Minua on alkanut kiinnostaa näin vanhemmalla iällä miesten välinen seksi ja saisinkin hyvin helposti miestä kun tiedän mistä sitä saa kun netissä on väylät ja sivut sitä varten olemassa mutta en tähän kerro että missä mutta joo asian pointti on että kannattaako minun alkaa miesten välisen seksin kokeilut kun en enää saa naisia kun ennen sain naisia nyt en enää saa jostain syystä miestä saan hyvin helposti jos siis näin päätän ilmankaan en haluaisi olla minä olen entinen mielenterveys potilas ja olen päässyt eläkkeelle en ole enää siis mikään nuori täällä kyselemässä ja olen sinut itseni kanssa enkä vajoa enää masennukseen ne on jo kärsitty, en keksinyt muuta palstaa minne kirjoittaa olenhan mielenterveys potilas.haluaisin asiallisia kommentteja miehiltä ja naisilta.
Kannattaako kokeilla miesten välistä seksiä kun seksittömyys masentaa
19
356
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan toinen ei vois suositella ihmiselle, mitä hänen kannattaa kokeilla tai mitä ei.
Ratkaisu ja valinta on täysin sinun omasi.
Mutta jos siltä tuntuu, niin siitä vaan. Muiden mielipiteistä ei yleensä kannata välittää. - Anonyymi00002
Jos sinua miehet kiinnostaa ja miesten välinen seksi, niin anna mennä. Luuletko ettei tässä maailmassa ole muita joilla on miesten välistä seksiä. et sinä ole ainoa joka noin ajattelee.
- Anonyymi00003
Joskus mietin jo ihan samaa että pitääkö tässä alkaa kohta harrastamaan miesten välistä seksiä kun tympii jatkuva pillun puute. Ole siis pillua saanut kohta 7 vuoteen yhtä ainuttakaan kertaa. Lähinnä mietin että onko sillä nyt loppujen lopuksi niin suurta merkitystä harrastaako seksiä naisen vai miehen kanssa. Sitten taas kuitenkin ajattelin että en ole hinuri ja jatkoin seksitöntä elämää ja siitä vittuuntumista.
- Anonyymi00004
Vai onko sitä sitten kuitenkin kaappihomo jos on joskus runkannut ajatukselle että nussis toista miestä tai tulis toisen miehen nussimaksi?
- Anonyymi00006
Tottakai kannattaa kokeilla. Vain mies voi tietää, miltä miehestä tuntuu.
- Anonyymi00007
Usko Jeesukseen niin saat jotakin muutakin kuin seksiä!
- Anonyymi00012
Ottaako Jeesus Suihin?
- Anonyymi00008
Se ero yleensä on miesten ja naisten seksissä, että naiset lähes poikkeuksetta haluavat suhdetta, miehille riittää tarpeiden tyydytys... Ainakin tuossa väitteessä on jotain perääkin, vaikka itse en voisi harrastaa seksiä jonkun tuntemattoman kanssa, ja tutustuminen vie lähemmäs sitä "pelättyä" suhdetta. Puhun tässä jonkin verran kokeneena. Olin suhteessa se tunteet mukaan ottanut puoli. Ikävä tuli, kun mies jätti.
Tarkennuksena vielä, yhdestä kerrasta vain kyse, mutta juteltiin kuitenkin pitkään ennen ja jälkeen. Kuvittelin, että ihan muutenkin kuin seksin merkeissä meillä oli yhteisiä ajatuksia. Yhtäkkiä vain täydellinen hiljaisuus, ei vastausta viesteihin tai puheluihin. - Anonyymi00009
Ainahan kokeilla voit. Siinä sitten näet, miten se juuri sinulle sopii.
- Anonyymi00010
No jo on maailmankirjat sekasin!
- Anonyymi00014
Siis, lisäys tämän kommentiini. Jokainen meistä tekee omat valintansa ja vastaa ihan itse omista teoistaan. Ei toisten mielipiteillä ole merkitystä tällaisissa asioissa.
- Anonyymi00011
Olen nöyrä ja kiltti kansalainen ja olen usein hämmentynyt.
- Anonyymi00013
Olen joskus kuullut väitettävän että vain toinen mies tietää täydellisesti kuinka toisen miehen seksuaaliset tarpeet tyydytetään mut enpä tiedä silti kykenisinkö harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa.
- Anonyymi00015
Saman olen kuullut naisista. Jos toi pitäis paikkansa niin maailmassa ei olis kuin lesboja ja homoja.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saman olen kuullut naisista. Jos toi pitäis paikkansa niin maailmassa ei olis kuin lesboja ja homoja.
Ja seuraavaa sukupolvea ei edes syntyisi.
- Anonyymi00017
Kaippa sitä on asiat kuitenkin niin kauan vielä kohtuullisen hyvin kun on sentään kaksi tervettä kättä tai edes yksikin terve käsi vaikka kyllähän se usein masentaa kun ei naista saa. Mut ei se sitten loppujen lopuksi enää masenna kun ajattelee kuinka vaikeita jotkut naiset voi olla. Sitten on kuitenkin ihan kohtuu tyytyväinen siihen että elelee sinkkuna ja hoitaa ennemmin itse omat tarpeensa silloin kun siltä tuntuu sen sijaan että näkisin hirveän vaivan seksin metsästämisen eteen. Vaikka ei sillä jos joku nainen haluaisi harrastaa seksiä mun kanssa niin en varmaan jättäisi tilaisuutta käyttämättä.
- Anonyymi00018
Mut näin miehenä ihan periaatteesta kuitenkin sanon että on se silti niin väärin kuinka helppoa useimmille naisille seksinsaaminen on ja monille miehille se taas on suorastaan täysin mahdotonta. Tuntuu että varmaan lotossakin voittaisi suuremmalla todennäköisyydellä. No ehkä ei mut tuskin paljon puuttuukaan.
- Anonyymi00019
Ja ettei joku nyt taas ymmärrä täysin väärin ja vääristele mun sanomisiani niin tiedoksi vaan kaikille että en pidä naisia minään lottopalkintoina.
- Anonyymi00020
Näin naisen näkökulmasta sanoisin, että määrä ei korvaa laatua.
Mihinkään yksityiskohtiin menemättä, niin siihen ”saamiseen” liittyy aika paljon ristiriitaisia odotuksia, niin ulkonäköön, kuin käyttäytymiseen liittyen. Pitäisi olla hyvän (”seksikkän”) näköinen, mutta ei saa olla tyrkky, ja sitten jos jostain syystä päätyy miehen alle, ilman avioliittoa, niin sitten onkin jo lutka tai huora. Puhumattakaan siitä, että se "huomionsaaminen" tulee aivan liian usein, vääränlaisilta ihmisiltä vääränlaisissa asiayhteyksissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501527
- 591471
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101068- 60861
- 49844
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556