Mietitkö sä nainen koskaan

Anonyymi-ap

Mitään ns normaaleja asioita

29

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tarkoitan: eikö ole aika raskasta elää noin

• Anonyymi00002

Ei ollenkaan
        Pike vetää viinaa täällä

• Anonyymi00019

Eikö ole raskasta elää tällä tavalla kuin sinä ja muutama muu, että tulet purkamaan omia selvittämättömiä asioita suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen antamatta tuumaakaan periksi, että tahallisella tavalla naisia päälleliimatun tökeröllä tavalla esittävä palstaäijä saattaakin olla ihan vain palstaäijä, eikä luonnollinen. yksityishenkilö, jota kohtaan podetaan obsessiivisia ja hyvin suhteettomia ajatuksia? Naiselta kysymys joka jästille

• Anonyymi00004

Yleensä joka päivä mietin normaaleja asioita, kuten pitää pestä pyykkiä, laittaa ruokaa, mitä huomenna ruuaksi, mitä tänään tulee tvstä, laskut pitää maksaa, lähden lenkille, imuroin huomenna, leivon viikonloppuna, lähdenpä suihkuun, hammastahna on loppu, mitä lukisin seuraavaksi jne....

• Anonyymi00006

Pitääkö niitä jatkuvasti miettiä. Eikö riitä et niitä tekee. Ei mua kiinnosta täällä keskustella kenenkään kanssa. Milloin oot puhdistuttanut ilmanvaihto koneesi tai miten peset pyykkisi.

• Anonyymi00007

Tyhmät ihmiset puhuvat tai kirjoittavat kaiken mitä ajattelevat esiin.
      Älykkäät vain sen mistä on hyötyä....
      Naiselta

• Anonyymi00008

Ehkä. Se jää nähtäväksi

• Anonyymi00009

Onko tästä ollut hyötyä

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onko tästä ollut hyötyä

On ollut hyödyllistä
        Mutta nyt toivotan hyvää yötä
        Ja kivoja unia ja menen nukkumaan
        Naiselta

• Anonyymi00012

Miksi haukut ihmisiä tyhmiksi?

• Anonyymi00013

Hyötyä kenelle?

• Anonyymi00017

Pääsääntöisesti näin!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi haukut ihmisiä tyhmiksi?

Oletko vähän tampio naisiin liittyviä negakonnotaatiota ylieläytyvä palstaäijän esitysten sanoihin tarttuva? Se sanoi ootte kaikki ihan tyhäm no voi ei. Mitä lie räkäistä populismia tämä on

• Anonyymi00011

Mikä aloittajalle on ”normaaleja” asioita?

• Anonyymi00031

Kirjoitella shittii palstalle.

• Anonyymi00014

Tietysti. Kuka muukaan niitä ajattelisi ja mitä siitäkin tulisi? Ne normaalit siis kaiken muun lisäksi. Ymmärrätkö että olen hyvin, hyvin väsynyt?

• Anonyymi00015

Tää on kiinnostavaa, mitä
      ajatellaan että on
      ” naiselle normaaleja ajatuksia”?

- metsänhoitoa?
      - seuraavan päivän ajokeliä?
      - huolta Suomen taloudellisesta kehityksestä?
      - onko aamupalaksi syötävää?

• Anonyymi00016

Joo.

• Anonyymi00018

Onko vinttivikainen palstan naista esittävän speden völjyssä kulkeva vähän aistinut keskustelupalstaa taas? Kyllä

• Anonyymi00021

En.

• Anonyymi00022

Voi kyllä.

• Anonyymi00023

Normaaleja asioita?
      Vaikea ajatella normaaleja asioita jos kunniallisten mielestä on normaali, sivistynyt sekä hyvä tapa on olla somessa omalla nimellä ja itsestään sekä monista muista otetuilla kuvilla EDUSTAMASSA mm minuakin ja minun pitää vielä hyväksyä, mutta MINÄ EN EDUSTAA ENKÄ EDES VALITTAA VAIKKA HEISTÄ EI EDUSTA MINUA!

Yli 100 kiloiset tonni-keijukaiset EI KÄY KENENKÄÄN KUNNIAN PÄÄLLE ja he ovat itse juoneet itsensä TYÖKYVYTTÖMIKSI niin he ovat päässeet TYÖKYVYTTÖMYYSELÄKKEELLE niin SAAVAT JATKAA RYYPPÄÄMISTÄ!
      En ole kiinnostunut heidän IHANISTA MIEHISTÄÄN, mutta noissa SUHTEISSA MIEHET OVAT KYLLÄ HEIKOILLA.
      Jos poliisia tarvitaan niin heidän pitää mennä LIHAKUNNAN REKALLA paikalle varalta ARMEIJAN KANSSA, koska 150 kilosen nostamiseen tarvitaan 7 miesten. Mies saa nostaa 24 kiloa ja nainen 18 kiloa TYÖTURVALLISUUS OHJEITUKSEN mukaan!
      Vanhemman panostajan koulutuksessa opin tuon.

Työturvallisuus ohjeistuksen mukaan EI SAA ENEMPÄÄ NOSTAA VAIKKA JAKSAISKIN.

Kyllähän mieheni jaksais nostaa sekä kantaa minut, mutta minä kävelen mielummin omin jaloin.
      Ei minua saa nostaa, koska minulla on toiseksi alimmassa selkänikamassa kuluma ja kyllä minä sen tiedän, että sitten kun tuo NIKAMA LOPULLISESTI KULUU niin minä EN SEN JÄLKEEN PAHEMMIN KÄVELE VAAN ELÄMÄNI PYÖRII KOTINI SEINIEN SISÄLLÄ!

Facebook kunniallisten mielestä ihmiset jotka elävät omien kotien seinien sisäpuolella EIVÄT saa edes osoittaa mieltään siitä, kun TERVEET IHMISET LAITTELEVAT JUOPOTTELU SEKÄ MUITA VASTAAVIA ASIATTOMIA KUVIA SOMEEN JA HEITÄ PITÄÄ VIELÄ KUNNIOITTAA!

Minulla on lääkärin kirjoittama lausunto jossa mainitaan, että minä en käytä päihteitä ja minulla on selässä toiseksi alin nikama paskana.
      Ei tuo minua ELÄMÄSTÄ ESTÄ vaan se luo rajoitetta, mutta minä olen oppinut ELÄMÄÄN tuon kanssa.
      TALVET, PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT SEKÄ VÄEN TUNGOKSET OVAT KAIKISTA VAARALLISIMPIA, koska EN VOI ENNAKOIDA MUUTEN, KUIN PYSYTTELEMÄLLÄ POISSA!

Ex-mieheni vaimo ajo päissään auton metsään ja hän oli kertonut, että hän oli ollut yli 2 promillen humalassa ja oli ollut 2 sentistä kiinni, että hän ei halvaantunut.
      Minun pitää kunnioittaa häntä, koska HÄNEN ELÄMÄ ON ARVOKKAAMPI MITÄ MINUN.

Se on kyllä outoa vaikka KAIKKI MINUN DIAGNOOSIT EDUSTAA IHMISIÄ JOTKA SOMEN KAUTTA OVAT IHMISTEN KANSSA TEKEMISSÄ.
      Minun pitää somessa katsoa toisten lasten, eläinten sekä juoppojen kuvia jotka LOUKKAAVAT MEITÄ, koska MINUA EI AINAKAAN KIINNOSTA TERVEIDEN IHMISTEN LASTEN JA ELÄINTEN HOIDOT EIKÄ HEIDÄN PÄIHTEIDEN KÄYTÖT!

Sinä ET VOI VÄLTTÄÄ OLLA NÄKEMÄTTÄ NIITÄ KUVIA JOS OLET SOMESSA AKTIIVINEN JA KIINNOSTUNUT YHTEISKUNNAN ASIOISTA!
      Minä ilmoitin tyyliin, että TUOLLAISET IHMISET EIVÄT EDUSTA MINUA JA MINÄ EN SUOSTU JUOPPOJA, ELUKOITA JA MAAHAN MUUTTAJIA SEKÄ YKSINHUOLTAJIA EDUSTAMAAN JOTKA ELÄÄ YHTEISKUNNAN VAROILLA!

Nuo saatanat HYÖKKÄS PORUKALLA MINUN KIMPPUUN, koska SAARISELÄN MATKAILUKESKUSESSA ASUVIEN MIELESTÄ PÄIHTEET EIVÄT OLE ONGELMIA SIELLÄ VAAN POLIISIT, KOSKA MIEHENI POLIISI.
      EI ME OLLA TUOTA KERROTTU KENELLEKKÄÄN EIKÄ ME OLLA JULKISESTI KULJETTU MISSÄÄN YHDESSÄ.
      OLLAAN ME NÄHTY JA HYMYILTY TOISILLEMME, MUTTA EN VARMASTI NÄYTTÄNYT MILLÄÄN TAVALLA, ETTÄ MIEHENI ON POLIISI!

MIEHENI ON MEISTÄ TUO JOKA AINA YRITTÄÄ SAADAA MINUA SANOMAAN HÄNELLE, ETTÄ : MEILLÄ ON SALAINEN SUHDE, KOSKA SINÄHÄN OLET POLIISI JA MINUT TUNTEE SEKÄ TIETÄÄ NIIN MONET IHMISET JOTEN MEIDÄN SUHDE KYLLÄ ON TURVALLISINTA PITÄÄ PIILOSSA!

Ollaan me ainakin 10vuotta onnistuttu pitämään tämä piilossa, mutta 2 ensimmäistä vuotta oli niitä vuosia jolloin oltiin Shakespeares vaiheessa eli ” OLLAKKO VAI EIKÖ OLLA?”
      Sitten alko tapahtumaan kaikkea paskaa, mutta minun asiat ei kuuluneet heille.
      Minä sitten palasin vanhempieni luo ja aloin kiltiksi.
      Mieheni ilmestyi Poliisina ja nauro sekä osotteli sormilla minua. Oli niin EPÄKUNNIOITTAVAA KÄYTÖSTÄ SALA-SUHDE VAIMOAAN KOHTAAN JULKISELLA PAIKALLA, että minä ilmotin kovalla äänellä : TUO ON KYLLÄ VALE-POLIISI EIKÄ MIKÄÄN OIKEA POLIISI!

Vale-poliisit pinkovat kaupasta kauhealla vauhdilla ulos!
      Jos he olis POLIISEJA olleet niin he olisivat NÄYTTÄNEET MINULLE VIRKAMERKKINSÄ!
      Ottaen huomioon niin kyseessähän oli myös sala-suhde mies joten pikku kunnian loukkaukset lasketaan sentään turvallisuudeksi, koska he olivat sentään nopeita juoksemaan ulos niin EIVÄT JÄÄNEET EDES KIINNI!

Nämä on IHAN NORMAALIA MEIDÄN SUHTEESSA.
      Minä olen sentään mieheni vaimona jo tottunut siihen, että ihmiset VAINOAVAT minua, koska HE EIVÄT TIEDÄ KUKA MIEHENI ON NÄISTÄ MONISTA!

Yhden kanssa ollaan seisottu kaupan kassalla niin, kuin sisko ja veli. Minä tietenkin siskona möykkäsin veljelleni joka mutisi jotain minulle. Mieheni oli meidän äidin kanssa tonkimassa perse pitkällä tavaroita hyllystä.
      Kyllähän meilläkin tietenkin hävetti joten PIKKU TAPPELU KASSALLA EI OLLUT MIKÄÄN HÄPEÄ VAAN ITSENSÄ PUOLUSTAMISTA!
      Me ollaan sentään pienempiä ja meitä et kyllä ala POSSUTTAMAAN!

• Anonyymi00024

Lisään tähän, että vanhemman panostajan työkaluja ovat sentään PUUKKO, RÄJÄHTEET SEKÄ LAUKASIJA.
        En minä ole laittanut yhtään kuvaa TYÖKALUISTANI Facebookiin koskaan. Kypärä ja suojalasit on kerran olleet kuvassa, mutta räjäytys kuva siitä kalliosta EI OLLUT MINUN OTTAMA KUVA. Minä olin ladannut kentän ja panostajat räjäyttivät sen ja heistä toinen oli ottanut kuvan.
        Minä löysin facebookista sen kuvan ja tunnistin MAISEMASTA, että kyseessä oli minun tekemä lataus jonka he räjäyttivät. EI SITÄ MAISEMAA OLE ENÄÄN EDES OLEMASSA.

Onhan se outoa, että ASEIDEN KÄYTTÄJÄT EIVÄT YMMÄRRÄ PITÄÄ ASEITAAN PIILOSSA.
        Jos joku varastaa HEIDÄN ASEET JA PANOKSET niin POLIISIEN PITÄÄ ETSIÄ HEIDÄN VARASTETTUJA TAVAROITAAN JOITA HE ESITTELEE SOMESSA JA VAKUUTUSYHTIÖIDEN PITÄÄ MAKSAA KORVAUKSIAKIN HEILLE.

• Anonyymi00025

Harvemmin

t. mies

• Anonyymi00026

Ufojuttuja

• Anonyymi00027

Mietin tietysti päivittäin, mutta ehkä keskimäärin enemmän analysoin kaikkea.

• Anonyymi00028

Juu, joutuu joskus miettimään jotain uutta ruokareseptiä, tai laskuja, sähkön hintaa ja mistä kummasta pieniä, lentäviä ötököitä tuli.

• Anonyymi00030

Voi kyllä.

• Anonyymi00032

Mietin pääasiassa asioita, jotka ovat vastuullani. Toisinaan vain nautin taiteesta. Täällä se ei kyllä onnistu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6329
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6142
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5970
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe