Hcg hidas/epätyypillinen nousu

Anonyymi-ap

Onko kellään muulla ollut vastaavanlaista tilannetta?

5.11 tein positiivisen raskaustestin jolloin esikoisen syntymästä n. 6kk.
7.1 oli ensimmäinen ultra jonka piti olla 12viikolla. Ultrassa tyhjä kohtu ja kuulemma joku arvo (ei hcg tot.) ollut alle 2 ja kuulemma yleensä kymmenissä tai sadoissa mikä viittaisi etten olisi raskaana tai ainakaan enää.

Noh sitten epäiltiin että kyseessä kemiallinen raskaus, mitään vuotojakaan ei ollut ollut.

Labra määrättiin ja kävin ultran jälkeen heti siellä. Tulos oli hcg tot. 40,9
Soittivat perästä ja määräsi vielä uuden verikokeen kahden päivän päästä josta tulos oli 55,4.

Sitten tuli taas puhelua että epäillään kohdun ulkoista tällä kertaa ja kolmas labra maanantaina josta tulos vain 67,6. Ultrassa ei kuitenkaan mitään viitteitä kohdunulkoisesta eikä edelleenkään mitään vuotoja tai kipua.

Tilanne kovin epäselvä ja sieltä sitten soittivat että tekevät vielä jotain vasta-aine testejä jotka kumminkin oli normaaleja eli sitä hcg:tä kumminkin on.. Sitten sanoivat että mahdollisena pitävät että tämä voisi myös olla hyvin hyvin varhainen raskaus tai sitten edelleen se kohdunulkoinen mutta hyvin varhaisessa vaiheessa.

Olen kovin pihalla kaikesta ja ensiviikolla taas verikokeita ja ultraus. Itse olen jo asennoitunut kohdun ulkoiseen mutta haluaisin kuulla jos jollain vastaavanlaista kokemusta että ensin ollut kemiallinen ja heti putkeen uusi raskaus jossa oudot arvot ja kaikki olisikin mennyt hyvin.

Kiitos jos luit ja kiitos jos vastaat!

1

217

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tosiaan, Alkoi verinen vuoto ja yöllä tuli ulos semmoinen halkaisijaltaan 5cm kokoinen hyytymäpallero

tällä viikolla vielä ultra ja katsotaan onko sinne jäänyt mitään. Että näin täällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1080
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      837
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      697
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      694
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21