Rappukäytävät täynnä romua

Anonyymi-ap

Mitähän mahtaa esim.paloviranomaiset tykätä näistä kerrostalojen "saa ottaa"laatikoista?
Eikä siinä vielä kaikki...
Meidän talon käytävillä ollut nyt otettavissa jakkaraa, vanhoja nojatuoleja, muoviämpäreitä sekä kaappikello.
Välistä näkyy myös huonekasveja joita joku ei vaan nähtävästi jaksa enää hoitaa ja yrittää laittaa näin vahingon kiertämään.
Epäilen, että tuo kaappikello ja sohvatuolit olisivat vanhemman naisen käytävään raijaamat...
On sellainen henkilö kenen laaksosta puuttuu pari muumia...
Miten tämän hänelle ilmaiset, ettei noin isoja juttuja ole soveliasta kantaa annettavaksi käytävään?

19

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Meidän kerrostalossa , on aina laitettu Joulukuusi +koristeet ja valot

Eikä kukaan sano mitään, vaikka Paloviranomaiset -KIELTÄÄ- tuon ( palolaki )

• Anonyymi00002

Niinhän ne kieltää.
        Nämä koristeet on joulun alla ihania.
        Tykkään, mutta tuollainen romun rajaaminen ei ole kyllä yhtään ihanaa :(.
        Saisihan ne vaikka kierrätyskeskukseen tms ellei itse tarvitse, mutta että siirtää vaan omaisuuttaan käytävään
        Haloo!

• Anonyymi00003

Äläpä arvioi kenenkään mielenterveyttä. Kato tarkkaan että omassa laaksossasi on kaikki muumit.

• Anonyymi00004

Hei no ei kai tuo normaalia ole siirtää omia huonekalujaan rappukäytevään, että joku ne siitä pois veisi!!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hei no ei kai tuo normaalia ole siirtää omia huonekalujaan rappukäytevään, että joku ne siitä pois veisi!!

Sano asiasta syyttämällesi henkilölle äläkä täällä nillitä vellihousu!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sano asiasta syyttämällesi henkilölle äläkä täällä nillitä vellihousu!

Kai hän saa täällä kirjoittaa asiaa kun sinäkin saat nimitellä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kai hän saa täällä kirjoittaa asiaa kun sinäkin saat nimitellä.

Saa tietysti kirjoittaa mutta aatteleppa ite ratkaiseeko ongelman tänne kirjoittelu vai olisiko sittenkin parempi keino ottaa yhteyttä asian tiimoilta se puheeksi vaikkapa sen kanssa kuka romujaan käytävään siirtelee ja/tai isännöitsijään?!

On omaakin kokemusta yhdestä typerästä klopista joka työnsi omat turhaksi käyneet romunsa ovestaan kerrostasanteelle "saa ottaa" -lapun kera. Siinä sitä oli sohvaa myöden ettei siivoojakaan päässyt töitään tekemään niin kysyin tyypiltä että lähteekö kamat veks vai pyydetäänkö palokunta hommiin ja lasku hänelle. Ja lähtihän ne sitten suosiolla mutta kumma miten pihalla jotkut voivat olla kerrostalossa asumisen kanssa, heikommallakin päättelykyvyllä voisi hoksata ettei romujensa jättäminen rappukäytävään ole ok.

• Anonyymi00007

Mikä ihmeen taloyhtiö teillä on kun ei tuohon puutu? Missään normaalissa kerrostalossa ei päivää kauempaa moista siedetä.

• Anonyymi00009

Jaa.
        Kyllä nämä saavat olla.
        Tämän henkilön sukulainen taloyhtiön puheenjohtaja.
        Eli kyllä tämä tiedossa on.
        Ei uskalleta vaan mitään tehdä, kun tietää miten ilkeä tämä puheenjohtaja on.
        Monenmoista harmia aiheutuu, kun hänen kanssaan joutuu napit vastakkain.
        Aikanaan jouduin ja lakanat tärveltiin kuivaushuoneessa, polkupyörän kumit tyhjennettiin ja ovikoriste katosi.
        Nämä asiat sattuivat juuri sopivasti samaan aikaan, kun riitaa oli...
        Näin lapsellista.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jaa.
        Kyllä nämä saavat olla.
        Tämän henkilön sukulainen taloyhtiön puheenjohtaja.
        Eli kyllä tämä tiedossa on.
        Ei uskalleta vaan mitään tehdä, kun tietää miten ilkeä tämä puheenjohtaja on.
        Monenmoista harmia aiheutuu, kun hänen kanssaan joutuu napit vastakkain.
        Aikanaan jouduin ja lakanat tärveltiin kuivaushuoneessa, polkupyörän kumit tyhjennettiin ja ovikoriste katosi.
        Nämä asiat sattuivat juuri sopivasti samaan aikaan, kun riitaa oli...
        Näin lapsellista.

Isännöitsijällehän ne asiat ilmoitetaan ja hän tiedottaa asiakkaalle? Tässä taloyhtiösdä, jossa asun, viestitetään isännöitsijälle Hausewisen kautta. Tai saattaapi joku soittaakin.
        Onko sinulle joku muu suivaantunut kuin puheenjohtaja? Ikävä syytös joka tapauksessa ja se pitää todistaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Isännöitsijällehän ne asiat ilmoitetaan ja hän tiedottaa asiakkaalle? Tässä taloyhtiösdä, jossa asun, viestitetään isännöitsijälle Hausewisen kautta. Tai saattaapi joku soittaakin.
        Onko sinulle joku muu suivaantunut kuin puheenjohtaja? Ikävä syytös joka tapauksessa ja se pitää todistaa.

Ei ole ketään muu minulle suivaantunut eikä pitäisi olla aihettakaan.
        Pysyttelen omissa oloissani, en häiritse ketään, tervehdin naapureita, osallistun pihatalkoisiin ym.
        En melua enkä roskaa.
        Ainut kenen kanssa on ollu ongelmaa onntämä puheenjohtaja.
        Todella surullista tällainen.
        Tavarat edelleen käytävässä.
        Muutaman muoviämpärin joku kotouttanut.
        Se kaappikello on valkoinen ja siihen on maalattu kukkasia.
        Minun mielestäni oikein viehättävä
        En kyllä tiedä onko jonkun muun lupa noita hakea kuin tässä talossa asuvien, mutta toisaalta jos nuo kiertoon halutaan ja joku tuosta jotain tarvitsee...
        Äh, ehkä en uskalla tähän sekaantua...
        Itselle tulee kuitenkin taas harmia!

• Anonyymi00011

Minkä värinen kaappikello on kyseessä?

• Anonyymi00013

Vastasin tuohon ylemmäs
        Valkoinen jossa kukkasia.
        Luultavasti joku taiteillut itse, mutta hienosti toteutettu.

• Anonyymi00014

Taas se alkaa!!!
      Nyt käytävässä pyykkikone !!!
      Kyljessä lappu Pikkuvikainen.Saa ottaa.
      Eikö tämä jo lopu?
      Koko asunnon kalustuksenko tuo aikoo lahjoittaa?
      Rikkinäinen pesukone Kiimassuolle.
      Varmasti ne hakevatkin jos soittaa.
      Voi elämä!

• Anonyymi00016

Aika törkeetä jos pesukone lykätty käytävälle muiden huoleksi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Aika törkeetä jos pesukone lykätty käytävälle muiden huoleksi.

Näinpä!
        Ketä tuon tuosta muka huolii?
        Jos soitan itse kiimassuolle tai jollekin ketä niitä pois kuskaa niin luultavasti minä joudun kulutkin maksamaan...?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Näinpä!
        Ketä tuon tuosta muka huolii?
        Jos soitan itse kiimassuolle tai jollekin ketä niitä pois kuskaa niin luultavasti minä joudun kulutkin maksamaan...?

Mitä isännöitsijä sanoo?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitä isännöitsijä sanoo?

Isännöitsijä käski ilmoittaa SIIVOUSLIIKKEELLE?!?
        Voisivat kuulemma viedä samalla, kun lattioiden peruspesu ja vahaus tulossa niin heidän täytyy sitä kuitenkin siirtää??
        Ei kai voi olla näin?!?

• Anonyymi00018

Ilmoitus isännöintiin niin romu lähtee. Aina parempi jos tietää kenen, niin tulee lasku oikeaan luukkuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5798
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      234
      4556
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2558
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      27
      2483
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      73
      1480
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1383
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1305
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      96
      1186
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1151
    Aihe