Ydinongelma eli ongelman ydin.

Anonyymi-ap

Lämpöiset terveiseni näin täältä Chiang Maista, joka ei sijaitse Suomessa vaikka kuinka mielenterveytensä menettäneet niin itsllensä ja ympäristöllensä uskottelee, mutta saahan sitä ihminen toki jauhaa samaa samaa samaa jos siitä nautintons saa.
=========
Veritulppaa pelkäävä kokemusmies Pikku-Posso Senssula Seutulan lentokentältä ei tiedä taaskaan mistä puhuu.

Pomppulento tarkoittaa jatkolentoa siltä lentoasemalta jonne laskeudut. Et sinä pomppulennolla mitään Dubaita näe vaan Dubain lentoaseman. Emirates ilmoittanut sovittavansa jatkolennot sopiviksi, niin missä välissä sinä reppana menet Dubaita katselemaan?

En tiedä Dubain kentällä paljonko on siirtymää Kaakkois-Aasian jatkolennoille, mutta esimerkiksi Hong Kongin kentällä on järisyttävä siirtymä ja aikaa pitää olla kaksi tuntia tai menee juoksuksi, johon Posso ei pysty.

Laskeutumisen terminaalista Hong Kongissa mennään ensin junalla toiselle saarelle ja sinun tulee osata jäädä oikealla pysäkillä pois.

Sitten on liukuportaita loputtomiin, jonka jälkeen kuljet kävellen valtavan terminaalin läpi vähintään kilometrin, opasteita joutuu pysähtymään opiskelemaan ja hämäyksen vuoksi siellä on erikseen esimerkiksi lähtöportti 152 ja sitten on 152A ja nämä ovat eri rakennuksissa puolen tunnin kävelymatkan päässä toisistaan.

Seuraavaksi mennään taas liukuportaita alas ja toiseen junaan, joka vie sinne lähtöportille ja taas pitää olla tarkkana että jäät oikeassa kohtaa pois.

Siellä lentoasemalla ei ole mitään nähtävää, on vain kaikilla kiire. Maskipäässä kulkevat kiinalaiset ei ota mitään kontaktia keneenkään. Joku nuudelisoppa sentään on halpaa ja tulee sekunneissa pöytään kiinalaisella tehokkuudella, jos jotakin hyvää pitää sanoa.

Koe ja nauti siinä sitten Hong Kongista. Olen erikseen käynyt Hong Kongissa kyllä parikin kertaa ja aikoinaan lensin pompuilla sen kautta monia kertoja, koska suorat lennot olivat täynnä.

Kyllä prätkällä on taukojakin pidetty ja varsinkin Thaimaassa kuumuuden vuoksi. Viimeksikin käytiin uimassa vuoripuroissa, patikoitiin putouksille syömään eväitä ja Ithanonille ihan vaan chillaamaan.

Se on ollut eri asia, kun tylsät osuudet on ajettu nopeasti läpi esim Ruotsin, Tanskan ja Saksan läpi ajaessa Alpeille. Turusta kun lautta lähti illalla Tukholmaan, niin ensimmäinen yöpymispaikka oli jo seuraavan päivän iltana Saksan puolella. Toisen päivän iltana alkaa Alpit piirtyä horisonttiin ja voi alkaa hellittää.

Älä ole huolissasi, sillä minun "Tintsu" näki kyllä Lahden, Vesijärven, vähän Päijännettä kaverin paatilla, Porkkalanniemen, Ruotsinlaivalla käytiin ja yli viikko oltiin mökillä myös.

Tintsu tapasi jopa entisen anoppini Lahdessa, joka uteliaisuuttaan tunki tyttärelleen kylään juuri sopivasti ajoittaen kun kävin hakemassa sovitut tavarat.

Eka exäni on edelleen hieman katkera erostamme ja oli lentää perseelleen kun näki tuoreimman vaimoni. Pienestä katkeruudesta huolimatta hän pitää uuden liiton lapsiani meidän yhteisten lasten sisarpuolina ja kyselee heidän kuulumisiaan.

Kun exä oli toipunut järkytyksestä niin laittoi viestin että "On kaunis kuin nukke tuo vaimosi, toivon teille pitkää yhteistä taivalta". Exä on nyt ollut uuden miehensä kanssa kohta 18 vuotta, eli piakkoin saman verran kuin me oltiin yhdessä.

On siitä harvinainen nainen, ettei hänellä ole ollut koko elämänsä aikana kuin kaksi miestä, ei edes punkassa. Jälkimmäinen exäni ei nuukaillut pipariaan, vaan todennäköisesti hänellä on ollut enemmän kumppaneita kuin minulla, petipuolella siis.

2010

Haaveilehan sinä niistä pomppulennoista ja Dubaista ihan rauhassa, ihmisellä on hyvä olla haaveita ja tavoitteita.

4

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ahaa koska jatkolennot on aikataulutettu, niin ei voi ostaa lippua siten että viettää aikaa välilaskukaupungissa, tämä on hyvä tieto ja terveisiä nuken näköiselle horollesi.

• Anonyymi00002

18 vuotta ollut uuden miehensä kanssa, no kuinka vanha oli tyttäresi kun uusi mies alkoi kasvattamaan sinun tytärtäsi sinun selaten tinderiä ulkoruokinnassasi ja nusutellen satoja horoja?

• Anonyymi00003

Kovat on 2010 elämänkokemukset, ja se näkyy hyvin selvästi, on mennyt tukka ja järki.

• Anonyymi00004

Viron risteily ruotsinlaivalla jja Porkkalanniemen valokuvassa ollut paksureisi ei ollut Tintsu ... haaveissa on hyvä elää.
      Tinder ei ole Suomessa käynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe