Olen noin 30v nainen ja haluaisin kovasti harrastaa naisen kanssa seksiä yms. Olen kiinnostunut naisista ja kokeneempi saa laittaa viestiä tai ei nii kokenut.
Voiko joku auttaa minua?
11
444
Vastaukset
- Anonyymi00002
Olisi runsas kymmenen vuotta vanhempi Nainen. Kävisikö Mies ystävä ja Mukaan? Mistä päin Olet? Me etelä suomesta.
- Anonyymi00013UUSI
Tipsu95 kirjoitti:
Mies ystävä sopii mukaan oon kanta hämeest
Hyi saatana
- Anonyymi00006
Täällä olisi pariskunta N57 ja M55. Haluaisimme naisen mukaamme kolmanneksi. Haluausin tuntea toisen naisen kosketuksen. Mieheni olisi myös mukana. Onko ok ?
- Anonyymi00014UUSI
Tipsu95 kirjoitti:
On ok ja minulle sopii hyvin :)
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00011UUSI
Ok. Kiva. Oletko Jossain Hämeenlinnan nurkilla? Mitä kaikkea Haluaisit? Minä olen vähän Reilumman kokoinen. Mies Sporttisempi?
Juu olen Hämeenlinnasta. Haluaisin päästä suutelemaan naisen kanssa ja tuntea naisen kosketuksen sekä hyväillä toista naista. Seksiä olisi mukava myös harrastaan.
- Anonyymi00015UUSI
Tipsu95 kirjoitti:
Juu olen Hämeenlinnasta. Haluaisin päästä suutelemaan naisen kanssa ja tuntea naisen kosketuksen sekä hyväillä toista naista. Seksiä olisi mukava myös harrastaan.
Hyi saatana rämesika
- Anonyymi00012UUSI
Niinpä. 😇😇. Mitä Tehtäisiin Miehelläni?
Miehes pystyis hyväileen jompaa kumpaa siin tilantees jos mä vaik hyväilisin sua niin hän vois hyväillä mua tai halutessaan panna toista 🫣😊
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980