Hcg hidas/epätyypillinen nousu

Anonyymi-ap

Onko kellään muulla ollut vastaavanlaista tilannetta?

5.11 tein positiivisen raskaustestin jolloin esikoisen syntymästä n. 6kk.
7.1 oli ensimmäinen ultra jonka piti olla 12viikolla. Ultrassa tyhjä kohtu ja kuulemma joku arvo (ei hcg tot.) ollut alle 2 ja kuulemma yleensä kymmenissä tai sadoissa mikä viittaisi etten olisi raskaana tai ainakaan enää.

Noh sitten epäiltiin että kyseessä kemiallinen raskaus, mitään vuotojakaan ei ollut ollut.

Labra määrättiin ja kävin ultran jälkeen heti siellä. Tulos oli hcg tot. 40,9
Soittivat perästä ja määräsi vielä uuden verikokeen kahden päivän päästä josta tulos oli 55,4.

Sitten tuli taas puhelua että epäillään kohdun ulkoista tällä kertaa ja kolmas labra maanantaina josta tulos vain 67,6. Ultrassa ei kuitenkaan mitään viitteitä kohdunulkoisesta eikä edelleenkään mitään vuotoja tai kipua.

Tilanne kovin epäselvä ja sieltä sitten soittivat että tekevät vielä jotain vasta-aine testejä jotka kumminkin oli normaaleja eli sitä hcg:tä kumminkin on.. Sitten sanoivat että mahdollisena pitävät että tämä voisi myös olla hyvin hyvin varhainen raskaus tai sitten edelleen se kohdunulkoinen mutta hyvin varhaisessa vaiheessa.

Olen kovin pihalla kaikesta ja ensiviikolla taas verikokeita ja ultraus. Itse olen jo asennoitunut kohdun ulkoiseen mutta haluaisin kuulla jos jollain vastaavanlaista kokemusta että ensin ollut kemiallinen ja heti putkeen uusi raskaus jossa oudot arvot ja kaikki olisikin mennyt hyvin.

Kiitos jos luit ja kiitos jos vastaat!

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tosiaan, Alkoi verinen vuoto ja yöllä tuli ulos semmoinen halkaisijaltaan 5cm kokoinen hyytymäpallero

tällä viikolla vielä ultra ja katsotaan onko sinne jäänyt mitään. Että näin täällä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      181
      2242
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2079
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1826
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1458
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe