Mistä johtuu, että nyt alkuvuodesta päivityksiä älypuhelimeen tulee vain vähän?
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mulle tuli just androidiin iso pläjäys, tais olla noin 30 ja kesti tunnin verran. Tosin hiukan jo vanhahko puhelin Nokia 5.3. Monta kertaa vuodessa noita tulee ja lisäksi vielä pienempiä päivityksiä. Redditissä myös ihmeteltiin noita loputtomia päivityksiä. Paljon ihan turhia sovellusten ulkoasumuutoksia ja mikä pahinta niin liian usein käytettävyys omasta mielestä heikkenee. Just ihan niinku yleensäkin nykyään, muutetaan asioita ja toimintoja muuttamisen ilosta vailla todellista tarvetta. No, tehdään niin tai näin, joku tienaa aina! Tietoturvaan yms. liittyvät päivitykset sitten toki asia erikseen
lajijasuris- Anonyymi00002
.... ja vielä se, että mahtaako ihmiset aina tietää tai muistaa ettei esim. Android käyttis ole joka kännykässä just sama, vaan vaihtelee mallien ja brändien mukaan
lajijasuris - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
.... ja vielä se, että mahtaako ihmiset aina tietää tai muistaa ettei esim. Android käyttis ole joka kännykässä just sama, vaan vaihtelee mallien ja brändien mukaan
lajijasurisJoo, on eri Android-käyttöjärjestelmän versioita ja sitten vielä valmistajilla omat UI:t l. käyttöliittymät (User Interface) ja niissäkin eri versioita...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46599Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7526- 75457
- 37446
- 33435