Mutten uskaltanut lähettää viestiä…
Kirjoitin sulle tänään, J
61
893
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pysy kaukana!!
- Anonyymi00008
🤣
- Anonyymi00046
Etkö yhtään palstaäijän jiijoikauksesta pakkomielteen kehittänyt nainen koe, että tämä olettamasi ”jorgogsen” esittäminen tälle palstaäijän performaatiolle on vähän mielenvikaisen oloista toimintaa? T
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Etkö yhtään palstaäijän jiijoikauksesta pakkomielteen kehittänyt nainen koe, että tämä olettamasi ”jorgogsen” esittäminen tälle palstaäijän performaatiolle on vähän mielenvikaisen oloista toimintaa? T
Miten minusta tuntuu että tämä ”jorgos” on joko huvittunut tai vttuuntunut kun kotkottajien lauma ikäänkuin objektisoi osaksi kaoottista näytelmäänsä, se on joko tai, olettaisin näin
- Anonyymi00003
Ehti jo tulla, näin sen.
- Anonyymi00004
Laita vaan.
- Anonyymi00007
On myöhä, hänen vaimonsa on kotona, hän suuttuu tästä.
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
On myöhä, hänen vaimonsa on kotona, hän suuttuu tästä.
Olen hänen vaimonsa enkä tutki puhelintaan, että lähetä rauhassa. Olen oppinut, että ei minulla ole vaikutusta pettääkö mies vai ei.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olen hänen vaimonsa enkä tutki puhelintaan, että lähetä rauhassa. Olen oppinut, että ei minulla ole vaikutusta pettääkö mies vai ei.
🤣🤣🤣
- Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin, nykyään miehetkin ilmoittautuu vaimoiksi, se on sitä tasa-arvoa se ja on niin kauhian kauniskii 🙄
- Anonyymi00049
Anonyymi00022 kirjoitti:
🤣🤣🤣
Ei se sullakaan plikka oikein tunnu tämä pää pelaavan kun käyt tekoHörähtelemässä palstaäijän monologeille randomilla. Ei sais noin yksinkertaista edes pilkata, mutta. T naiselta
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei se sullakaan plikka oikein tunnu tämä pää pelaavan kun käyt tekoHörähtelemässä palstaäijän monologeille randomilla. Ei sais noin yksinkertaista edes pilkata, mutta. T naiselta
Ja edelleen saat pitää sen hippikioskis kokonaisuudessaan, älä Hölinä keiju huoli
- Anonyymi00005
Juhallekko?
- Anonyymi00009
Meinasin mut en kuitenkaan
- Anonyymi00012
Ei ollut
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Janillekko ?
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ollut
Varatulle kuitenkin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ollut
Olipas
- Anonyymi00037
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisit vain laittanut, olisi ollut mukava yllätys. Olen perjantain ottanut vapaaksi, jos vaikka haluaisit tulla käymään tai muuten nähdä.
- Anonyymi00038
Kyllä
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä
😊❤️
- Anonyymi00041
Laita vain ihana. ❤️
- Anonyymi00052
Oletan tämän samaa kysymystä toistavan olevan aloittajaäijä itse. Muistaako kukaan sen hahmoa Juha68? Kyllä muistatte älkää kusettako itteenne
- Anonyymi00053
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olipas
Hankihan sinä jo elämä.
- Anonyymi00054
Anonyymi00028 kirjoitti:
Varatulle kuitenkin.
Miksi tämä ns varattuus olisi olennainen osa tämän aloittajaäijän jiijodlausta? T
- Anonyymi00006
Jos sen teet niin näytän sen viestin kaikille! En ole sinusta kiinnostunut. Tiedät sen itsekin.
- Anonyymi00010
Kiusaatko vain sitten? Eri
- Anonyymi00047
Sä oot pelkuri, en koskaan voisi haluta tuollaista ihmistä, hyi🤢
- Anonyymi00055
Voi eukkoparka mitä Sulle tapahtui
- Anonyymi00011
antti juhani pilasi mun elämän.
- Anonyymi00057
Juntti ahani juu kyl ei oo juntit välttämättä niin ihanii apäijä. Välikevennys
- Anonyymi00013
Täällä ankeuttajat selvästi tekevät kaikkensa pitääkseen vankinsa kurjina.
- Anonyymi00064
Kyllä se tuo palstääijä on kohta vänkinä,oliko se hullu miäs huittisista?
- Anonyymi00014
Lähetäs ettei sisältö ehdi vanhentua.
- Anonyymi00015
Mullakin on luonnoksena yksi viesti, mikä pitäisi lähettää. Pelkään että painan vahingossa lähetä. Ja mitä voisi seurata? Jotain upeaa, tai? Vttu olen säälittävä pelkuri
- Anonyymi00016
Lähetä hänelle se, ja tule lällättämään siitä tänne, sekös näitä ankeuttajia täällä satuttais.
- Anonyymi00018
antti juhani elämän pilaaja sekä tunteilla leikkiä. Saa vielä kunnolla turpaan rajan toisella puolella. Ilveile vaan. Ei ole mitään empatia kykyä täys narsisti.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
antti juhani elämän pilaaja sekä tunteilla leikkiä. Saa vielä kunnolla turpaan rajan toisella puolella. Ilveile vaan. Ei ole mitään empatia kykyä täys narsisti.
Tarviiko siitä täällä toisten ketjuissa itkeä?
- Anonyymi00058
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tarviiko siitä täällä toisten ketjuissa itkeä?
Eiköhän tämä ole kuule ihan tämä trollaava aloittajaäijä itse monine narratiiveineen, itkemisestä/ulisemisesta ym aiheista pakkomielteisesti jurnuttava tarinallisuuksillaan muiden ihmisten lue naisten ylitsekävelyä yrittävä
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eiköhän tämä ole kuule ihan tämä trollaava aloittajaäijä itse monine narratiiveineen, itkemisestä/ulisemisesta ym aiheista pakkomielteisesti jurnuttava tarinallisuuksillaan muiden ihmisten lue naisten ylitsekävelyä yrittävä
Siis minä niin vihaan tätä moukkaa
- Anonyymi00020
Kuka kenelle ja miksi kirjoitit jos et edes lähettäny
- Anonyymi00023
Jr?
- Anonyymi00025
Junior?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Junior?
👍☝️👌
- Anonyymi00029
Jep, ihana 🥹
- Anonyymi00065
Anonyymi00025 kirjoitti:
Junior?
Ruma vanaha ladyboy!
- Anonyymi00030
Onks tää taas sitä kuuluisaa tunteilla leikkimistä, toivon luomista ja maton vetämistä alta kostotoimena.
- Anonyymi00031
Ei kannata lähettää kellekään mitään, täällä on parempi märehtiä ja potea sitä ettei uskalla tai voi. Meillä palstakirjoittajat on toisemme.
- Anonyymi00050
Aivan, kivempi pelleillä ja trollata täällä.
- Anonyymi00060
Passiivisaggressiivista muminaa palstaäijän ketjuissa de ja vu
- Anonyymi00032
Oon J (n) lähetä vaan, en oo niin pelottava
- Anonyymi00033
Aloitus on miehelle
- Anonyymi00035
Ite oon säveltänyt vaan.
- Anonyymi00045
Se on ihan kivaa puuhaa
soinnut ja intervalli: ace, cA, eAC, ACE🙂
- Anonyymi00039
Muska jo lauloi: Kirjoita postikorttiin. Hei rakas: Miksi et voi sanoa suoraan.
- Anonyymi00042
Hui 🙀🦋
- Anonyymi00044
Jos mietit että uskaltaisiko vai ei, niin lähetä vaan ihan rohkeasti. Ei minua tarvitse jännittää ❤️😘. Ja jos sinulta siis numeroni löytyy, olenhan sinulle viestin kerran lähettänyt.
Oot ihana J 🫶🫶🫶🫶🫶 (tämä mieheltä naiselle)
-J- Anonyymi00061
Nyt se nainen joka onkin oikeasti mies esittää miestä tässä eiku önnönnöö. Viittaan myös yksin kirjoittelevan apäijän dialogien psykoottiseen juontamiseen. Aika hyvin ottaen huomioon, että kyseessä on yksittäinen nimikirjain
- Anonyymi00056
Kyllä tähänkin ketjuun näitä perskärpäsiä lehahti. Menisivät töihin vetelykset.
- Anonyymi00062
Lähetä se tänään.
- Anonyymi00063
Don’t think so. Hän ei ollut tänään paikalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1936606Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2743487Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273473Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat872455Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32155Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi521892Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191876Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631782- 1011437