Voiko joku auttaa minua?

Olen noin 30v nainen ja haluaisin kovasti harrastaa naisen kanssa seksiä yms. Olen kiinnostunut naisista ja kokeneempi saa laittaa viestiä tai ei nii kokenut.

36

1278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Olisi runsas kymmenen vuotta vanhempi Nainen. Kävisikö Mies ystävä ja Mukaan? Mistä päin Olet? Me etelä suomesta.

• Mies ystävä sopii mukaan oon kanta hämeest

• Anonyymi00029

Naisten välissä omostelussa monesti iso uroskoira kolmantena pyöränä, miksi?

• Anonyymi00006

Täällä olisi pariskunta N57 ja M55. Haluaisimme naisen mukaamme kolmanneksi. Haluausin tuntea toisen naisen kosketuksen. Mieheni olisi myös mukana. Onko ok ?

• On ok ja minulle sopii hyvin :)

• Anonyymi00028

Moi mua haluttaa naida naista tai pariskunnan kans oon Tampereella ottakaa yhteys jos haluatte mua

• Anonyymi00011

Ok. Kiva. Oletko Jossain Hämeenlinnan nurkilla? Mitä kaikkea Haluaisit? Minä olen vähän Reilumman kokoinen. Mies Sporttisempi?

• Juu olen Hämeenlinnasta. Haluaisin päästä suutelemaan naisen kanssa ja tuntea naisen kosketuksen sekä hyväillä toista naista. Seksiä olisi mukava myös harrastaan.

• Anonyymi00015
        Tipsu95 kirjoitti:

Juu olen Hämeenlinnasta. Haluaisin päästä suutelemaan naisen kanssa ja tuntea naisen kosketuksen sekä hyväillä toista naista. Seksiä olisi mukava myös harrastaan.

Hyi saatana rämesika

• Anonyymi00012

Niinpä. 😇😇. Mitä Tehtäisiin Miehelläni?

• Miehes pystyis hyväileen jompaa kumpaa siin tilantees jos mä vaik hyväilisin sua niin hän vois hyväillä mua tai halutessaan panna toista 🫣😊

• Anonyymi00017

Hmm. Voisi olla Kivaa. Molempia vuorotellen. Miten väli matka? Noin sata kilometriä

• Ei haittaa yhtään pääsen autolla

• Tipsu95 kirjoitti:

Ei haittaa yhtään pääsen autolla

Milloinpa siis sopisi?

• Anonyymi00018

Minkä kokoinen Olet?

• Anonyymi00019

Ok. Kiva. Minkä Kokoinen Olet?

• Anonyymi00020

Me. N +Xl. M Xl.

• Anonyymi00021

Vittu että ihmiset on tyhmiä. Etsitään juttuja netissä ja mennään vieraale paikkakunnalle jossa lunastetaan sitten pakosta. Minulla oli aikanaan yks nuori nainen kaverina ja hän oli jutellut asiasta naipuolisen kaverinsa kanssa, mutta asia ei ollut edennyt sen enempää , eli pää ei kestä. Kolmas asia on se, että ekan kerran jälkeen vetäydytään, asioitten oppiminen kun vaatii aikaa.

• Anonyymi00022

Kivan kokoinen Olet

• Anonyymi00023

Pitää Alkaa järjestää aikaa

• Anonyymi00024

Ei Nyt viikonloppuna. Mutta seuraavana.

• Anonyymi00025

Miten Halukas Olet?

• Anonyymi00026

Mihin Hävinnyt?

• Anonyymi00027

On Tainnut löytää jonkun. 😊😊

• En ole löytänyt ketään

• Anonyymi00031
        Tipsu95 kirjoitti:

En ole löytänyt ketään

Tipsu95 viestittele suoraan duracellpupuksi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin jo löytyy

• Anonyymi00030

Kiinostaako Tipsua yhtään 35v mies?

• Anonyymi00032

Alastonsuomi toimii paremmin jos etsit oikeaa seksiseuraa toisesta naisesta.

• Anonyymi00033

Ajelisitko lauantaina Pitämään Kivaa? Ja sunnuntaina?

• Anonyymi00034

Heippa kelpaako tällainen pyöreähkö mutta kiinteät rinnat ja pylly...ikää 39 v ..lepakoksi kutsuvat ..tumma ja ihan kivan näköinen..?

• Anonyymi00035

Noin 30v?
      Oletko epävarma iästäsi?

• Anonyymi00036

Tykkäisitkö lähteä Mukaan kokeilemaan?

• UUSI

Täällä 28v myös pitkään haaveillut naisten välisestä seksistä. Onnistuuko pk-seutu?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      46
      6127
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      313
      5075
    3. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      160
      4854
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      136
      4662
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      20
      3890
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2404
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2188
    8. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1815
    9. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      73
      1782
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      220
      1512
    Aihe