Olen noin 30v nainen ja haluaisin kovasti harrastaa naisen kanssa seksiä yms. Olen kiinnostunut naisista ja kokeneempi saa laittaa viestiä tai ei nii kokenut.
Voiko joku auttaa minua?
36
1278
Vastaukset
- Anonyymi00002
Olisi runsas kymmenen vuotta vanhempi Nainen. Kävisikö Mies ystävä ja Mukaan? Mistä päin Olet? Me etelä suomesta.
- Anonyymi00029
Naisten välissä omostelussa monesti iso uroskoira kolmantena pyöränä, miksi?
- Anonyymi00006
Täällä olisi pariskunta N57 ja M55. Haluaisimme naisen mukaamme kolmanneksi. Haluausin tuntea toisen naisen kosketuksen. Mieheni olisi myös mukana. Onko ok ?
- Anonyymi00028
Moi mua haluttaa naida naista tai pariskunnan kans oon Tampereella ottakaa yhteys jos haluatte mua
- Anonyymi00011
Ok. Kiva. Oletko Jossain Hämeenlinnan nurkilla? Mitä kaikkea Haluaisit? Minä olen vähän Reilumman kokoinen. Mies Sporttisempi?
Juu olen Hämeenlinnasta. Haluaisin päästä suutelemaan naisen kanssa ja tuntea naisen kosketuksen sekä hyväillä toista naista. Seksiä olisi mukava myös harrastaan.
- Anonyymi00015
Tipsu95 kirjoitti:
Juu olen Hämeenlinnasta. Haluaisin päästä suutelemaan naisen kanssa ja tuntea naisen kosketuksen sekä hyväillä toista naista. Seksiä olisi mukava myös harrastaan.
Hyi saatana rämesika
- Anonyymi00012
Niinpä. 😇😇. Mitä Tehtäisiin Miehelläni?
Miehes pystyis hyväileen jompaa kumpaa siin tilantees jos mä vaik hyväilisin sua niin hän vois hyväillä mua tai halutessaan panna toista 🫣😊
- Anonyymi00017
Hmm. Voisi olla Kivaa. Molempia vuorotellen. Miten väli matka? Noin sata kilometriä
- Anonyymi00018
Minkä kokoinen Olet?
- Anonyymi00019
Ok. Kiva. Minkä Kokoinen Olet?
- Anonyymi00020
Me. N +Xl. M Xl.
- Anonyymi00021
Vittu että ihmiset on tyhmiä. Etsitään juttuja netissä ja mennään vieraale paikkakunnalle jossa lunastetaan sitten pakosta. Minulla oli aikanaan yks nuori nainen kaverina ja hän oli jutellut asiasta naipuolisen kaverinsa kanssa, mutta asia ei ollut edennyt sen enempää , eli pää ei kestä. Kolmas asia on se, että ekan kerran jälkeen vetäydytään, asioitten oppiminen kun vaatii aikaa.
- Anonyymi00022
Kivan kokoinen Olet
- Anonyymi00023
Pitää Alkaa järjestää aikaa
- Anonyymi00024
Ei Nyt viikonloppuna. Mutta seuraavana.
- Anonyymi00025
Miten Halukas Olet?
- Anonyymi00026
Mihin Hävinnyt?
- Anonyymi00027
On Tainnut löytää jonkun. 😊😊
- Anonyymi00031
Tipsu95 kirjoitti:
En ole löytänyt ketään
Tipsu95 viestittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jo löytyy
- Anonyymi00030
Kiinostaako Tipsua yhtään 35v mies?
- Anonyymi00032
Alastonsuomi toimii paremmin jos etsit oikeaa seksiseuraa toisesta naisesta.
- Anonyymi00033
Ajelisitko lauantaina Pitämään Kivaa? Ja sunnuntaina?
- Anonyymi00034
Heippa kelpaako tällainen pyöreähkö mutta kiinteät rinnat ja pylly...ikää 39 v ..lepakoksi kutsuvat ..tumma ja ihan kivan näköinen..?
- Anonyymi00035
Noin 30v?
Oletko epävarma iästäsi? - Anonyymi00036
Tykkäisitkö lähteä Mukaan kokeilemaan?
Täällä 28v myös pitkään haaveillut naisten välisestä seksistä. Onnistuuko pk-seutu?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p355024Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2464858Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1574796Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1204603Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil183710Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192384Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32168- 661697
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill251652- 2061366