jatkuu kyse on 2 ihmisestä,joille olen vihainen he pettivät luottamuksen ja ovat pilkanneet minua somessa ennen kuin estivät minut ja levittävät ilkeitä juoruja.Olen selvittänyt heistä asioita paljon.Täytyisi lopettaa tämä on älytöntä saan tästä jotakin sairasta lohtua.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Jeesus auttaa sua nyss sitten.
- Anonyymi00002
Ei tässä mikään satuhahmo auta riidassa oli minä vastaan kaksi.Siitä alkoi systemaattinen stalkkaaminen sitten kestänyt 5-vuotta.Ehkä hyvä,että en asu ihan lähellä näitä.Minulla on ikäviä ajatuksia.Pelkään mieleni julmaa puolta.Kun mulla on huono jakso stalkkaan enemmän.
- Anonyymi00003
Onko muita joilla olis stalkkaamista ja ihme sanotaanko raakoja fantasioita?Tiedän ne ovat vaan mielen tepposia.
- Anonyymi00004
Hae apua.Itsekin tiedät,että tuo ei ole normaalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48620- 53608
- 46579
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132558Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190531- 41522