietoa siitä mikä tuo kota ylipäänsä on.


      • tuuli
        kairankulkijalle! kirjoitti:

        Kiitos linkistä! Outoa, hain itsekin mielestäni myös Googlella tietoa, mutten löytänyt mitään koko kotaan viittaavaa.

        Ilmeisesti tuo kota on tarkoitettu vähän enemmän edustuskäyttöön kuin ihan tavallisten kumisaapastallaajien retkikohteeksi :) Oli kuitenkin mukavaa saada vähän tietoa siitä mikä tuo kota ylipäänsä on.

        itse olen järjestänyt pikkujoulut luokan kanssa elämyskodalla ja kyllä sitä mielestäni saa kaikki vuokrata vuokra oli 100e yö ja sauna lisää 50e mutta kota on älyttän hieno kokemuksen arvoinen ja nukkumapaikkoja löytyi viimeksi n.15hengelle


      • Rohaness
        tuuli kirjoitti:

        itse olen järjestänyt pikkujoulut luokan kanssa elämyskodalla ja kyllä sitä mielestäni saa kaikki vuokrata vuokra oli 100e yö ja sauna lisää 50e mutta kota on älyttän hieno kokemuksen arvoinen ja nukkumapaikkoja löytyi viimeksi n.15hengelle

        voi Tampereen Mustan Pörssin omistajalta, siis sen Jätin... Ja jos ei halua vuokrata, vaan on ihan luontokäyttäjä, niin Hämeenkankaalla, pirkan uran varrella on vaikka kuinka kotia ja laavuja joita ei tarvi varailla ja osaan on se metsähallituksen puuhuoltokin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe