Sinua mies. Olispa kaikki mennyt hyvin meillä. ❤️🩹
Kaipaan...
17
512
Vastaukset
- Anonyymi00002
Miten meni pahasti sinusta? Maltti näissä voi olla myös valttia? Jollei ole tapahtunut jotain merkityksellistä, joka voisi tilanteeseen vaikuttaa suuntaan taikka toiseen?
- Anonyymi00012
On tapahtunut liian paljon merkityksellisiä asioita, minkä myötä luottamus mennyt.
Sivusta
- Anonyymi00003
Kaikki menee hyvin.
- Anonyymi00008
Luotan siihen 😮💨
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Luotan siihen 😮💨
Ei, vaan luota minuun.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, vaan luota minuun.
No jos olet mielitiettyni, niin 🫡
- Anonyymi00004
Iltaa typykkä
- Anonyymi00005
Minä kaipaan lesboa.
T.minähän kaipaan, pusu.
https://m.youtube.com/watch?v=2mkm_mNiJME&start_radio=1&pp=QAFIAQ== - Anonyymi00006
Älä käytä noita hymiöitä, jos minua kaipaat.
- Anonyymi00007
Niin minäkin kaipaan sinua harmi ettemme luota toisiimme kun oli väärinymmärryksiä jne.
- Anonyymi00011
Harmi ettet luota minuun.
- Anonyymi00013
Ei ole mitään väärinymmärryksiä, vaan ihan omin silmin nähtyä ja koettua.
Sivusta
- Anonyymi00015
Se olisi kiva tietää kuka se eräs on, joka pyöri 11.12 jälkeen
- Anonyymi00016
Voit soittaa jos koitetaan siitä lähteä
- Anonyymi00017
Et ollut yhtään mun tyyppiä. Oli sussa omat aivan upeat puolet, mutta ei meistä.. Olen miettinyt minkälaistahan se olis jutella, osaat olla tosi paljon täynnä elämää ja silleen tiedän, että susta tulee sitten joskus aivan mahtava äiti, jos ei äitiä, niin maailman paras täti, kummi.
- Anonyymi00018
Ei sille voi mitään kun joka kerta et osannu muuta kuin pelleillä kanssani ei ole minun vikani syytä itseäsi vain en ole enää sinuun yhteydessä kun oot niin pelleiliä mun kanssa joka kerta
- Anonyymi00019
Anna jo olla. Anna hänen olla sellainen kun on. Anna hänen mennä ja olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä4011744Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san344699Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2532848Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1472630- 1121722
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14109840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.209882- 82840
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv62786- 71773