Se etten saanut

Anonyymi-ap

jatkaa vakituisena työntekijänä itselle mieluisassa työpaikassa laukaisi valtavan stressin ja sen seurauksena minulle puhkesi toinen sairaus. Ensimmäinen puhkesi sen takia, että olin kauhuissani kun en ymmärtänyt sitä, miksi kautta rantain kertominen jatkui minulle mieluisassa työpaikassa, kun olin ollut siellä töissä vajaan vuoden verran. Se ettei ymmärrä mitä sinulle yritetään kertoa piti yllä jatkuvaa stressitilannetta. Kaikki olisi ollut todella hyvin, jos olisin saanut vakituisen työpaikan. Kaikki varmaan ymmärtävät sen, että mieluinen vakituinen työpaikka olisi ollut pelastava tekijä, jottei olisi tarvinnut kokea niitä vuosia monissa eri työpaikoissa ja joutua ihmettelemään sitä, miksi jokaisessa työpaikassa on tapahtui sellaista, mistä en ymmärtänyt yhtään mitään. Siksi elämä oli pelkkää ahdistusta ja valtavaa stressiä täynnä! Ja on sitä vieläkin, koska hiljaisuutta ei ole tullut vieläkään! Mitä nyt ajattelette te jotka aloititte projektin lupaa kysymättä, olisiko kannattanut? Pilasitte elämäänsä tyytyväisen henkilön mahdollisuuden saada vakituinen työpaikka, koska luulitte tietävänne paremmin kuin henkilö itse, mikä on juuri hänen näköistä elämää. Se etten ymmärtänyt mitä minulle rakkaassa työpaikassa oli meneillään, oli osasyy siihen miksi en saanut vakituista työpaikkaa. Lasten vanhemmat olivat mukana esittämässä, mutta en ymmärtänyt mitään siitäkään!

3

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Projekti vei minulta yli kymmenen vuotta elää hyvää ja omannäköistä elämää ja saada nauttia itselle rakkaasta työstä! Minulla ei ole enää minkäänlaista tarvetta olla parisuhteessa, koska koen vastakkaisen sukupuolen edustajat pelkkinä ystävinä ja sen sai aikaan projekti ja sen aiheuttamat sairaudet ja se valtava stressi mitä jouduin kokemaan aivan liian monen vuoden ajan! Ainoa ikäluokka josta pidän ovat noin 70v miehet ystävinä! Älkää enää jatkako kertomista minkään muun ikäisistä, koska he eivät kiinnosta ollenkaan! Koska ainoat joita voin ajatella halaavani, ovat he jonka iän näette tässä kirjoituksessa!

• Anonyymi00002

Minulle oli todella tärkeää se, että pärjään omillani ja sen olisi mahdollistanut vakituinen ja itselle todella mieluisa työpaikka! En pysty ikinä ymmärtämään sitä. miksi minut otettiin kohteeksi, jonka elämän halusitte pilata! En usko että yksikään ihminen olisi niin halunnut toimittavan. Projekti on minun näkökulmasta ollut valtava katastrofi, koko sen ajan kun se on ollut menossa! Minulla ei ole minkäänlaista miellyttämisen tarvetta keneenkään liittyen. Alan voida paremmin vasta sitten, kun löydän 70v ystävän ja saan halata häntä vaikka joka päivä!

• Anonyymi00003

Minusta, jos kaikki kertomasi on totta? Sinun kannattaa käydä kysymässä esimiheltäsi syitä, miksi näin tapahtui? Miksi sinun ei annettu jatkaa töissä, jossa viihdyit ja olisit halunnut jatkaa kunnes eläkepäivät koittaa? Tämä 60- vuotiaalta mieheltä.

Vaikea on työllistyä, siksi ymmärrän sinua, tavoittelen työpaikkaa joka olisi kans sellainen, jossa viihtyisin ja jossa olisi motivaatiota antaa parastaan työnantajalle. Oikea asenne ja motivaatio löytyy niistä hyvistä arvoista, joita itse arvostaa myös työnantajassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      408
      12796
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      274
      5603
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      242
      4165
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      313
      3385
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      24
      2148
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      20
      1940
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      107
      1804
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      84
      1377
    9. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      176
      1068
    10. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      985
    Aihe