Mitenkä ne

Anonyymi-ap

korvaukset. Hyi teitä jotka aloititte projektin lupaa kysymättä!

60

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Niin missä korvaukset? Minun mielenterveys meni teidän typerien leikkien takia. Unettomuuskin palasi! Ootte yksiä kusipäitä!

• Anonyymi00009
        UUSI

Tämän kirjoitti Mi-nainen. Ei teijän palvomanne Palstasetä.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Taisi tulla freudilainen lipsahdus. Jopa palstaäijä itse myöntää palstaäijän olevan konkreettinen henkilö, johon kaikesta päätellen identifioituu. Palvominen taas, no sitähän tämä heteromiehille ujeltava morso haluaisi olla.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olipa palstasetä, eli aloittaja varsin juonikas johdatus aiheeseen

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Taisi tulla freudilainen lipsahdus. Jopa palstaäijä itse myöntää palstaäijän olevan konkreettinen henkilö, johon kaikesta päätellen identifioituu. Palvominen taas, no sitähän tämä heteromiehille ujeltava morso haluaisi olla.

Ehkä tämän pölhön kognitiiviset kyvyt riittää juurikin näin pitkälle, että senkun kirjoittaa jonku randomin nimen alkukirjaimen tms palstalle, niin jäljet johtaa johonkin muualle kuin aiheeseen josta itse jostain syystä avautui tänne

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei kirjoittanut. Lopeta toisina esiintyminen.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ootpas katkera esiintyjä.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Lopetahan jo nainen yksisarvinen tämä typerryttävä näytelmäsi jossa nimeät SINUN lähipiirisi ihmisiä ihan sekavuutesi ja katkeruutesi vuoksi tänne palstalle panettelusi kohteen ”trollattaviksi” kuten olet siirtänyt useita ihmisiä omassa päässäsi tänne osaksi tätä palstaorientoitunutta todellisuutta johon haluat riittävän tyhmiä ehdollistuttaa näköjään edelleen. T naiselta

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Etköhän sinä eksoottisia ja irrationaalisia väitteitä esittävä seitsemän leivän uuni ole se karkera mitä tulee näiden palstaäijän kirjainten kautta luonnollisten henkilöiden maagiseen löytämiseen, kuka ikinä joku Mi tms sinun päässäsi onkaan, se ei tarkoita että mustamaalauksen kohteesi tuntee tätä henkilöä edes nimeltä mistään antiviisauden mekasta, kampaviinerikerhosta tai vastaavasta

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Etköhän sinä eksoottisia ja irrationaalisia väitteitä esittävä seitsemän leivän uuni ole se karkera mitä tulee näiden palstaäijän kirjainten kautta luonnollisten henkilöiden maagiseen löytämiseen, kuka ikinä joku Mi tms sinun päässäsi onkaan, se ei tarkoita että mustamaalauksen kohteesi tuntee tätä henkilöä edes nimeltä mistään antiviisauden mekasta, kampaviinerikerhosta tai vastaavasta

Ja siis anteeksi nyt kovasti pöyristelypopulistit minun karkeasta kielestä, nostakaa vaikka ”syyte” vai miten se muotoiltiinkaan kun kuvittelee viranomaisten olevan omia henkilökohtaisia työhevosia länget kaulassa, tilaisin yhden syytteen teiltä kiitos

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

No kirjoitinpahan! Mi-nainen. Pärkele!

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

En saa edes palkkaa esiintymisestäni!

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tahallista hommaa.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Tahallista hommaa.

No niin voisi edellä kirjoittamastani päätellä mitä tulee tähän toiselle naiselle jostain olemattomasta katkeran vihamarsun toilailuun. Sitäkö tarkoitit vai jotain muuta?

• Anonyymi00002
      UUSI

mee hoitoon

• Anonyymi00006
        UUSI

Mene itse hoitoon! Mua on stalkattu IRL:ssä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Alat palstasedän pakinoiden kautta maalittava olla vähän monotonisen ja onton oloinen, mutta onhanse hyvä äänestää edes itse omia kommenttejaan jos ketään muuta ei niin kiinnosta

• Anonyymi00003
      UUSI

Taidat palstaäijä olla sellainen yhteinen projekti aika monelle. Eikö unilääkkeetkään enää tehoa kun pitää vahtia jos tulee aamuöinen ns. interventio 😁

Seuraa nyt vaan tarkkaan.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ja sulle apua.

• Anonyymi00007
        UUSI

Minä nainen myös täällä kirjoittelen. Täällä on myös muitakin kuin joku vatun palstasetä.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja sulle apua.

Ei taida fellowpedarit sun avukses tulla 😂

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minä nainen myös täällä kirjoittelen. Täällä on myös muitakin kuin joku vatun palstasetä.

Ikävää että älykkyytesi rajoittuu pelkästään IT osastolle sekopåå. Onko sulla massia käydä vaikka gigololla niin ehkä hetkeksi auttaa tohon homouttansa naisina esilletuovaan onkelmaan. 😁

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ikävää että älykkyytesi rajoittuu pelkästään IT osastolle sekopåå. Onko sulla massia käydä vaikka gigololla niin ehkä hetkeksi auttaa tohon homouttansa naisina esilletuovaan onkelmaan. 😁

Minä Mi-nainen myöskin täällä välillä kirjoittelen. Mulla ei kyllä ole mitään IT osaamista, hyvä kun osaan läppärin päälle laittaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minä Mi-nainen myöskin täällä välillä kirjoittelen. Mulla ei kyllä ole mitään IT osaamista, hyvä kun osaan läppärin päälle laittaa.

Mimimiiii, hiirihän sinä olet totta 😉 nämä uhoamiset muuten testataan ihan siellä irlissä

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mimimiiii, hiirihän sinä olet totta 😉 nämä uhoamiset muuten testataan ihan siellä irlissä

Mi**-nainen. Miimiit voit tunkea vaikka per seesees.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ja sulle apua.

Koetko sinä väliinhuikkija olevasi itse tämä ns palstasetä, jota tämä kommentoija puhuttelee? Se olisi varsin psykedeelistä, sillä näin ollen kokisit varmaankin myös niin, että sinulla on jotain termistö tämän palstaäijän aloituksen kanssa, eikö niin? Tavaa tämä teksti hitaasti ja huolella itsellesi, kolho kaveri. Sivusta

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Uhkailetko?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mi**-nainen. Miimiit voit tunkea vaikka per seesees.

Jaa persseeseen. Eikös se ole melko yleinen aihepiiri sulle käpy, joka haluaisi alfan sitä rassaamaan. 😉 Hyh hyh

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pidätkö naisena esiintyvä spede kaikkia yhtä hitaina kuin muutama spinnaaja ja maalittaja antaa sinulle katetta tähän vääristyneeseen käsitykseen? Sivusta

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Koetko sinä väliinhuikkija olevasi itse tämä ns palstasetä, jota tämä kommentoija puhuttelee? Se olisi varsin psykedeelistä, sillä näin ollen kokisit varmaankin myös niin, että sinulla on jotain termistö tämän palstaäijän aloituksen kanssa, eikö niin? Tavaa tämä teksti hitaasti ja huolella itsellesi, kolho kaveri. Sivusta

Tämä. Saa soveltaa muutkin ja muihinkin tilanteisiin netin surrealistisen selektiiviset SJW-soturit, jotka ei näe kerrassaan mitään ongelmas jos naisista kirjoitellaan skeidaa, mutta repii pelihoisuja jos jostain äijästä kirjoitellaan

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tekemistä* tavatkaa muutkin keket huolella tämä

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Uhkailetko?

En palstasetä. Olen sanonut jopa sille henkilölle jolle olet käynyt itkemässä että nämä on lupauksia, ehkä se kertoo jotain että sua ei siltikään haluta "suojella". Voit vaan miettiä että miksi, vuosikausia netissä naisia esittänyt torso

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aihe on tosin ajankohtainen, silti esiinyt toisena ihmisenä.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei oo läppäriä hällä.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

👎👎👎

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

👎👎👎

Et tykkää palstaäijä? Joo, ei varmaan nekään muksut joista olet nettiin kirjoitellut vuositolkulla siitä, että joku arkkuun pakattava sekopåå kyttäilee. Die.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jaa persseeseen. Eikös se ole melko yleinen aihepiiri sulle käpy, joka haluaisi alfan sitä rassaamaan. 😉 Hyh hyh

No en tiedä hömppelien rassauksista mitään!

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Häh? Ootko vähän pjönttö? Ihan itsenäni olen! Mi-nainen

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei oo läppäriä hällä.

Minulla Mi-naisella on läppäri. Möyröön!

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mutta haluaisit tietää. Vai mitä miehille kynnysmattoja performoiva sickke.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Uhkailetko?

No menehän uhkauksia mistä tahansa sananvaihdosta hakeva kirjoittelemaan vaikka nettivinkkejä tähän keskusteluun liittyen jossa et ollut osallisena millään lailla

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Meneekö tämä dorka johdattelu vieläkin läpi siellä maailmaan ymmärtävien maailman ymmärtäjien keskuudessa/sidosryhmien parissa mitä olet jo vuosia harrastanut poimien anonyymilta palstalta yksittäisiä nimikirjaimia joista esität psyk..,värikkäitä väitteitä pyrkien pilaamaan väitteiden kohteen elämän ns? Kysymys esitetty edelleen sinulle sivusta demonisen ilkeä ”ihminen” ykSiSarvinen

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Meneekö tämä dorka johdattelu vieläkin läpi siellä maailmaan ymmärtävien maailman ymmärtäjien keskuudessa/sidosryhmien parissa mitä olet jo vuosia harrastanut poimien anonyymilta palstalta yksittäisiä nimikirjaimia joista esität psyk..,värikkäitä väitteitä pyrkien pilaamaan väitteiden kohteen elämän ns? Kysymys esitetty edelleen sinulle sivusta demonisen ilkeä ”ihminen” ykSiSarvinen

Ha vähän fiiraa päässä niillä muillakin pöyristelyn ammattikaisilla jos yksi ihratynnyri orkestoi järjenvastaisesti yhtä ihmistä vastaan jopa onnistuneesti

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ha vähän fiiraa päässä niillä muillakin pöyristelyn ammattikaisilla jos yksi ihratynnyri orkestoi järjenvastaisesti yhtä ihmistä vastaan jopa onnistuneesti

Edelleen p-maan rönät esimerkiksi.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Häh? Ootko vähän pjönttö? Ihan itsenäni olen! Mi-nainen

Se jää nähtäväksi.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et säkään gubbe ole nainen,luulet vaan!

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Se jää nähtäväksi.

No jos sinulla on jotain mahdollisuuksia tai valtuuksia selvittää ”kuka” on palstasedän yleisölle tyrkyttämän ”mi”-naisen esittäjä kuten yrität täällä ehdottaa, niin mene ihmeessä vaikka viranomaisten verkkosivuille sönköttämään taas uusi psykedeelinen rikosilmoitus suomi24n ja luuppaa niille himmeä määrä näyttökuvia😏 suomi24n kommenteista niin kyllä lähtee. Ovat varmaan varsin kyllästyneitä jo siihen, että yrität onanoida niillä

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

No jos sinulla on jotain mahdollisuuksia tai valtuuksia selvittää ”kuka” on palstasedän yleisölle tyrkyttämän ”mi”-naisen esittäjä kuten yrität täällä ehdottaa, niin mene ihmeessä vaikka viranomaisten verkkosivuille sönköttämään taas uusi psykedeelinen rikosilmoitus suomi24n ja luuppaa niille himmeä määrä näyttökuvia😏 suomi24n kommenteista niin kyllä lähtee. Ovat varmaan varsin kyllästyneitä jo siihen, että yrität onanoida niillä

Ehkä tämä tulee olemaan lopulta ennakkotapaus kuinka paljon kansalaisella saa olla samaa asiaa tai vähän muka eri asiaa ennenkuin tulee raja vastaan mikäli sama meno jatkuu

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Heillä on silmät päässä myös. Tämänkaltaisten tekstien myötä aletaan seuraamaan ja ehkä hakemaan kuuntelulupia..Ei ole paljon järkeä tullut perimänä.

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Noi setätädit pitäis ajaa pois täältäkin,koska eivät osaa elää normien ihmisten tavoin! Kiusaavat,vainoavat,seuraavat,satuttavat jne! Täällä on heidän silmätikkujen kovin vaikea elää,ovat asettuneet tohon tien toiselle puolen,siitä on hyvä seurata ja tulla naapuriin varaztamaan, ei jaksa enään noita !!!!!

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Heillä on silmät päässä myös. Tämänkaltaisten tekstien myötä aletaan seuraamaan ja ehkä hakemaan kuuntelulupia..Ei ole paljon järkeä tullut perimänä.

Veikkaan että palstaäijän eiliset rykäykset kohdistuen poliiseihin oli viimeinen niitti. Koitahan sekin muidem laitteilla sekoileva puupää saada katkeruudenkohteiden syyksi. Olet sekä hul.lu että vtun tyh.mä.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mi-nainen on Mi-nainen. Täällä niin paljon M-naisia niin ajattelin erottaa itteni muista M-naisista.

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Mi-nainen on Mi-nainen. Täällä niin paljon M-naisia niin ajattelin erottaa itteni muista M-naisista.

Lähtökohtaisesti voisi ajatella kuitenkin, nimileikkejä pelaileva pilipää, että vain maalittaja käyttää niin tarkkoja kuvauksia kuin sinä teet. Mistä tulikin mieleeni että oisko aika kaivaa naftaliinista se "jossu". Sehän oli vuosia pikkutontun nimimerkki 😁

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Just, palstasetä. Tehdään nyt niin, että sinä jatkat näillä nimikirjaimilla kilvoittelua täällä ja tämä toinen voi jatkaa viranomaisten piinaamista esittäen suvereeneja väitteitä niille käyttäen vaikka suureellisia ilmaisuja kuten identiteettivarkaus näistä lähes tuotemerkeistä

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Veikkaan että palstaäijän eiliset rykäykset kohdistuen poliiseihin oli viimeinen niitti. Koitahan sekin muidem laitteilla sekoileva puupää saada katkeruudenkohteiden syyksi. Olet sekä hul.lu että vtun tyh.mä.

Tarkoitatko niitä eilen aamupäivällä esiintyneitä tuulen nssimia haikuja? Ne oli sisällön puolesta kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa, mutta ymmärrän pointin

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Just, palstasetä. Tehdään nyt niin, että sinä jatkat näillä nimikirjaimilla kilvoittelua täällä ja tämä toinen voi jatkaa viranomaisten piinaamista esittäen suvereeneja väitteitä niille käyttäen vaikka suureellisia ilmaisuja kuten identiteettivarkaus näistä lähes tuotemerkeistä

Älä vie mun identiteettiä wannabeQueen. Vai narriko oletkin naiseksi haluava puli.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Joo, mutta kirjoittelemme varmaankin ristiin aivan eri kaliiberin aiheista kuin narsistista raivoa kokevan eukon lokakampanjasta toista naista vastaan. Eli tässä kävi nyt joko niin, että minä vastasin väärän oletuksen perusteella tai sinä huikkasit väliin omaa asiaasi ajaen. Ketjut täyttyy himmeää tahtia tiettyyn vuorokauden aikaan, tämä lounasaika on yksi sellainen periodi.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ehkä enempi olen kotikissa kuin mikään hiiri.

• Anonyymi00030
        UUSI

Rotta.

• Anonyymi00041
      UUSI

Vattu! Miauuuuut vaaaan teillekki! Mi-nainen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5599
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2312
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      3
      1580
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1565
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1418
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1250
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      865
    Aihe