NOJATUOLI

Hyvää tammikuun puoltaväliä, niin se vaan aika vierii, kysymättä miten jaksamme, olemmeko onnellisia vai, mieli maassako kuljemme.
Minulla kaikki hyvin ajatellen ikääni ja elämäni sujumista, kohtalainen on kuntonikin, vaikka liikkuminen hieman vaikeuksia tuottaakin.
Mietin, että aloittaisinko uutta ketjua, mutta tuli mieleen, että minnekäs nämä luovuutta purkavat kirjoittajaystävät viestinsä laittaisikaan, ja siksi uutta putkeen.
Heille joille ketju on ikäväksi tullut en voi auttaa ja en minäkään kaikesta tykkää, voisin jopa yhtyä EVVK lennokkaaseen ajatukseen.

Nyt heti onnittelen korpikirjailijaa mummoksi pääsemisestä, on se niin ihana, kun reilusti voi ylpeillä mummon tittelillä, minäkin jo kahden lapsenisoisoiso mummi olen, viidennen polven uusi tulokas syntyi sunnuntaina.
Tuo mummottelu on ihan yleistä ketjussa, vaikka mummoja ei kaikki olekaan, silti niin rakas useimmalle on muistoissa oma mummo.
Joten en osaa moisesta loukkaantua, pappoja soisin myös useimmin muistettavan, osuutensa heilläkin mummoiksi pääsemisellä.
Isoksi on perheeni kasvanut ja aina vaan harvemmin heitä näen, kaikilla omia puuhia perheittensä kanssa, että tämä mummo jo unhoon meinaa joutua, no tehtäväni olenkin tehnyt ja suvun lisäys on taattu.

Kissoista on paljon puhetta ollut ja kissa on minunkin lemmikkini, omaa ei tätä nykyä ole, mutta katselen kissojen elämää keloilta ja ihania ovat, ihan syötävän suloisia.
Yllättävän paljon kissat myös miesten lemmikkiä ovat ja kissa tunnistaa oman perheensä, olen nähnyt, kun sotilas kotiin palaa, kissa syliin hyppää, jälleen näkeminen on koskettava.
Ihminen joka eläimistä tykkää, on useinkin myös ystävä kavereilleen.

Sitä ystävyyttä ja kaveruutta täälläkin kaivataan, jokainen halutessaan ilkeä osaa olla, mutta ponnistelua hyväksymistä toisia kohtaan voi jokainen harjoitella.
Nojatuoli puoltaa paikkaansa yksin jo siitä syystä, että kiinnostus on lukea paljon, merkki siitä, että ketju kiinnostaa.
Leppoisaa keskiviikko päivä', kirjoitellaan ja tykätään toisistamme;)D

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minä vain nostin tämän ylös.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kiitos, olisit kirjoitellut jotakin;) terv hil-la

• Anonyymi00003
        UUSI

Olisit antanut vajota, riitaahan tämä ketju ylläpitää. ,)))
        Helkutin rumaa, mutta niin ne akat osaa toisiaan sättiä!

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Olisit antanut vajota, riitaahan tämä ketju ylläpitää. ,)))
        Helkutin rumaa, mutta niin ne akat osaa toisiaan sättiä!

Kristiina nätistionnittelee korppista, mutta korppis toisessa ketjussa pilkkaa rumasti kristiinaa ja demeteriä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kristiina nätistionnittelee korppista, mutta korppis toisessa ketjussa pilkkaa rumasti kristiinaa ja demeteriä.

Ja Hilla lipoo korppista.
        Ja Korppis Hillaa, että hän aina avaa uuden ketjun. Niin korppis taisi mainita edellisessä hillan ketjussa.

• UUSI

Minäkin onnittelen Korppista, koska hän saa kokea sellaista, mitä ei mitkään maailman nähtävyydet, saati ruoat korvaa. Se on vain itse koettava.

Olen muistellut omaa kokemustani, miten aloin leikkimään nukenrattailla työnnellen siinä nukkea, mutta oli se kokemus se ensinäkemä pikkuisesta.

Nyt minun "pikkuiset" ovat isoja. Tyttö asuu poikaystävänsä kanssa ja poika meni juuri armeijaan Parolan panssariprikaatiin.

On ilo kuulla, kuinka "Koprppis" kokee ensi tapaamisen, joten kerrothan sen meille.

Kaikkea hyvää perheelle ja mummille etenkin.

• UUSI

Puolta viikkoa Korvesta@

Kävely lämpimästi puettuna, piikki-kainalosauvoilla ja - kengillä varustettuna on raskasta, mutta jatkan. Eilen olin ihan puhki kun kotiin palasin tein ruuan ja ajattelin pötköttää lepäämään. Ajatukset olivat kuitenkin selkeät ja päättivät toisin ja aloin hoitamaan asioitani kuten nykyään voi asioitaan hoitaa, netissä. Päänvaivaa se tuottaa, eikä apua löydy kuin omasta päästä.
      No, onnistuin ja seuraan nyt menikö kaikki oikein.

Tänään taidepiiri, opettelen Geeli grafiikkaa.
      Hilla, minun pitää opetella myös mummona olemista ; )) Onhan lasta toivottu ja hartaasti odotettu.

Sää on lauhtunut ja odotettavissa jopa nolla keliä. Sitten pääsenkin kuntoharjoituksiin mökille lumilinko apuna.

Kivaa pikkulauantaita.

• Anonyymi00006
      UUSI

Tänään on Topeliuksen päivä.
      Mukava satusetä hänen kerrotaan olleen.
      Kirjoitti vain ruotsiksi.

• Anonyymi00007
      UUSI

Hilla kirjoitti:
      # Nojatuoli puoltaa paikkaansa yksin jo siitä syystä, että kiinnostus on lukea paljon, merkki siitä, että ketju kiinnostaa. #

Niin lukijoita kiinnostaa otsikon alla olevat jatkuvat erimielisyydet ja toinen toisensa syyttelyt.
      Yksi kehuu ja toinen valittaa.
      Lukijan kiinnostaa, osaavatko nuo koskaan olla muita huomioivia ja sopuisia.
      Itsetuntoa saisivat hiukan tutkia, ja katsoa peiliin, millaisen kuvan sieltä näkee, ja näkevätkö muut saman kuvan, vai kuvan takapuolen?

Totta puhuvia on harvassa, mutta muista virheitä löytäviä on monta, vaikka kaikki eivät tänne pura mielipiteitään, tai syytä muita kirjoittajia omasta pahasta mielestä ja osoita sormella muiden virheitä.
      Ei mikään kiinnosta, mutta vilkuillaan mistä tänään on suurin sota!
      Sama minkä otsikon olla nuo riitelevät, kaikissa se tapahtuu, mutta täällä Hilla suojelee, että saa kirjoittaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      118
      6864
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      47
      4552
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      72
      3702
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2754
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      28
      2441
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1916
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      200
      1428
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1234
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      37
      1032
    10. Pahastuisitko

Jos tietäisit, että katselen lähes päivittäin kuviasi? Miehelle
      Ikävä
      88
      888
    Aihe