Mikä mahtaa olla paras ilmainen palvelu tms., josta voisi löytää satunnaista seuraa vaikka hotelliin tms? Toiveena oliis asialliset vastaukset ja vinkint
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Cruising map, tinder, alaston suomi, xu... Kaikissa kyllä paljon niitä jotka eivät tule oikeasti paikalle
Noista ainakin osa taitaa olla maksullisia tai osittain maksullisia? Täsmennyksenä vielä, että naisseura on itsellä hakusessa. lii Cruising map taitaa olla pois laskuista sen kautta
- Anonyymi00002
Cruising map on meillä ollut parina käytössä ja on saatu välillä hyvinkin miehiä. Ollaan siis cuckold/hotwife pari. Pareja siellä muitakin, Naisia kyllä vähemmän, mutta on niitäkin
ok. Katsotaan miten asia etenee. Onneksi on tässä aikaa mietiskellä, kun oma reissu on vasta parin kukauden päästä
- Anonyymi00003
Vuosia saatu viksuja pareja ja yksittäisiä miehiä nauttimaan kanssamme seksitrehvit sivuston kautta. Viimeksi viikko sitten vaimo kävi kahvittelemassa etsimänsä miehen kanssa abc huoltsikalla. Aluksi vaihtoivat viestejä jonkun aikaa, viesteillä pystyy päättelee aika paljon tulevasta kumppanista sänkyyn. Viestithän muuttuu eroottisiksi jossa pitäisi molempien kiihottua jopa saada orgasmi kiihotuksesta. Näin kävi tänkin miehen kanssa vaimolle, jonka jälkeen vaimo halusi päästä näkee miehen. Huomenna vaimo menee yöksi miehen luokse, olivat tavatessa autossa nauttineet jo toisistaan. T. Pari N 43 M 56v
- Anonyymi00004
Sieltä mekin haemme miehiä vaimolle. Pari 60+ Kaavilta
Vielä kaivataan lisää vinkkejä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469