Sinua mies. Olispa kaikki mennyt hyvin meillä. ❤️🩹
Kaipaan...
17
479
Vastaukset
- Anonyymi00002
Miten meni pahasti sinusta? Maltti näissä voi olla myös valttia? Jollei ole tapahtunut jotain merkityksellistä, joka voisi tilanteeseen vaikuttaa suuntaan taikka toiseen?
- Anonyymi00012
On tapahtunut liian paljon merkityksellisiä asioita, minkä myötä luottamus mennyt.
Sivusta
- Anonyymi00003
Kaikki menee hyvin.
- Anonyymi00008
Luotan siihen 😮💨
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luotan siihen 😮💨
Ei, vaan luota minuun.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, vaan luota minuun.
No jos olet mielitiettyni, niin 🫡
- Anonyymi00004
Iltaa typykkä
- Anonyymi00005
Minä kaipaan lesboa.
T.minähän kaipaan, pusu.
https://m.youtube.com/watch?v=2mkm_mNiJME&start_radio=1&pp=QAFIAQ== - Anonyymi00006
Älä käytä noita hymiöitä, jos minua kaipaat.
- Anonyymi00007
Niin minäkin kaipaan sinua harmi ettemme luota toisiimme kun oli väärinymmärryksiä jne.
- Anonyymi00011
Harmi ettet luota minuun.
- Anonyymi00013
Ei ole mitään väärinymmärryksiä, vaan ihan omin silmin nähtyä ja koettua.
Sivusta
- Anonyymi00015
Se olisi kiva tietää kuka se eräs on, joka pyöri 11.12 jälkeen
- Anonyymi00016
Voit soittaa jos koitetaan siitä lähteä
- Anonyymi00017
Et ollut yhtään mun tyyppiä. Oli sussa omat aivan upeat puolet, mutta ei meistä.. Olen miettinyt minkälaistahan se olis jutella, osaat olla tosi paljon täynnä elämää ja silleen tiedän, että susta tulee sitten joskus aivan mahtava äiti, jos ei äitiä, niin maailman paras täti, kummi.
- Anonyymi00018
Ei sille voi mitään kun joka kerta et osannu muuta kuin pelleillä kanssani ei ole minun vikani syytä itseäsi vain en ole enää sinuun yhteydessä kun oot niin pelleiliä mun kanssa joka kerta
- Anonyymi00019
Anna jo olla. Anna hänen olla sellainen kun on. Anna hänen mennä ja olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1267130Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam914948Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733801Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273034Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni452596Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281989Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,261985Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091515Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3261337Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on471136