Miksi Kulkurin hovi kokee tarpeelliseksi poistaa kommentointimahdollisuuden kun mainostaa Facebookissa palvelujaan? Pelottaako asiakkaiden palaute vai mikä juttu?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Taisit itse vastata omaan kysymykseesi.
- Anonyymi00002
Kysy heiltä, muut ei sitä tiedä. Jokaisen valinta taitaa olla vapaa, tuossakin päätöksessä.
- Anonyymi00003
Kulkurin Hovi = Teboil Kitee
Muistutuksena vaan kaikille.- Anonyymi00005
Kannattaa aina tarkistaa faktat mm omistajuudesta.
- Anonyymi00004
Kulkurin teboil on hyvä ruokapaikka.
- Anonyymi00006
Uusi julkaisu Facebookissa, polttoainemittarit toimivat. Ja kommentointi estetty, miksi? Mitä pelkäävät?
- Anonyymi00007
Epätietoinen kansalainen kysyy: No minkäpä öljy-yhtiön tunnusten alla se mulkurin lovi toimii?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Epätietoinen kansalainen kysyy: No minkäpä öljy-yhtiön tunnusten alla se mulkurin lovi toimii?
Veikkaisin Lukoilia.
- Anonyymi00010
Kulkurin teboil
- Anonyymi00011
Kaikki sellaiset ketkut, joiden toiminta kestää huonosti päivänvaloa, pitävät kommentointimahdollisuuden suljettuna.
- Anonyymi00012
Koirat haukkuu ja juna kulkee.
- Anonyymi00013
Kannattaa kysyä teboilin duumalta.
Siellä on sisäpiirin tietoa mistä polttoaineet tulee. - Anonyymi00015
”Suomalainen Energiaosuuskunta (SEO) tuomassa jälleen polttoainetta!
Seuraavaksi auto jatkaa maakuntaan tuomaan polttoöljyä tilaajille.
Kysy tarjousta kesä- tai talvilaatuisesta polttoöljystä!
Tervetuloa asemallemme tankkaamaan”
Kommentointi estetty 🤔 - Anonyymi00016
Onpa törkeää ja jatkuvaa eri yritysten maalittamista. Katkeruutta vai kateutta?
- Anonyymi00017
Niin että mitä maalittamista tuossa on? https://www.facebook.com/kulkurinhovioy/?locale=fi_FI Sinun mielestäsi yritys siis maalittaa itse itseään? Vaikka kiteeläinen oletkin, en ihan noin sekopäisiksi uskonut. Olen muuten ihan eri iyhminen kuin jolle vastasit.
- Anonyymi00018
Tosiaan, mitä maalittamista? Tuohan on totta, kommentointi on tämän yrityksen mainoksissa estetty joka on melko poikkeavaa verrattuna muiden yrityksien mainoksiin johon saa jokainen vapaasti jättää mielipiteensä ja palautteen.
- Anonyymi00019
Ui ui ville vei nekun.
- Anonyymi00020
Kulkurin hovissa oli laskiaispullien valmistus käynnissä, mutta kommentointi taas Facebookissa estetty. Mikä pelottaa?
- Anonyymi00021
Volovomahvia pelottaa...
- Anonyymi00022
Kertoo todella paljon omistajasta, jos ei ole valmis ottamaan mahdollisia risuja sekä ruusuja vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.385937- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203739- 80680
- 70649
- 67644
- 50635
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581