Miksi pitää pelata

Anonyymi-ap

Kahden kanssa? Saada molemmat rakastumaan niin ettei itse tarvitse vastuuta kantaa? Mikset jättänyt toista pois kuvioista??

31

488

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mitään pelannut molemmilla joku toinen mutta kaipaa mua. Ei oo kovin reilua sekään.

• Anonyymi00002

Samaa mieltä.

• Anonyymi00003

Kuka niin on tehnyt. Ei minua ainakaan voi saada kiinnostumaan saati rakastumaan hiljaisilla ohi menoilla! Käsittämätöntä toimintaa!

• Anonyymi00005

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Mitä aktuaalista asiaa sinä todellisuuden- ja suhteellisuudentajun täysin menettänyt oikein haet tämän palstaäijän monologeista? Miltä tuntuu samankaltainen ”tungetteleva” kysely mitä itse harrastat? Sivusta eräältä naiselta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä aktuaalista asiaa sinä todellisuuden- ja suhteellisuudentajun täysin menettänyt oikein haet tämän palstaäijän monologeista? Miltä tuntuu samankaltainen ”tungetteleva” kysely mitä itse harrastat? Sivusta eräältä naiselta

Ps mitä tarkoitat - tyyli sopii toki tiettyihin tilanteisiin, mutta ei ehkä vuorovaikutustyyliin täällä internetissä laveasti ilmaistuna

• Anonyymi00004

Syytät toista siitä mitä itse teet?

• Anonyymi00006

Puhuminen auttaa

• Anonyymi00007

Kysyin sinulta

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Puhuminen auttaa

Puhuminen auttaa sellaisten kohdalla jotka kommunikoivat. Eläissäni ollut kahteen vakavasti ihastunut samanaikaisesti, ihmetellyt sivusta, miten toinen käyttäytyy niin ja ymmärtänyt, että siksi ettei tunteita ole tarpeeksi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Puhuminen auttaa sellaisten kohdalla jotka kommunikoivat. Eläissäni ollut kahteen vakavasti ihastunut samanaikaisesti, ihmetellyt sivusta, miten toinen käyttäytyy niin ja ymmärtänyt, että siksi ettei tunteita ole tarpeeksi.

Puhuiko itse?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Puhuminen auttaa

Sivusta kirjoitankin, puhukaa ihmeessä, hyvä idea.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sivusta kirjoitankin, puhukaa ihmeessä, hyvä idea.

Puhumisen ja smalltakin ehdottamisessa on iso eroavaisuus.Toinen noista on kevyttä ja toinen vakavaa.Smalltalkkia ehdottava antaa ymmärtää ettei mitään vakavaa ole kyseessä.
        Muistakaapa tämä seuraavalla kerralla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Puhumisen ja smalltakin ehdottamisessa on iso eroavaisuus.Toinen noista on kevyttä ja toinen vakavaa.Smalltalkkia ehdottava antaa ymmärtää ettei mitään vakavaa ole kyseessä.
        Muistakaapa tämä seuraavalla kerralla.

Apropoo, palstaäijän sentimentaalinen monologi, onneksi ei tarvitse itse ainakaan enää harjoittaa liikoja oveluudestaan luulevien small talk- jurnuttajien kanssa joko muiden ja joskus itsensä innoittamina ns sulan lakkiinsa kerääjinä

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Apropoo, palstaäijän sentimentaalinen monologi, onneksi ei tarvitse itse ainakaan enää harjoittaa liikoja oveluudestaan luulevien small talk- jurnuttajien kanssa joko muiden ja joskus itsensä innoittamina ns sulan lakkiinsa kerääjinä

Joka ikinen kerta jokainen on päästänyt vähintään yhden lapsuksen jutustelun aikana. Toistan joka ikinen kerta. Toiset ovat ottaneet hukkareissun ns tavallista raskaammin😏

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Joka ikinen kerta jokainen on päästänyt vähintään yhden lapsuksen jutustelun aikana. Toistan joka ikinen kerta. Toiset ovat ottaneet hukkareissun ns tavallista raskaammin😏

Kyl. Esim muutaman sanan vaihto muuntuu päässä joksikin aivan eri kerronnaksi missä mennään ajassa takaperin, mut gyl mää senki uskon ku mullon kato paha tahto

• Anonyymi00011

Ei ole helppoa ihmisen elämä kun puhuminen vaikeaa. Osaako hengittääkään?

• Anonyymi00012

Sekopåållä ollut jälleen kiireinen yö dramaturdisten aloitusten vääntämisessä. Pysytpähän poissa pelilaustoilta esittämästä pieniä muksuja.

• Anonyymi00016

Niinpä. Nämä hattivatit, jotka kiistää kategorisesti omassa päässään tällaista asiaa, että näin voi todella olla jonkun jampan x kohdalla, voisivat vaikka nykäistä pään irti haitaristaan ja nuuhkaista raitista ilmaa välillä

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niinpä. Nämä hattivatit, jotka kiistää kategorisesti omassa päässään tällaista asiaa, että näin voi todella olla jonkun jampan x kohdalla, voisivat vaikka nykäistä pään irti haitaristaan ja nuuhkaista raitista ilmaa välillä

Mä vähän luulen että tää asia alkaa olla melko selvää aika monelle jo pikkuhiljaa. Sellainen lopullinen isku vielä odottaa, mitä tämä pedari kyllä osaa odottaakin...

• Anonyymi00020

Saada rakastumaan. 😳 Kantakaa nyt jumalauta vastuu ées omista tunteista. Kukaa ei ketään pakota itseensä rakastumaan.

• Anonyymi00021

Mua ehkä eniten turhauttaa se että väitetään toistuvasti ja pitkään ettei ole ketään muuta kuviossa vaikka tosiasiassa on tai ollut ainakin. Miksi ei voi puhua suoraan ja olla suoraselkäinen? Helpommalla pääsisi kun vaan läväyttäisi kaiken pöytään. Sitten voisi katsoa koko kuviota mitä kukin haluaa.

• Anonyymi00022

Mistäs vtusta sä sitten ammentaisit tätä draamaa jos kaikki fakta läsähtäis pöytään? Mun mielestä nyt vaan seuraat haittaohjelmalla tarkkaan ja raportoit. Kaksoset syntyy syyskuussa ❤️❤️

• Anonyymi00023

Ai tyyliin noustaan kahvipöydästä, otetaan kädestä kiinni ja ilmoitetaan: "Me lähetään ny, heippa!"

• Anonyymi00024

Mitä pelaaminen pitää sisällään? Hänellä oli toinen. Minä ilmaisin etten ole kiinnostunut. Oletin ja halusin, että se jää siihen. Sen jälkeen en tehnyt yhtään mitään, mikä olisi osoittanut kiinnostusta. Koska kiinnostusta ei ollut. Mieti vaikka - mitä muka tein irl? Niinpä, en mitään. Jos olet kuvitellut jotain rakkaudellisia palstakirjoituksia minun kirjoittamiksi, olet harhainen.

Etkä sinäkään mitään kiinnostusta osoittanut enää irl. Palstaa ei lasketa. Nämä jutut voi olla keltä tahansa.

Sitten rakastuin toiseen. Mutta sinun takiasi en tehnyt sen suhteen mitään. En halunnut kiusallista tai noloa olotilaa kenellekään tai huonoja välejä. En lähestynyt. En tehnyt mitään. Ennemminkin välttelin. Muiden tunteille tai toimille en voi mitään. En tehnyt mitään aktiivista niiden ylläpitämiseksi. Poistuin ja annoin olla. Olen kärsinyt tästä ratkaisusta, mutta en mahda sille enää mitään. Voisitko ystävällisesti lopettaa tämän jankkaamisen ja asian pöydällä pitämisen. Haluan unohtaa koko jutun ja jättää sen lopullisesti taakseni. Ja tämä ei auta asiaa.

• Anonyymi00027

Kenelle mielestäsi kommentoit?

• Anonyymi00031

Saanen kysyä mitä vit.. teet tällä palstalla ruikuttamassa toisen perään, jos et alunperin halunnut etkä halua nytkään? Näetkö edes, miten kirjoitat? *sivusta

• Anonyymi00026

En osaa päättää

• Anonyymi00028

Pettäjät paniikissa kun trolli heittää bensaa tuöenarkaan tilanteeseen ykkösten ja kakkosten kanssa.

• Anonyymi00029

Kun saisi tietoa, mutra ei saa.

• Anonyymi00030

En sano, et se on pelkästäön mun kierosydämisyys, ilmeisesti lähden tämnöisille aivan typerille 'pelastustehtäville', vaikka olen karvaasti saanut kokea sen, että siinä käy ehkä enneminkin niin, että itse huononee enemmän, kuin toinen paranee. Varmasti siinä on taustalla jotain yksinäisyyttä ja myös vähän seksin nälkääkin.. Olis ihana ottaa semmoinen epävarma, jota kaikki on aina painanut alas ja jika on joutunut muiden pelinappulaksi heti kunnon käsittelyyn, suukotella sen pakarat, työntää kieli p.. ihan vaan että se tietäis.

Mutta tuskin muhun on kukaan rakastunut sentään. Arvostan semmosta ihan hulluna, kun tiedän, miten paljon tuskaa siihen voi liittyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe