Grööllanti ilmoitti myös että vahvoja joukkoja
Grööllannin suojaksi tulossa.Hävittäjiä,laivoja.
Tanska ei luovu taistelutta Grööllannista?
14
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ronald Dumpin erikoisjoukot joutuvat vaikeuksiin alkuasukkaiden sissien hyökkaillessä.
- Anonyymi00007
Joutuuko USA antautumaan ?
- Anonyymi00002
Vesitykit. Niillä saadaan vihollinen lamautettua siellä.
- Anonyymi00005
Ruotsi luvannut tuhat purkkia hapansilakkaa. Niin yksikään jenkki ei rantaudu saarelle.
- Anonyymi00004
Trump ei sitä kysy!
- Anonyymi00008
Gröönlantilaiset eivät halua jenkeiksi,
koska jenkkien yhteiskunta on aika sairas.
Gröönlantilaiset on rakentavalla tiellä,
yrittävät hoitaa Tanskan kanssa
kipeää historiaa…( healing prosess)
ja jenkit haluaa aiheuttaa uuden trauman.
Jenkit…tuhosi jo omat intiaaniyhteisönsä.
Tää setti on ihan kipeä. Grööllanti 😹👍
- Anonyymi00013
Tanskalaisia emme ole, Jenkeiksi emme halua tulla. Olkaamme siis Röönlantilaisia.
- Anonyymi00009
Ja Grönlannin sota oli kauhea, sun faraa sun faraa rilluma relluma rei
- Anonyymi00010
Se hapansilakka-ase onkin hyvä, enpä olisi huomannut. Sitä pitää kuljettaa Ukrainaan, voisi olla hyvä teho sielläkin.
- Anonyymi00011
Siis tämä on Trumpin tapa kääntää katse hänen pedofilia syytteestä.
Hän ei voi tehdä tuota sotaa, koska vain alle 15% kannattaisi sitä. Ja tämä pätee ihan ylimpiin tasoihin asti. Vaikka Trump väittää, että voi tehdä mitä haluaa, niin se ei ole totta edes yhdysvalloissa. Demokratialla on rajat, toisin kuin diktaattorilla. Ja kyseinen systeemi on Jenkkejen ydin.
Tämä ri tarkoita sitä, etteikö asiaa kannata ottaa tosissaan. Sen verran hulluksi mennyt hommat. - Anonyymi00012
Persulle käy vielä huonosti jos yrittää saaren viedä.
- Anonyymi00014
Jos ei persut saa eikä Trump niin vieköön vaikka venäjä. Tässä ei paskaa ainakaan EUn vaikutuspiiriin anneta.
- Anonyymi00015
Jos Gröönlantiin sovelletaan
jenkkien lainsäädäntöä ja
…kaikkea
ne tuhoaa inuiittiyhteisön mahdollisuudet
elää siellä. Se kansa menee … sukupuuttoon.
Jos jenkit, kinut, kukaan oppi mitään
historiasta, omista virheistään,
nyt on hyvä hetki
kunnioittaa alkuperäiskansan rauhaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181