Mielestäni Haminakin voisi ottaa käyttöön jonkunlaisen lahjakortin huumeiden käyttäjille jotka lopettavat käyttönsä, vaikka joku 2000 euroa per vuosi voisi olla hyvä ja kun seulat puhtaat niin tämä summa joka vuosi verottomana henkilölle. Samalla vähentyisi huumeiden diilaus kaupungissa ja muut lieveilmiöt.
T. Amfetamiinin ja iv-käyttäjä etelä-poitsilast
Lahjakortti
Anonyymi-ap
4
535
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Etelä-Poitsila on harvinaisen masentavaa seutua. Vain Venäjän toistaiseksi miehittämiltä ja näin ollen myös ryssimiltä Karjalan suomalaisalueilta löytyy pahempaa.
- Anonyymi00002
Narkeille voisi antaa lahjakortin bussiin Helsingeihin.
- Anonyymi00003
Turhan kainosti keskustelun aloittaja lähtee edistämään hyvää asiaa. Litran minigrip pussilliset kukintoa ja subuja kylkeen, eikä mitään testien vaatimista. Oma kunnisana riittää. Pitää kuitenkin muistaa, että tässä puhutaan rehellisistä suomalaisista tai ainakin sellaiseksi haluavista!
- Anonyymi00004
kyllä ne huumepellet on parempi viedä saunan taakse
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761622
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 130589
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo63507