Oon isojen kysymysten äärellä. Mä kaipaan sua nyt, vaikka nähdään. Onko helpompi, jos ei enää nähtäisi ikinä? Vai onko se pahempi? Loppuuko ikävä, jos ei enää nähdä? Vai onko se vielä kovempi, koska en näe sua enää koskaan? 🤔
Kysymyksiä ikävästä
5
168
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voithan unohtaa jos on noin vaikeaa
- Anonyymi00002
No en pysty.
- Anonyymi00003
Ei nyt ehdi tommosii miettimään kun on yhteisii suunnitelmii niin paljon
- Anonyymi00004
Yhteisiä? Siis yhdessä olette suunnitelleet?
- Anonyymi00006
Nämä on pahoja hajatelmia? Anonyyminä sanoisin, että on heitä, joita en halua nähdä koskaan ja heitä joita haluan? Anteeksianto on vaikeaa, jos toisen toimet ovata tuntuneet itseltä raukkamaisilta ja sellaisilta, jota ei itse voisi toiselle ihmiselle ikinä tehdä.
Sitten on ihmisiä, joiden kanssa on hyviä aistimuksia, joista syntyy hyvää mieltä? Muttei ole uskoa siihen, että itse voisi kokea jotain merkityksellistä ja hyvää. Pelko ja usko sille, et kaikki kaatuisi kuitenkin lopuksi johonkin mahdottomuuteen kahden ihmisen välillä?
Puutteellinen (kokema itsestä), pettynyt ei halua ajaa itseään kiusallisiin tilanteisiin, joissa aina mahdollisuus on kokea jotain uutta pahaa väärin ymmärtäjiä kohdanneena. Elämä on joskus tehty vaikeasti elettäväksi? Silti voi olla pieni toivo aina mielessä 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1296441Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie726328Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766225Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3474016Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532452Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62379Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311466- 131359
- 1901156
- 64980