Se etten saanut

Anonyymi-ap

jatkaa vakituisena työntekijänä itselle mieluisassa työpaikassa laukaisi valtavan stressin ja sen seurauksena minulle puhkesi toinen sairaus. Ensimmäinen puhkesi sen takia, että olin kauhuissani kun en ymmärtänyt sitä, miksi kautta rantain kertominen jatkui minulle mieluisassa työpaikassa, kun olin ollut siellä töissä vajaan vuoden verran. Se ettei ymmärrä mitä sinulle yritetään kertoa piti yllä jatkuvaa stressitilannetta. Kaikki olisi ollut todella hyvin, jos olisin saanut vakituisen työpaikan. Kaikki varmaan ymmärtävät sen, että mieluinen vakituinen työpaikka olisi ollut pelastava tekijä, jottei olisi tarvinnut kokea niitä vuosia monissa eri työpaikoissa ja joutua ihmettelemään sitä, miksi jokaisessa työpaikassa on tapahtui sellaista, mistä en ymmärtänyt yhtään mitään. Siksi elämä oli pelkkää ahdistusta ja valtavaa stressiä täynnä! Ja on sitä vieläkin, koska hiljaisuutta ei ole tullut vieläkään! Mitä nyt ajattelette te jotka aloititte projektin lupaa kysymättä, olisiko kannattanut? Pilasitte elämäänsä tyytyväisen henkilön mahdollisuuden saada vakituinen työpaikka, koska luulitte tietävänne paremmin kuin henkilö itse, mikä on juuri hänen näköistä elämää. Se etten ymmärtänyt mitä minulle rakkaassa työpaikassa oli meneillään, oli osasyy siihen miksi en saanut vakituista työpaikkaa. Lasten vanhemmat olivat mukana esittämässä, mutta en ymmärtänyt mitään siitäkään!

3

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Projekti vei minulta yli kymmenen vuotta elää hyvää ja omannäköistä elämää ja saada nauttia itselle rakkaasta työstä! Minulla ei ole enää minkäänlaista tarvetta olla parisuhteessa, koska koen vastakkaisen sukupuolen edustajat pelkkinä ystävinä ja sen sai aikaan projekti ja sen aiheuttamat sairaudet ja se valtava stressi mitä jouduin kokemaan aivan liian monen vuoden ajan! Ainoa ikäluokka josta pidän ovat noin 70v miehet ystävinä! Älkää enää jatkako kertomista minkään muun ikäisistä, koska he eivät kiinnosta ollenkaan! Koska ainoat joita voin ajatella halaavani, ovat he jonka iän näette tässä kirjoituksessa!

• Anonyymi00002
        UUSI

Minulle oli todella tärkeää se, että pärjään omillani ja sen olisi mahdollistanut vakituinen ja itselle todella mieluisa työpaikka! En pysty ikinä ymmärtämään sitä. miksi minut otettiin kohteeksi, jonka elämän halusitte pilata! En usko että yksikään ihminen olisi niin halunnut toimittavan. Projekti on minun näkökulmasta ollut valtava katastrofi, koko sen ajan kun se on ollut menossa! Minulla ei ole minkäänlaista miellyttämisen tarvetta keneenkään liittyen. Alan voida paremmin vasta sitten, kun löydän 70v ystävän ja saan halata häntä vaikka joka päivä!

• Anonyymi00003
      UUSI

Minusta, jos kaikki kertomasi on totta? Sinun kannattaa käydä kysymässä esimiheltäsi syitä, miksi näin tapahtui? Miksi sinun ei annettu jatkaa töissä, jossa viihdyit ja olisit halunnut jatkaa kunnes eläkepäivät koittaa? Tämä 60- vuotiaalta mieheltä.

Vaikea on työllistyä, siksi ymmärrän sinua, tavoittelen työpaikkaa joka olisi kans sellainen, jossa viihtyisin ja jossa olisi motivaatiota antaa parastaan työnantajalle. Oikea asenne ja motivaatio löytyy niistä hyvistä arvoista, joita itse arvostaa myös työnantajassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5599
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2312
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      3
      1580
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1250
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      865
    Aihe