ajan kauhuissani siitä, että miksi minun halutaan kärsivän niin valtavan paljon joka ikinen päivä, en ollut mielestäni tehnyt mitään pahaa kenellekään koskaan! Ainoa asia mitä halusin, oli tehdä töitä mieluisassa työpaikassa ja saada elää rauhassa. Ja pärjätä omillaan. Miksi minulta vietiin oman näköinen elämä ja vain sen takia, että muka jonkun toisen henkilön toive olisi ollut tärkeämpi?
Olin vuosien
7
103
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuka, tai ketkä päättivät sen, että minun toiveeni voisi unohtaa ja minun pitäisi ruveta toteuttamaan minulle täysin vieraan ihmisen toivetta! Ei niin voi toimia, ei sellainen ole oikeudenmukaista! Olen olettanut että Suomessa ollaan oikeudenmukaisia, mutta monen vuoden ajan niin ei todellakaan toimittu! Hyi saisitte hävetä, te projektin aloittajat! Toivottavasti karma kostaa tavalla tai toisella!
- Anonyymi00005UUSI
Ja virkakoira puraisi noin puolet ahterista pois ja koiran haukunta säikäyttää vieläkin vai miten se palstaäijä menikään? Ei kai kukaan niin tyhmä ole että vielä siinä vaiheessa yrittää pötkiä pakoon, kiinnihän se nääs käy😏
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja virkakoira puraisi noin puolet ahterista pois ja koiran haukunta säikäyttää vieläkin vai miten se palstaäijä menikään? Ei kai kukaan niin tyhmä ole että vielä siinä vaiheessa yrittää pötkiä pakoon, kiinnihän se nääs käy😏
Vinkki muillekin raivosta tai jostsin vihreille miehille ei kannata olla hulkki siinä vaiheessa tassut pystyyn ja takaperin
- Anonyymi00002UUSI
Ei mene jakeluun tämäkään aloitus...
- Anonyymi00004UUSI
Koitahan jaksella siellä kun palstsäikön mokellukset ei avaudu, hyvä että jotain millä rassata pientä päätään. Jaksuhali🥱
- Anonyymi00003UUSI
Niin että haluat ystäväksi vain oman ikäisiä miehiä ja työskentely lasten kanssakin on evätty käppänältä. Projektia ei olisi saatu aloittaa ja kohta hakkauspsykoosit tulille ja kohti ääretöntä. Onko sua puppeli kaltoinkohdeltu jo peräti sieltä päiväkoti ikäisestä asti? Mamma oli ilkeä, se on selvä.
- Anonyymi00007UUSI
Mee jo hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen735599Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744890Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453214Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052653Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52312Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t31580Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211250Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865